به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

روش دریافت مستقیم دمنوش گیاهی زعفران

روش دریافت مستقیم دمنوش گیاهی زعفران

مجموعه فرانیز یکی از مراکز اصلی برای دریافت مستقیم محصولات زعفرانی اعم از دمنوش گیاهی زعفران می باشد که این محصولات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار خریداران قرار می دهد.

هزینه سفارش دمنوش گیاهی زعفران بی واسطه

روش دریافت مستقیم دمنوش گیاهی زعفران

منظور از دریافت مستقیم یک کالا حذف واسطه ها و عدم پرداخت هزینه های اضافی می باشد که برای مصرف کننده بسیار مهم است. واسطه ها و یا به اصطلاح عامیانه دلال ها مبالغ بسیاری را دریافت می کنند تا محصول نهایی را به دست مصرف کننده برسانند. دمنوش گیاهی زعفران از جمله نوشیدنی های پر طرفدار می باشد که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد. این محصول خاصیت دارویی داشته و برای تأثیر بیشتر باید دو ساعت قبل و یا بعد از غذا آن را نوشید.

آمار چند سال اخیر نشان می دهد که ایران بزرگترین  تولید کننده زعفران در جهان است و بیشترین تعرفه را برای واردات این محصول از دیگر کشور ها دارد. با توجه به استاندارد هایی مانند iso-3236 قدرت رنگدهی زعفران درجه یک باید حداقل ۲۰۰ باشد که این رقم در ایران بین ۲۵۰-۳۰۰ می باشد.

بسته بندی دمنوش گیاهی به صورت تی بگ

روش دریافت مستقیم دمنوش گیاهی زعفران

دمنوش گیاهی زعفران معمولاً به صورت تی بگ می باشند که مصرف آن بسیار راحت است. این محصول برای بهبود قدرت استخوان و جذب کلسیم مناسب بوده و نوشیدن روزانه آن بسیار توصیه می شود.

شرکت های مختلفی در ایران تولید این محصول را انجام می دهند که هدف همه آن ها عرضه محصولی با کیفیت است. دمنوش گیاهی زعفران علاوه بر داخل کشور در بازار های خارجی نیز به فروش می رسد.

ایران پتانسیل بالایی در زمینه تولید زعفران دارد که به دنبال آن‌ شرکت های تولیدی فراوانی به وجود آمده است که زعفران را در بسته بندهی های زیبا عرضه و یا از آن مشتقات بسیاری تهیه می گردد.

روش دریافت مستقیم دمنوش گیاهی زعفران

دمنوش های گیاهی بسیاری در طعم های متفاوت تولید می شود که هر کدام خواص درمانی خود را به دنبال خواهند داشت. مثلا زعفران آویشن یکی از نوشیدنی های خاص می باشد که حس آرامش را به بدن القا می کند.

فروش دمنوش های گیاهی در سراسر نقاط کشور به صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود تا این محصول مورد استفاده متقاضیان در سراسر نقاط  گردد.

با خرید آنلاین در واقع به سلامت جامعه کمک کرده ایم چرا که لزومی به خروج از منزل در زمان شیوع ویروس و ترافیک نمی باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه