به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید چای سبز زعفرانی به صورت آنلاین

خرید چای سبز زعفرانی به صورت آنلاین

خرید چای سبز زعفرانی به صورت آنلاین با قیمت بین 25 تا 35 هزار تومان از طریق این سایت اینترنتی امكان پذیر شد. جهت كسب اطلاع از آخرین قیمت ها و همچنین سفارش عمده با ما تماس بگیرید.

خرید چای سبز زعفرانی به صورت آنلاین

همان طور كه می دانید كالای چای، یك محصول استراتژیك و از جمله اقلام ضروری و مصرفی تمام اقشار جامعه است. از این رو می توان چای سبز زعفرانی را از جمله پرمصرف ترین نوشیدنی پس از آب در جهان تلقی نمود.

خرید چای سبز زعفرانی با قیمت خوب

با توجه به اهمیت این مسئله كه در بالا بدان اشاره شد، برخی از شركت های تولیدی قیمت خوب و ارزانی را برای این محصول در نظر گرفته اند.

آیا می دانید كه: كشور ایران مقام 15 را در تولید چای در جهان دارد و از لحاظ مصرف در مقام 12 جهانی قرار دارد؟

خرید چای سبز زعفرانی به صورت آنلاین

طبیعتا گیاه چای در سبد غذایی و پذیرایی ایرانیان همیشه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و در عین حال از ساده ترین موارد پذیرایی به حساب می آید كه البته عدم توجه كافی از سوی مسئولین به حوزه تولید آن می توان صدمات جبران ناپذیری به بخش كشاورزی و معیشت كشاورزان وارد نماید. حمایت تولید كنندگان چای سبب شد تا در طی این دوران، خرید چای سبز زعفرانی نیز مورد توجه مصرف كنندگان آن قرار گرفته و فروش آن با قیمت خوب و ارزان شدت یابد.

خرید چای سبز زعفرانی به صورت آنلاین

هر چند كه قدمت چای در كشور ایران به حدود 100 سال قبل باز می گردد اما تركیب آن با گیاه ارزشمند زعفران كه قدمت هزاران ساله دارد به ارزش آن افزوده است. رفته رفته اهمیت چای و لزوم توجه به آن سبب شد تا كشاورزان شمال ایران به فكر كشت این محصول با درآمد زایی مناسب بیفتند. در حدود سال 1370 میزان تولید چای در كشور ایران 70 هزار تن گزارش شد كه تقریبا جوابگوی دو سوم از نیاز مصرفی كشور بود.

البته اگر بخواهیم نخستین خواستگاه چای را در سطح جهانی بررسی كنیم، بایستی باز هم نام كشور چین در این اثنا قدرت نمایی كند. باید گفت كشور چین هم اكنون هم مهد تولید چای در دنیا به حساب می آید.

خرید چای سبز زعفرانی به صورت آنلاین

رفته رفته در كشور ایران گیاه چای زعفران با افت تولید مواجه شد كه علت های زیر در مورد آن بیان شده اند:

  • كاهش بارندگی
  • عدم حمایت و توجه دولت و واردات آن

این افت بازار خرید چای سبز زعفرانی تا سال 1393 ادامه داشت تا آنجا كه تصیمات ارزنده ای برای حمایت تولید آن در داخل گرفته شد. آمار ها نشان می دهد كه قیمت این محصول از این سال به بعد افزایش نسبی مناسبی داشته و همین عامل سبب انگیزه مضاعف چایكاران و افزایش تولید آن در ایران گردید.

بد نیست بدانید كه: در حال حاضر حدود 70 كارخانه دست به دست هم داده تا با تشكیل صندوق حمایت از توسعه چای كشور، ایران را در این حوزه ماندگار كنند و حتی پس از آن امر صادراتش به خارج از كشور بیش از پیش حمایت شود.

خرید چای سبز زعفرانی به صورت آنلاین

كشورهای مصرف كننده چای سبز زعفرانی مانند روسیه، عراق و تركیه در مجاورت ایران قرار داشتند و عامل و انگیزه ی مهمی برای صادرات این محصول توسط تجار ایرانی فراهم شد. همچنین چای ایرانی از طعم و عطر بی نظیری برخوردار است كه هر مصرف كننده پس از اولین بار نوشیدن آن، اشتیاق پیدا می كند كه دوباره این محصول را تهیه نماید.

امكان خرید آنلاین و پخش عصاره زعفران و سایر فرآورده های زعفرانی توسط گروه شركت های فرانیز فراهم شده و افرادی كه قصد دارند از تجارت كردن در این حوزه بیشتر بدانند یا فعالیت خود را بیش از پیش گسترش دهند می توانند با كارشناسان آنلاین و زبده ی این سایت ارتباط برقرار نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه