به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

دریافت محصول از محل تولید اسپری زعفران ۱۰۰ میلی

دریافت محصول از محل تولید اسپری زعفران ۱۰۰ میلی

 برای خرید اسپری زعفران ۱۰۰ میلی و اطمینان داشتن از اصالت و کیفیت محصول به محل تولید اسپری زعفران و سایت فرانیز مراجعه نمایید، به این ترتیب محصول سفارش داده شده از درب محل تولید به مقصد مشتری ارسال می شود و محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت می نمایید.

تولید اسپری زعفران

دریافت محصول از محل تولید اسپری زعفران ۱۰۰ میلی

خط تولید اسپری زعفران این محصول را از آب و زعفران خالص تهیه می کند و پس از مراحل تولید مایع به درون کیسه آلومینیومی تزریق می شود و گاز پیشرانه به منظور فعالسازی عمل اسپری به فضای بین کیسه و جدار قوطی اضافه می گردد. این گاز به هیچ عنوان با مایع زعفران داخل اسپری در تماس نیست و از قوطی خارج نمی شود.

 اسپری زعفران یکی از زیر مجموعه های زعفران می باشد که تفاوت آن با زعفران معمولی فقط نوع استفاده از آن است به این ترتیب مراحل ساییدن و دم کردن زعفران حذف می شود و محلول آب و زعفران در کیسه ای درون اسپری قرار دارد و فقط با فشردن دکمه ی بالای قوطی به بیرون افشانه می کند.

تهیه اسپری زعفران به صورت کاملا ارگانیک و از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می شود و دارای مجوز های لازم سازمان غذا و دارو نیز می باشد، در مراحل تولید از بهترین و مجرب ترین کادر تولید استفاده می گردد به این ترتیب رضایت خیلی ها را به خود جلب کرده و فروش فوق العاده ای دارد.

اسپری زعفران تمامی خواص زعفران را به خوبی در خود حفظ نموده است و رنگ دهی و طعم بخشی بی نظیری را دارد. از دلایل تولید اسپری زعفران قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه ای است که نسبت به زعفران خام داشت فرایند تولید به صورت تمام اتوماتیک و در شرایط استریل انجام می گیرد.

دریافت محصول از محل تولید اسپری زعفران ۱۰۰ میلی

با خرید اسپری زعفران به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده بدون واسطه به صرفه تر می باشد. قیمت این محصول با توجه به برند، نوع زعفران و کیفیت آن متفاوت است. برند های معروف به دلیل استفاده از مواد طبیعی، اصل و مرغوب و همچنین برخورداری از کیفیت بالا،  قیمت بالاتری باید بابت آن پرداخت.

دریافت محصول از محل تولید اسپری زعفران ۱۰۰ میلی

زعفران حاوی مقادیر بالای از کلسیم، منگنز، منیزیم، اهن، روی، پتاسیم، سلنیوم و  همچنین غنی شده از ویتامین A می باشد. زعفران داری بویی قوی و طعم تلخ است که مصرف آن خونریزی های بعد از زایمان را از بین می برد.

یک از مزایای استفاده از اسپری زعفران راحتی و سرعت در مصرف زعفران در هر لحظه می باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه