به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

درجه خلوص زعفران بسته بندی صادراتی

درجه خلوص زعفران بسته بندی صادراتی

برای اطمینان از درجه خلوص زعفرانی که خریداری کرده اید و همتراز بودن کیفیت آن با زعفران بسته بندی صادراتی محصول مورد نظر خود را از سایت های شرکت فرانیز تهیه نمایید.

عرضه زعفران بسته بندی صادراتی

درجه خلوص زعفران بسته بندی صادراتی

افرادی که به دنبال خرید و فروش و تجارت طلای سرخ هستند، همواره با چالش تهیه زعفران باکیفیت و با بسته بندی صادراتی رو به رو هستند.

زعفران بسته بندی صادراتی کالایی تجاری مناسب این دست افراد است که خریداران آن می توانند مقادیر و نوع زعفران را به دلخواه خود انتخاب کنند و زرپران را در بسته بندی های گرمی و مثقالی و یا حتی کیلویی سفارش دهند.

این کالا از نظر کیفی از بهترین زعفران ایران که خود جایگاه تولید کننده بهترین زعفران جهان را داراست، تهیه شده و عطر و طعم بی نظیری دارد.

زعفران از نظر صادرات کالا به خارج از کشور گزینه ای عالی محسوب می شود چرا که در سراسر جهان تقاضای بسیار زیادی دارد و ایران نیز در صدر تولید و صادرات آن می باشد. بنابراین داشتن یک برنامه تجاری مناسب جهت ارسال زعفران به کشور های غربی و شرقی اهمیت زیادی را از آن خود کرده است.

بهترین قیمت خرید زعفران بسته بندی صادراتی

درجه خلوص زعفران بسته بندی صادراتی

تاجران و فروشندگان زعفران می توانند با برقراری ارتباط با مشاوران فرانیز از قیمت خرید زعفران بسته بندی صادراتی اطلاع یابند و این محصول را جهت عرضه به بهترین قیمت بازار خریداری نمایند. همچنین این افراد می توانند در صورت تمایل زعفران را به صورت کیلویی و عمده بخرند و خود اقدام به فروش و یا بسته بندی آن  کنند.

همانطور که می دانید زعفران انواع کیفی مختلفی دارد. نوع متداول زعفرانی که در بسته بندی های گرمی در بازار و فروشگاه ها یافت می شود، زعفران سرگل می باشد که از رشته های کلاله زعفران تماما سرخ رنگ تهیه شده اند.

نوع دیگری از زعفران که عمدتا توسط تاجران جهت صادرات انتخاب می شود، نوع سوپر نگین است که از نظر قیمت گران تر از سایر انواع آن است. به طور کلی فروشندگان در زمینه صادرات انتخاب های بسیاری دارند و علت آن تنوع کیفی زعفران است. اما مسئله مهم تشخیص این زعفران ها از یکدیگر و دانستن تفاوت هایشان و اطلاع دقیق از قیمت آن هاست.

تفاوت زعفران سرگل و سوپر نگین چیست؟

درجه خلوص زعفران بسته بندی صادراتی

زعفران سرگل از طریق الک کردن زعفران پوشال به دست می آید و شامل کلاله های تماما قرمز زعفران است و سفیدی ندارد. به همین علت امکان شکستن کلاله زعفران وجود دارد در صورتی که در زعفران سوپر نگین زعفران باید صاف و بدون شکستگی باشد که باعث می شود نوع سرگل قیمت کمتری داشته باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه