به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

ارائه سریع زعفران قائنات پودری

ارائه سریع زعفران قائنات پودری

مجموعه فرانیز مرکز ارائه سریع زعفران قائنات پودری به نمایندگی ها، تاجران و بازرگانان بزرگ می باشد و اقدام به توزیع زعفران قائنات پودری مرغوب و باکیفیت در سراسر کشور و تامین نیاز تجار جهت صادرات می نماید.

کاربرد زعفران قائنات پودری

ارائه سریع زعفران قائنات پودری

طلای سرخ گیاهی است که به عنوان گران بها ترین ادویه جهان در آشپزی کاربرد دارد. و از کلاله و خامه زرشکی رنگ گل زعفران جمع‌آوری و خشک می کنند، و از آن برای چاشنی‌زنی و رنگ دهی غذا ها استفاده می‌شود.

از قدیم الایام تا الان زعفران در طب سنتی و در صنعت داروسازی و در ساخت صنایع غذایی کاربرد های فراونی دارد.

 یکی از فرآوردهای پر طرفدار و ویژه دربین مشتریان زعفران قائنات پودری است. که حاصل تلاش کشاورزان شهرستان قائنات می باشد آن ها با استفاده از تجربیات و دانش خود و همت جوانان توانسته اند به مرحله تولید با کیفیت بالا و مرغوبیت بسیار برسند.

زعفران قائنات پودری ویژگی های بسیاری دارد که رنگ دهی قوی آن باعث می شود غذا ها و دسر ها ظاهری زیبا داشته باشند و طعم غذا نیز بسیار عالی می شود بخاطر همین ایرانیان این ادویه رو در سبد غذایی خود و برای تزیین غذا به کار می برند.

 آیا پودر زعفران همان خاصیت طلای سرخ را دارد؟

ارائه سریع زعفران قائنات پودری

این کالا کاملا طبیعی است و در مرحله تولید آن از هیچ ماده شیمیایی و مضری استفاده نشده است. و ماندگاری فاسد نشدن به این معناست که باید از بسته بندی های با کیفیت استفاده می کنند که اگر زعفران را در تماس با عوامل تجزیه کننده قرار گرفت فاسد نشود.

هرشخصی که از این محصول در غذا ها و دسر ها یا فراورده های زعفرانی مصرف کرده در دراز مدت بدن نسبت به بروز سکته های قلبی و مغزی ایمن می شود. طلای سرخ سبب کنترل میزان چربی خون و از گرفتگی رگ ها جلوگیری می کند.

خرید زعفران قائنات پودری از طریق فروشگاه ها و سایت ها

ارائه سریع زعفران قائنات پودری

فروشگاه های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که محصولات و فرآورده های زعفرانی از جمله زعفران قائنات پودری را به مشتریان ارائه می کنند بعضی مواقعه تعطیلات یا نبود آن محصول کار را برای خریدارن سخت می کرد یا برند مورد نظر را پیدا نمی کردند و چند روز دنبال خرید کالا مورد نظر و بلاخره خسته می شدند.

ولی با پیشرفت جامعه و هوشمند شدن گوشی ها و اینترنت پرسرعت که همه مجهز شده اند دیگه لازم به حضوری رفتن نیست و از طریق سایت های محصول مورد نظر را انتخاب می کنیم و درب منزل تحویل می گیرند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه