به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید چای زعفران قاشقی 16 تایی با قیمت خوب

خرید چای زعفران قاشقی 16 تایی با قیمت خوب

چای زعفران قاشقی با بسته بندی 16 تایی و قیمت خوب به فروش می رسد. برای خرید این كالا سایت های اینترنتی بسیاری به صورت عمده با شركت های پخش و توزیع همكاری دارند.

خرید چای زعفران قاشقی 16 تایی با قیمت خوب

در گام اول می توان چای زعفرانی را از جمله محصولات عالی و درجه یك برای رفع خستگی و كسالت افراد به حساب آورد كه امروزه خیلی از مردم از آن استفاده می كنند. مصرف بیش از اندازه چای زعفران قاشقی هم خوبیت ندارد بلكه در حد دو الی سه فنجان در طی روز بسیار عالی خواهد بود.

چای زعفران قاشقی در بازار

معمولا این محصول توسط شركت های معروفی همچون بیز به تولید انبوه رسیده و با قیمت حدود 30 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. شماره پروانه بهداشت چای زعفران قاشقی بیز 40/10847 می باشد و توزیع آن هم اكنون از طریق سایت های اینترنتی بسیاری در حال پیگیری می باشد. می گویند اولین بار تولید چای كیسه ای توسط یك تاجر آمریكایی ابداع شده است. به این صورت كه خاكه ی چای حاصل از تولید، در درون كیسه های كاغذی ریخته می شدند.

خرید چای زعفران قاشقی 16 تایی با قیمت خوب

در بازار ایران شركت های بسیاری به تولید و بسته بندی انواع چای زعفرانی پرداخته اند كه این عامل نشان از رقابت شدید تولیدكننده ها در عرصه توزیع و فروش دارد. اما كدام برند برای شركت های پخش و البته بازاریابان سود بهتری دارد. باید گفت انتظار مخاطب از شركت چه سودی است؟ برای برخی از افراد سود بالا با حجم فروش كم ملاك است و برای برخی دقیقا برعكس آن. یعنی می خواهند سود كمی را در معاملات چای زعفران قاشقی كسب كنند ولی در عوض آن حجم فروش بالاتری داشته باشند.

خرید چای زعفران قاشقی 16 تایی با قیمت خوب

درخواست نمایندگی چای زعفران قاشقی

افراد و شركت های پخش با بررسی بازار فروش چای زعفران قاشقی گاها به این نتیجه دست می یابند كه به طور رسمی تری این محصولات را عرضه كنند. بهترین شیوه برای این دسته از مخاطبین درخواست نمایندگی محصولات شركت تولید كننده چای می باشد.

نحوه كار به این صورت می باشد كه فرم هایی حاوی اطلاعات و شرایط نمایندگی برای مشتری ارسال می شود كه وی پس از بررسی آن و قبول شرایط، می تواند به دو صورت حضوری یا مجازی قرارداد پیشنهادی را امضا كند. در صورت توافق شركت، نمایندگی فروش چای زعفران قاشقی به فرد مقابل واگذار شده و وی موظف است كه تا سقف تعیین شده توسط شركت تولیدی، محصولات را در بازار ایران به فروش برساند.

خرید چای زعفران قاشقی 16 تایی با قیمت خوب

برخی از شركت های تولیدی برای مخاطبینی كه در خواست اعتباری كار كردن را داشته اند، اعتبارات وی‍ژه ای در نظر گرفته و پخش كننده ها می توانند تا مدت معینی به صورت اعتباری خرید خود را از شركت تولیدی به ثبت برسانند.

قیمت خوب و ارزان این محصولات سبب شد تا در طی ماه های گذشته حجم بسیاری از آن توزیع و در كشور مصرف گردد. طبیعتا چای زعفران قاشقی بایستی كیفیت خوبی داشته باشد كه با چنین واكنشی از سوی مردم مواجه گردد. برای كسب سود های كلان از این حوزه، پیشنهادات كارشناسان صبر و تحمل است و نباید افرادی كه تازه گام به عرصه رقابت گذارده اند خیلی زود انتظار بازدهی بالایی را داشته باشند. به هر حال بازار است و هزار اتفاق و خصوصا با اوضاع تورمی كه در كشورها به وجود آمده است اصلا حساب و كتاب ندارد.

خرید چای زعفران قاشقی 16 تایی با قیمت خوب

نمی خواهیم شما را دل نگران كنیم یا خدای ناكرده دلسردتان كنیم، فقط می گوییم قدم اول صبر است و پس از آن ثبات رویه و قدرت ماندن. چرا كه با خیلی از افراد تازه كار وارد مذاكره شده ایم و اكثرشان یا دل و دماغ كار كردن نداشته اند یا خیلی زود انتظار سود بالایی را داشته اند و به آن نرسیده اند. این عامل سبب شده تا این دسته از افراد خیلی زود از راه تجارت كه توصیه اكثر بزرگان دینی و غیردینی هم بوده خارج گردند.

در عین حال سایت عصاره زعفران یکی از مراجعی می باشد که می تواند در امر مشاوره رایگان به مشتریان خدمت گزار بوده و در تمامی مراحل تجاری در کنار آنان باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه