به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

تازه ترین نرخ قیمت 5 گرم زعفران

تازه ترین نرخ قیمت 5 گرم زعفران

درحال حاضر بازار در حال نوسان است که بستگی به شرایطی دارد و طلای سرخ نیز از این تغییرات بی نصیب نبوده است. برای اطلاع از تازه ترین نرخ قیمت 5 گرم زعفران به سایت شرکت مراجعه نمایید.

چرا 5 گرم زعفران را تهیه می کنیم؟

تازه ترین نرخ قیمت 5 گرم زعفران

همه ما می دانیم که این ادویه گران بها و با ارزش است و خواص بی نظیر دارد و کسی توان خرید کیلویی آن را ندارد. به خاطر قیمت 5 گرم زعفران که مناسب می باشد طرفداران زیادی پیدا کرده است. عوامل تعیین کننده این قیمت، نیاز بازار، میزان کیفیت و غیره آن است. می توانیم در علم پزشکی و طب سنتی برای درمان و تسکین دهنده درد و ضد آسم می‌ توان از آن استفاده کرد. به همین علت به این محصول توجه ویژه ای می شود.

چند نمونه از عوامل قیمت گذاری آن را بیان می کنیم:

طاقت فرسا بودن تهیه آن: کار بسیار سخت و دشواری است که ساعت ها مقدار بسیار کمی از رشته های گل کروکوس با عطر و طعم مورد نظر را دست چین می کنند.

تازه ترین نرخ قیمت 5 گرم زعفران

افزایش تقاضا، عرضه پایین؛ حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان های قوی مانند زاکسانتیین، لیکوپن، الفا و بتا کاروتن بوده که انسان را از استرس، سرطان ها و عفونت ها محافظت می کند. همین باعث تقاضا بیشتر شود و با عرضه پایین مواجه شویم. این عامل بر قیمت 5 گرم زعفران بسیار تاثیرگذار است.

وزن زعفران موجود در بسته بندی: علاوه بر تفاوت قیمت زعفران سرگل، پوشال و غیره، میزان زعفرانی که درون بسته بندی قرار گرفته است نیز مورد بررسی قرار می گیرد و تاثیر زیادی در تعیین قیمت نهایی محصول دارد. مثلا در بسته بندی پاکتی، زعفران سرگل با وزن های ۰.۵ و ۱ گرم و ۰.۵ و ۱ مثقال عرضه می شود.

نوسانات نرخ ارز: نوسانات نرخ ارز در بلند مدت اثرات مثبتی بر تقاضای صادرات ایران داشته‌است. مطالعات انجام شده نشان می دهد که بهای ارز در مقایسه با سایر متغیر ها، بیشترین تاثیر را بر قیمت های این محصول داشته است.

خرید اینترنتی زعفران 5 گرم

تازه ترین نرخ قیمت 5 گرم زعفران
تازه ترین نرخ قیمت 5 گرم زعفران

قیمت 5 گرم زعفران از طلای سرخ فله ای، از لحاظ صرفه و ماندگاری ارزان تر است. کسانی که عمده ای خرید می کنند برای فروشگاه یا صادرات است ولی برای مصارف خانگی از وزن های کمتر استفاده می کنند. البته ممکن است که تاجر حجم عمده ای از بسته های زعفران 5 گرمی را تهیه کند و سپس در صدد فروش آن قرار گیرد. این محصول همان خواص طلای سرخ را دارد فقط در بسته بندی کوچک تر قرار دارد و به صورت اینترنتی و آنلاین در سراسر کشور به فروش می رسد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارد. بلکه چند دقیقه وقت که می گذاریم، ثبت سفارش انجام می دهیم و قیمت 5 گرم زعفران را می پردازیم و سپس درب منزل محصول را دریافت می کنیم.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه