به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

سایت خرید عصاره زعفران ۲۴ عددی

سایت خرید عصاره زعفران ۲۴ عددی

تاجران و نمایندگان فروش محصولاتی همچون عصاره زعفران را در لیست خرید های خود قرار داده اند. برای خرید عصاره زعفران می توانند به سایت فرانیز مراجعه نمایند که این محصول را در بسته بندی های ۲۴ عددی روانه بازار می کنند.

خرید عصاره زعفران

سایت خرید عصاره زعفران ۲۴ عددی

با سفارش و خرید عصاره زعفران از طریق سایت ما بهای کمتری را بابت آن می پردازید. فرانیز سعی دارد محصولات را با بهترین کیفیت و کمترین میزان قیمت به مشتریان عرضه نمایید. این محصول جهت خوش طعم کردن هر نوع غذا مانند خوراک ها، جوجه کباب، خورشت ها و غیره می باشد.

بعضی از صادر کنندگان یا تجار برای خرید عمده محصول ای دو دل هستند و به این دلیل می باشد که نمی توانند کالا مورد نظر را از نزدیک ببیند، اگر برای خرید حجم زیادی دچار تردید هستید و می خواهید یک محصول با اصالت، با کیفیت و تضمینی خریداری نماید، شرکت فرانیز به شما کمک می کند که بهترین محصول را انتخاب کنید.

عصاره زعفران و خواص دارویی

سایت خرید عصاره زعفران ۲۴ عددی

عصاره زعفران دارای تاریخچه طولانی در دارو های گیاهی است. این محصول در موارد مختلفی از جمله دیابت، آلزایمر، از دست دادن بینایی وابسته به سن (دژنراسیون ماکولا)، درمان آکنه، روشن کردن پوست، استفاده می شود.

هنگامی که عصاره زعفران به طور مستقیم به پوست سر اعمال می شود، در درمان آلوپسی آرئاتا ( یک بیماری ایمنی که موجب ریزش مو می شود) تاثیر گذار است. همچنین این محصول برای از بین بردن درد، درمان اختلالات جنسی و محافظت در برابر برخی از انواع سرطان ها استفاده می گردد.

اگر باردار هستید یا بیماری کلیوی دارید زعفران استفاده نکنید. مصرف به اندازه عصاره زعفران خواص دارویی و درمان کنندگی دارد، اما استفاده بیش از حد آن می تواند عوارض جانبی مانند؛ سرگیجه، تهوع، خوابآلودگی، سردرد، کاهش سفید و قرمز پلاکت ها، خشکی دهان داشته باشد.

خرید و فروش عصاره زعفران

سایت خرید عصاره زعفران ۲۴ عددی

سال هاست که ایرانیان برای زیبایی سفره خود عصاره زعفران را چاشنی غذای خود کرده اند. این ادویه یک جز جدا نشدنی از آشپز خانه هر ایرانی می باشد و هر کدبانو با استفاده از این چاشنی هنر خود را چند برابر می کند.

زعفران یک ادویه گران بها است و بسیاری از سود جویان به فکر تقلب آن هستند از این رو برخی از شرکت های تولید کننده به فکر ساخت محصولی افتادند که علاوه بر کیفیت دارای قیمت مقرون به صرفه ی باشد تا کم کم متقلبان از فکر تقلب آن دست بردارند. 

عصاره زعفران که طی استخراج از گیاه زعفران به روش سرد( بدون حرارت) با دستگاه های پیشرفته به دست می آید و در تهیه آن تمامی اصول بهداشتی رعایت شده است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه