به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید بدون وقفه زعفران تربت حیدریه

خرید بدون وقفه زعفران تربت حیدریه

محال است که کسی تعریف زعفران تربت حیدریه را شنیده باشد و مایل به خرید بدون وقفه آن نباشد. برای آشنایی بیشتر با محصول این شهر با ما همراه باشید.

خرید بدون وقفه زعفران تربت حیدریه

تربت حیدریه در خراسان رضوی واقع می باشد. این شهرستان با دارا بودن بالغ بر ۷۵۰۰ هکتار سطح زیر کشت، بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان محسوب می شود که قبل از شیوع کرونا سالانه ۷۰ الی ۸۰ تور مسافرتی در فصل برداشت وارد این شهر می شدند.

در پی بازدید های مکرر علاقه مندان به کشاورزی زعفران به این شهر، مسئولان تصمیم به بنای موزه تخصصی زعفران گرفتند که در حال حاضر خوشبختانه دایر می باشد و علاقه مندان می توانند از آن دیدن فرمایند. تمام عملیات کشاورزی زعفران در غرفه های جداگانه ای به نمایش گذاشته شده است.

زعفران تربت حیدریه دارای بالاترین کیفیت از لحاظ عطر و طعم می باشد. شغل درصد بالایی از افراد این شهر کشاورزی زعفران بوده که نسل به نسل ادامه یافته است. برداشت زعفران در این شهر معمولا به وسیله نیروی انسانی انجام می شود.

تأثیر اقلیم بر میزان بازدهی زعفران

خرید بدون وقفه زعفران تربت حیدریه

زعفران در بیشتر استان های کشور به میزان کم و بیش کشت می شود و معمولا رشد و برداشت نیز صورت می گیرد. اما اقلیم یک منطقه بیشترین سهم را در موفقیت آن کشت دارد. آب و هوای گرم و خشک بالاترین میزان بازدهی و کیفیت را دارا می باشد.

زعفران تربت حیدریه یکی از پر فروش ترین انواع طلای سرخ در کشور می باشد که در تمامی نقاط کشور به فروش می رسد. این محصول در شرکت با بسته بندی در وزن های مختلف روانه بازار می شود.

میزان برداشت سالانه زعفران تربت حیدریه به بیش از ۴۰ تن در سال می رسد که بخش اعظم آن متأسفانه به صورت فله ای صادر می شود. میزان تولید سالانه کشور خیلی بیشتر از مصرف کشور بوده از این رو حدود ۸۵ درصد آن به کشور های متقاضی ارسال می گردد.

قیمت مناسب زعفران تربت حیدریه در فصل برداشت

خرید بدون وقفه زعفران تربت حیدریه

مناسب ترین قیمت زعفران تربت حیدریه مربوط به فصل برداشت آن می باشد که با توجه به فراوانی محصول قیمت آن نسبت به دیگر فصول سال مناسب تر است.

فروش زعفران این شهر و دیگر مناطق کشور در فرانیز به صورت فله ای و بسته بندی شده در حجم عمده انجام می گیرد. نوع فله ای برای شرکت های پخش و یا عطاری ها که خود می توانند آن را به وزن های گرمی تقسیم کنند گزینه خوبی است و معامله ای سود آور محسوب می شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه