به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

شرکت زعفران اقلیم خراسان واقع در گناباد

شرکت زعفران اقلیم خراسان واقع در گناباد

برای خرید از شرکت زعفران اقلیم خراسان واقع در گناباد می توانید به سایت آن مراجعه نمایید. زعفران این کارخانه از بهترین و مرغوب ترین زعفران آن منطقه تهیه و در پاکت های شیک و جذاب به مشتریان ارائه می گردد.

 شرکت زعفران اقلیم خراسان واقع در گناباد

شرکت زعفران اقلیم خراسان

زعفران موجود در شرکت زعفران اقلیم خراسان از مرغوب ترین زعفران جهان یعنی خراسان تهیه شده است. زعفران این منطقه از لحاظ کیفیت جزء بهترین زعفران های جهان می باشد و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. قدمت کشت زعفران در خراسان به چندین سال پیش بر می گردد.

این شرکت با قرار دادن محصولات خود در سایت امکان خرید زعفران برای مشتریان را بسیار راحت کرده است. باعث حذف بسیاری از هزینه های اضافی برای مشتریان می شود. محصولات را بدون واسطه با قیمت مناسب به سراسر نقاط کشور ارسال می کند تا خریداران در هر نقطه از کشور بتوانند سفارش خود را ثبت کنند و به راحتی این محصول را دریافت کنند.

 شرکت زعفران اقلیم خراسان واقع در گناباد

زعفران گناباد

زعفران گناباد با کیفیت بسیار خوب و برای همه ی مردم ایران و جهان شناخته شده می باشد. این شهر به داشتن قنات های قدیمی و متعدد معروف است. مردمان این منطقه با بهره گیری از نظام کاشت از طریق قنات و روش های سنتی سبب ثبت جهانی زعفران گناباد در سازمان جهانی فائو شده اند.

 شرکت زعفران اقلیم خراسان واقع در گناباد

صادرات زعفران اقلیم خراسان

این شرکت نه تنها در بازار های داخلی بلکه در بازار های خارجی خوش می درخشد و با وجود سابقه خوبی که دارد در بین تاجران و خریداران جایگاه ویژه ای دارد. این شرکت به صورت تضمینی محصولات را مشتریان ارائه می دهد. برای خرید زعفران این شرکت با خیالی آسوده می توانید از طریق سایت فرانیز اقدام نمایید و ثبت سفارش کنید.

از آن جایی که محصول این منطقه از سطح کیفیت بالای برخوردار است و زعفران نیز از جمله حوزه های سود آور است افراد می توانند با داشتن اطلاعات لازم به تجارت این محصول بپردازند ولی در ابتدا باید بازار هدف را مشخص نمایند و براساس نیاز مردمان آن منطقه محصولات را به آنها ها معرفی کنند.

محصولات ارگانیک شرکت زعفران اقلیم خراسان

شرکت زعفران اقلیم خراسان در شهرستان گناباد واقع شده است. محصولات زعفرانی این شرکت بسیار مرغوب و طبیعی و عاری از هرگونه مواد افزودنی یا نگه‌دارنده هستند. به همین دلیل ساکنان این منطقه از ایران تمایل دارند که محصولات موردنیاز خود را از این مجموعه تهیه نمایند.

 هر چه فرآورده‌های زعفرانی طبیعی‌تر باشند برای سلامتی افراد مفیدتر هستند. استفاده از هرگونه مواد غیرطبیعی اگرچه ممکن است سبب شود تا این محصولات ماندگاری بیشتری پیدا کنند اما زیان‌بار نیز هستند. اغلب مردم بیشتر به سمت محصولات طبیعی‌تر روی می آورند.

 امروزه از گیاه زعفران انواع محصولات تولید می‌شود. این محصولات تولیدشده دارای کاربردهای فراوان هستند. در بیشتر خوراکی‌ها، استفاده از زعفران سبب بهبود طعم و رنگ آن‌ها می‌شود. زعفران علاوه بر این‌که می‌تواند اغلب غذاها را بسیار مطبوع نماید دارای خواص زیادی برای سلامت انسان‌ها است.

 زعفران به علت داشتن بسیاری از مواد مغذی بسیار مفید است و مصرف منظم آن به همه افراد توصیه می‌شود. از زعفران می‌توان برای برطرف کردن بوی بد گوشت‌ها استفاده کرد. همچنین مصرف زعفران در اغلب دسرها مانند بستنی‌ها و شیرینی‌ها، طعم آن‌ها را بسیار دل‌پذیر می‌کند.

در حال حاضر شما می‌توانید زعفران را به صورت فله‌ای یا بسته‌بندی‌شده تهیه نمایید. محصولات زعفرانی که در داخل بسته‌بندی‌های بهداشتی قرار می‌گیرند در قیاس با محصولات فله‌ای از بهداشت بالاتری برخوردار هستند.

خرید زعفران فله‌ای و بسته‌بندی‌شده از شرکت زعفران اقلیم خراسان

در نظر داشته باشید که محصولات فله‌ای قیمت ارزان‌تری دارند. اغلب کسب‌وکارهایی که نیاز به مصرف زعفران در حجم‌های بالا دارند، از جمله مشتریان زعفران فله‌ای هستند. شرکت زعفران اقلیم خراسان محصولات خود را به صورت فله‌ای و بسته‌بندی‌شده به مشتریان می‌فروشد.

لازم است بدانید که این شرکت معتبر به برخی از محصولات خود تخفیفات ویژه‌ای را اختصاص می‌دهد. بنابراین مشتریان  محصولات تخفیف خورده را با قیمتی مناسب‌تر تهیه می کنند.

 از خصوصیات محصولاتی که شرکت زعفران اقلیم خراسان تولید می‌کنند همانا کیفیت و مرغوبیت بالای محصولات است. بسیاری از مشتریان خارجی نیز از مشتریان دائمی محصولات این شرکت هستند. این شرکت معتبر اغلب محصولات زعفرانی خود را در هر سال به بسیاری از کشورهای خارجی صادر می‌کند.

مشتریان می‌توانند هر محصولی که مدنظر دارند را به صورت اینترنتی یا حضوری از این شرکت خریداری نمایند. اگر در شهرهای دیگر ساکن هستید و نمی‌توانید به صورت حضوری محصولات زعفرانی موردنیاز خود را بخرید می‌توانید از طریق اینترنت اقدام به خرید نمایید.

 همان‌طور که می‌دانید امروزه اغلب مردم تمایل دارند تا محصولات موردنیاز خود را به صورت آنلاین تهیه نمایند. این نوع خرید سبب صرفه‌جویی در زمان و هزینه مشتریان خواهد شد.

 روند خریدهای اینترنتی بسیار ساده است و شما می‌توانید از طریق یک گوشی هوشمند مراحل خرید آنلاین خود را انجام دهید. بعد از این‌که محصول را خریداری کردید می‌توانید در روز تعیین‌شده آن را درب منزل خود تحویل بگیرید و مبلغ نهایی را پرداخت نمایید.

خرید بهترین زعفران با بهترین بسته‌بندی‌ها

 با پیشرفت علم و فن‌آوری‌های نوین، ابتکاراتی در تولید انواع فرآورده‌های زعفرانی و بسته‌بندی‌ها شکل می‌گیرد. محصولات جدیدی پا به عرصه ظهور می‌گذارند که اغلب، مشتریان خاص خود را دارند.

همین پروسه در بهره‌گیری از بسته‌بندی‌های جدید با بهترین جنس می‌تواند محتویات فرآورده‌های زعفرانی را تا مدت‌ها ماندگار نماید. بنابراین شما می‌توانید با تهیه یک پاکت زعفران تا زمانی طولانی آن را مصرف نمایید.

 از خصوصیات زعفران طبیعی این است که رنگ طبیعی و زیادی دارد و به کندی رنگ خود را پس می‌دهد. چنان چه زعفرانی که خریداری کردید در مدت‌زمان کمتر از ۵ ثانیه رنگ داد امکان تقلبی بودن آن بالا است. روش تشخیص زعفران اصیل ایرانی از غیر اصیل، بسیار ساده و راحت است.

 زعفران با توجه به کیفیتی که دارد در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرد. باید بدانید که از اصلی‌ترین عوامل در تقسیم‌بندی زعفران، ظاهر آن است. در حقیقت هرچقدر که زعفران دارای رنگ قرمزتر باشد و کلاله‌های آن کمتر فر خورده باشند بهتر است.

در واقع می‌توان این نوع زعفران را مرغوب‌ترین زعفران به لحاظ کیفیت دانست. بنابراین طبیعی است که قیمت زعفران بالاتر نیز داشته باشد. مقدار زعفرانی که برداشت می‌شود در قیاس با سطح زیر کشت آن بسیار کم است.

همین مورد از جمله عوامل مهمی است که بر روی قیمت این گیاه تاثیر می‌گذارد. لازم است بدانید که گیاه زعفران را بعد از خشک شدن و جدا کردن طبقه‌بندی می‌نمایند و سپس قیمت‌گذاری می‌کنند.

 شرکت زعفران اقلیم خراسان بعد از این‌که گیاه زعفران خشک شد آن را از کشاورز می‌خرد و به شکل زعفران طبیعی خالص یا فرآورده به فروش می‌رساند.

تقسیم‌بندی گیاه زعفران

در نظر داشته باشید که هر چه زعفرانی که می‌خرید خالص‌تر باشد رنگ دهی بهتری دارد و مزه‌ای که در غذاها ایجاد می‌کند مطبوع‌تر است. مرغوبیت این گیاه به نوع کشت و محلی که در آن کشت انجام می‌شود بستگی دارد. باکیفیت‌ترین زعفران جهان را می‌توان در شهرهای تربت‌ حیدریه، قائنات و گناباد پیدا کرد.

لازم است بدانید که شهرستان تربت‌ حیدریه از جمله شهرهای استان خراسان است که بیشترین میزان از زعفران را تولید می‌کند. این نوع زعفران به دلیل بو و رنگ عالی که دارد برای صادرات بسیار مناسب است و شهرت جهانی دارد. 

 در حالت کلی می‌توان گیاه زعفران را در ۵ گروه سفیدی، دختر پیچ، پوشال، سرگل و نگین دسته‌بندی کرد. توجه داشته باشید که مبنای این دسته‌بندی، جدا کردن خامه زعفران از کلاله است.

 جالب است بدانید که بهترین نوع زعفران در ایران، نگین است. این نوع زعفران نیز به سه گروه نگین، شبه نگین و سوپرنگین طبقه‌بندی می‌شود. زعفران نگین قیمت بالایی دارد و به کشورهای آسیایی صادر می‌شود.

از خصوصیات زعفران نگین همان قدرت رنگ دهی بسیار بالای آن است. به دلیل این‌که پاک کردن زعفران نگین دشوار است در دسته گران‌ترین انواع زعفران قرار می‌گیرد.

 از دیگر ویژگی‌های زعفران نگین می‌توان به جدا بودن سه شاخه کلاله در آن اشاره کرد. در این نوع زعفران بخش‌های به هم چسبیده وجود ندارند.

 نگین پرسی، مدلی از زعفران نگین است که در زمان تهیه و فرآوری پرس می‌شود. به همین دلیل نام نگین پرسی را به آن داده‌اند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه