به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

شرکت اصلی تولید کننده زعفران ۱۰ مثقالی

شرکت اصلی تولید کننده زعفران ۱۰ مثقالی

تنوع محصولات غذایی در بازار بسیار است به گونه ای که یک نوع ماده در چندین برند موجود می باشد. فرانیز زعفران ۱۰ مثقالی را از شرکت اصلی تولید کننده آن دریافت کرده و در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

شرکت اصلی تولید کننده زعفران ۱۰ مثقالی

زعفران را پس از خشک کردن به دو گونه عمده و جزئی به فروش می رسانند. بسته بندی محصولات معمولا در شرکت های تولیدی انجام می گیرد چرا که کشاورزان دستگاه های مورد نیاز برای این منظور را در اختیار ندارند.

زعفران ۱۰ مثقالی در اشکال گوناگون بسته بندی موجود می باشد که بر قیمت آن تأثیر  بسزایی می گذارد. این جرم از محصول برای مصارف رستوران ها و تهیه غذا ها مناسب است.

زعفران جزء ادویه های مورد نیاز برای به نمایش گذاشتن هنر آشپزی می باشد چرا که استفاده صحیح و به اندازه از آن باعث طعم بخشیدن متفاوتی می شود که دیگر نمی توان از آن دست کشید.

نگهداری صحیح از زعفران ۱۰ مثقالی بعد از خرید

شرکت اصلی تولید کننده زعفران ۱۰ مثقالی

از آنجا که زعفران ۱۰ مثقالی برای مصرف چند ماه یک خانواده کافی است پس باید بعد از خرید بتوان از آن به خوبی نگهداری کرد. برای این منظور بر اساس تجربه روش های مختلفی پیشنهاد می شود.

یکی از این روش ها نگهداری در فریزر می باشد که برای این کار ابتدا باید آن را به خوبی آسیاب کرده و سپس درون قوری و یا ظرف مخصوص ریخته شود و مقدار آب جوشی که به آن اضافه می گردد باید ارتفاع کمی بالای پودر داشته باشد.

دم دادن زعفران باید اصولی باشد و از زمان مورد نیاز آگاهی لازم را داشته باشید چرا که هرچه بیشتر روی حرارت باشد اسانس آن تبخیر شده و از کیفیت آن کاسته می شود.

شرکت اصلی تولید کننده زعفران ۱۰ مثقالی

بعد از دم دادن و رسیدن دمای مایع به مقدار مشخص، به طوری که گرمای آن حس نشود باید آن را در حجم های کوچک بسته بندی کرده و در فریزر قرار دهیم تا هر زمان که نیاز بود از آن ها استفاده نمود.

بعد از خارج کردن از فریزر برای باز شدن زودتر یخ آن می توان آن را درون آب گرم قرار داد و بعد استفاده کرد. باید دقت داشت که مدت نگهداری دراز مدت در فریزر از کیفیت آن خواهد کاست.

زعفران ۱۰ مثقالی در نمونه های مختلف اعم از؛ نگین، سرگل، پوشال ‌و… به کشور های مختلف صادر می شود. در فرانیز این محصول را در برند های مختلف می توان خریداری نمود و از تخفیفات ویژه برخوردار گشت.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه