به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

سایت اصلی چای سیاه زعفران

سایت اصلی چای سیاه زعفران

برای برخورداری از خدمات سایت اصلی چای سیاه زعفران با کیفیت و مرغوب می توان به این آدرس اینترنتی مراجعه نمود و از طریق آن خرید خود را انجام داد و از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شد.

تولید چای سیاه زعفران ایرانی

سایت اصلی چای سیاه زعفران

از جمله فرآورده ها و محصولات زعفرانی که بیشتر رایج بوده و از سال ها پیش مورد استفاده قرار می گیرد، چای سیاه زعفران می باشد. بزرگترین تولید کننده چای ایرانی استان گیلان می باشد که شرکت های مختلف با بهره وری از چای های کشت شده در این منطقه به تولید ترکیب چای و زعفران می پردازند و آن ها را با بهترین بسته بندی ها روانه بازار می کنند.

شرکت تولید کننده چای سیاه زعفران با استفاده از گیاه زعفران و چای محصولی را آماده می کند که خواص بی نظیری دارد. این کالا طرفداران زیادی دارد و برای ایرانی ها نوشیدنی داغیست که تابستان، زمستان، پاییز و بهار نمی شناسد. مورد استفاده کوچیک بزرگ قرار می گیرد و زمان بسیار کمی برای آماده سازی می خواهد و یک جایگزین بسیار عالی برای قهوه می باشد.

سایت اصلی چای سیاه زعفران

این محصول کاملا ایرانی بوده و برای تولید آن مراحل خاصی باید طی شود تا خواص آن حفظ گردد. این کالا پس از تولید وارد مرحله بسته بندی می شود که یک مرحله بسیار مهم است. زیرا بسته بندی علاوه بر باید زیبا و ظریف بودن باید استاندارد بوده و مجوز بهداشت را نیز دارا باشد.

خواص چای سیاه زعفران

سایت اصلی چای سیاه زعفران

همه ما با خواص زعفران آشنا هستیم و می دانیم این چاشنی هم خواص درمانی دارد و هم در ساخت دارو و صنایع غذایی کاربرد دارد. علم پزشکی درمورد این محصول و کاربرد آن تحقیقاتی را انجام داده است و این محصول را به تمام دنیا معرفی کرده است. چند خاصیت درمانی چای سیاه زعفران را ذکر خواهیم کرد:

  • ضد افسردگی: چای سیاه زعفران برای درمان افسردگی مناسب بوده و استفاده درمانی دارد وبا میل نمودن آن موجب پدید آمدن احساس شادی و خوشحالی در افراد مب گردد.
  • سلامت قلب: این چای که قابل دم کردن است از انباشته شدن کلسترول در رگ ها پیش گیری می کند و به این شیوه از بیماری های قلبی خود داری می شود.
  • پیشگیری از سرطان: زعفران در برگیرنده کاروتنوئیدها است و بر حسب یافته های علمی، باعث ایجاد واکنش های گوناگونی در برابر کارسینومای سرطانی، توده های بدخیم لوکمی و سارکوما در بدن می شود.
  • کاهش فشار خون: این نوشیدنی خوش طعم شامل موادی است که به آن کروستین می گویند که فشار خون را  می کاهد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه