به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

سفارش زعفران قاینات برای صادرات به خارج

سفارش زعفران قاینات برای صادرات به خارج

یک تاجر موفق برای صادرات به خارج از کشور به دنبال محصولی با کیفیت و پر طرفدار می باشد. برای سفارش زعفران قاینات که یک گزینه مناسب برای صادرات بوده با ما تماس حاصل فرمایید.

برخورداری از محصولی اعلا با سفارش زعفران قاینات

سفارش زعفران قاینات برای صادرات به خارج

سفارش زعفران قاینات باعث برخورداری از یک محصول اعلا خواهد شد. با کیفیت ترین زعفران جهان متعلق به این شهر می باشد از این رو قاینات را پایتخت زعفران جهان می نامند و در تمام دنیا شناخته شده است.

مصرف زعفران برای انسان خواص بی نظیری به دنبال دارد. یک نمونه از این خواص تنظیم ساعت و چرخه خواب است. با وجود مشغله های زیاد، بیشتر افراد هنگام خوابیدن با مشکل مواجه می شوند ولی مصرف محصولات گیاهی و طبیعی مانند دمنوش زعفران می تواند با القای آرامش، چرخه خواب را تنظیم کند.

برای دستیابی و سفارش زعفران قاینات باید از طریق مراکز مطمئن اقدام نمود تا مبادا اسیر دام کلاهبرداران شد و محصولی بدل را خریداری کرد. عده ای از مداخلان امر فروش طلای سرخ، زعفران نا مرغوب را به نام این شهر به قیمتی بسیار بالا به فروش می رسانند.

تاریخچه زعفران

سفارش زعفران قاینات برای صادرات به خارج

زعفران با نام علمی کرکوس ساتیوس از خانواده زنبقیان می باشد. عده ای مبدأ کشت این محصول گیاهی را ایالت قدیم ماد ایران می دانند اما عده ای معتقدند که منطقه وسیع تری که شامل؛ ترکیه، یونان، آسیای صغیر و ایران می باشد منشا پرورش این محصول بوده است.

زعفران در زمان ساسانیان در پرداخت کاغذ های گران کاربرد داشت و برای عنوان فرمان ها و نامه سلاطین مورد استفاده قرار می گرفت. این محصول در صنعت رنگرزی برای رنگ کردن نخ و پارچه نیز به کار گرفته می شود.

قاینات یکی از شهر های زعفران خیز و با سابقه بالا در کشت این محصول گران قیمت بوده که شغل اکثر ساکنان این شهر نیز کشاورزی این گل سلامتی می باشد. یکی از دلایل با کیفیت بودن محصول برداشتی این شهر مساعد بودن اقلیم این منطقه برای پرورش طلای سرخ است.

سفارش زعفران قاینات برای صادرات به خارج

برای سفارش زعفران قاینات در حجم بالا باید از طریق مراکز فروش عمده اقدام نمود چرا که در این صورت امکان تهیه سریع بار فراهم بوده و محصول را با قیمت مناسب تر می توان خریداری کرد.

فرانیز از جمله عرضه کنندگان زعفران و فرآورده های آن بوده که با بهره گیری از دانش روز، فروش آنلاین را در برنامه خود قرار داده است تا متقاضی به راحتی بتواند حجم دلخواه را خریداری کند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه