به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

عیار واقعی زعفران قائنات یک مثقال

عیار واقعی زعفران قائنات یک مثقال

برای سنجش عیار واقعی کیفیت زعفران قائنات یک مثقال باید از کارشناسان این حوزه کمک گرفت. فرانیز با بکار گیری کادر مجرب و خبره این مسئله را برای خریداران خود حل نموده است.

ایران مهد پرورش زعفران در جهان بوده که محصول تولیدی آن تمامی استاندارد های لازم برای سنجش کیفیت طلای سرخ را دارد. عیار مرغوب بودن زعفران، قدرت رنگدهی حداقل ۲۰۰ بر طبق استاندارد های iso- 3236  است که در نمونه سرگل ایرانی این رقم بین ۲۳۰- ۲۵۰ می باشد.

صادرات زعفران قائنات یک مثقال به دلیل متمایز بودن

عیار واقعی زعفران قائنات یک مثقال

قائنات را پایتخت زعفران جهان نامیده اند چرا که صاحب با کیفیت ترین طلای سرخ جهان می باشد. محصول این شهرستان که در خراسان جنوبی واقع می باشد نسبت به نمونه های دیگر گران تر بوده چرا که متقاضیان بسیاری را دارا است.

زعفران قائنات یک مثقال محصولی خاص بوده که به خاطر متمایز بودن از نمونه های مشابه به خیلی از کشور های جهان صادر می شود. در واقع بیشترین حجم از زعفران برداشتی این محصول برای صادرات استفاده می گردد.

آمار ۲۰۱۹ نشان می دهد که ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در دنیا می باشد. ۴۳۰ تن از زعفران موجود در سطح جهان توسط ایران تأمین می گردد. مناطق شرق کشور دارای مناسب ترین آب و هوا برای کشت این محصول بوده که در این بین خراسان رضوی با سطح زیر کشت ۸۴ هزار هکتار بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

عیار واقعی زعفران قائنات یک مثقال

زعفران قائنات یک مثقال می تواند باعث معرفی این محصول به تمامی مصرف کنندگان در داخل و خارج از کشور شود. وزن مناسب در کنار بسته بندی زیبا باعث ایجاد رغبت برای خرید می شود چون می تواند نیاز ماهانه یک خانوار را برطرف نماید.

زعفران دارای مصارف گوناگونی می باشد. گروهی از خریداران آن را بیشتر برای تهیه دمنوش و شربت استفاده می کنند اما عده ای دیگر از این محصول برای تزئین پلو های رنگارنگ، ژله و بستنی بهره می گیرند.

عیار واقعی زعفران قائنات یک مثقال

اگر به دنبال یک محصول مناسب برای هدیه و سوغاتی هستید بهتر است گزینه ای را انتخاب کنید که همیشه در خاطر بماند. زعفران قائنات یک مثقال را می توان با پک هدیه با قیمت مناسب خریداری نمود و به عزیزان خود هدیه داد.

فروش محصولات زعفرانی علاوه بر روش حضوری از طریق سایت های فروش و نمایندگی ها نیز انجام می گیرد تا خریدار خود یک روش را انتخاب کرده و  خریدی متفاوت را تجربه نماید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه