به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

انواع نوشیدنی زعفران با طعم فوق العاده

انواع نوشیدنی زعفران با طعم فوق العاده

پیشنهاد بی نظیر ما برای فروشگاه های شما انواع نوشیدنی زعفران با طعم فوق العاده است که در فصل گرم تابستان طرفداران زیادی دارد. برای تهیه حجم عمده بهتر است که به این سایت سر بزنید.

انواع نوشیدنی زعفران

انواع نوشیدنی زعفران با طعم فوق العاده

شربت ها و نوشیدنی های تهیه شده با این ادویه از جمله نوشیدنی های خوشمزه و سنتی ایرانی است. برای درست کردن نوشیدنی تخم شربتی زعفرانی از شیره زعفران استفاده می کنیم. این شربت مخصوص فقط تابستان نیست بلکه غیر از تابستان هم از آن استفاده می کنند.به چند فراورده نوشیدنی زعفران نیز اشاره می نماییم:

  • شربت زعفران
  • شربت زعفران عسل
  • شربت زعفران بیدمشک
  • شربت گلاب زعفران

نوشیدنی های زیادی هستند که زعفران درآن ها به کار می رود زیر طلای سرخ ادویه گران بها و طعم دهنده ای عالی بدون مواد شیمیایی می باشد و چون خواص درمانی دارد طب سنتی و پزشکان توصیه می کنند که از انواع نوشیدنی زعفران استفاده کنیم.

خواص نوشیدنی های زعفرانی

انواع نوشیدنی زعفران با طعم فوق العاده

زرپران (زعفران) دارای خواص بسیاری است که در صنعت دارو سازی نیز از آن استفاده می کنند. خاصیت این محصول به زمان کشف آن برمی گردد.

هرچه کیفیت و مرغوبیت این کالا بالا باشد نرخ آن هم بالاتر می رود و به همین علت قشر زیادی از مردم استفاده از آن را ترجیح نمی دهند. شرکت های مختلف با تولید فرآورده های مختلف که کیفیت و خواص زعفران را در خود حفظ نموده اند، نظر مردم را دوباره به سمت این ادویه جلب نموده اند و آن ها را به مصرف انواع نوشیدنی زعفران سوق می دهند. همچنین این محصولات خواص مختلفی دارند که در پایین به چند نمونه از این خواص اشاره می کنیم.

  • فشار خون را افزایش می دهد و ضربان قلب را نیز تنظیم می کند.
  • ضد حساسیت است و فعالیت هیستامین ها در بدن را متوقف می کند.
  • فعالیت استیل کولین ها را در بدن مختل می کند.
  • اضطراب و استرس را از بین می برد.

دارای خواص ضد درد و مسکن طبیعی است که آسم، گرفتگی عضلات، استرس، کم خونی و نارسایی قلب را درمان می کند.

خرید نوشیدنی های زعفران

انواع نوشیدنی زعفران با طعم فوق العاده

انواع نوشیدنی زعفران را با طعم فوق العاده و کیفیت بسیار عالی می توانید از نمایندگی های شرکت فرانیز خریداری نمایید. چه به صورت عمده یا خرده ای و اگر به نمایندگی ها دسترسی ندارید، می توانید وارد سایت شرکت شده و در آنجا سفارش محصول مورد نظر خود را انجام بدهید و محصول که ثبت سفارش کرده اید را درب منزل تحویل بگیرید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه