به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

تجارت دمنوش گیاهی زعفران در دنیا

تجارت دمنوش گیاهی زعفران در دنیا

تجارت زعفران و فراورده های آن علی الخصوص دمنوش گیاهی زعفران در سطح دنیا، همواره یکی از گزینه های بسیار مناسب برای تاجران بوده است، چون که بدون شک سود آوری خوبی به دنبال خواهد داشت.

تجارت دمنوش گیاهی زعفران در دنیا

آمار های جهانی نشان می دهد که ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در دنیا می باشد که از لحاظ کیفیت در درجه اول قرار دارد. به عنوان مثال؛ عدد استاندارد جهانی برای قدرت رنگ زعفران، باید حداقل ۲۰۰ باشد در صورتی که زعفران سرگل ایران رنگ دهی آن بین ۲۳۰-۲۵۰ است که در نوع اعلاء آن تا ۳۰۰ نیز می رسد.

دمنوش گیاهی زعفران از بهترین زعفران های ایران تهیه می شود. دمنوش های گیاهی جزء مفید ترین نوشیدنی ها برای بدن محسوب می شوند که در طعم ها و بسته بندی های متفاوتی تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

دمنوش گیاهی زعفران برای کسانی که به خوردن غذا میلی ندارند به دلیل خاصیت اشتها آوری توصیه می شود. این دمنوش به دلیل خاصیت ادرار آوری، می تواند کلیه و مثانه را پاکسازی کند. همچنین از بروز توالی های ژنی سرطان جلو گیری کرده و مولکول های DNA آسیب دیده را ترمیم کند.

تجارت دمنوش گیاهی زعفران در دنیا

دمنوش گیاهی زعفران را می توان برای  هر چه با شکوه تر بر گزار تر شدن مراسمات و مهمانی ها استفاده کرد. بسته بندی نوع کیسه ای آن باعث سهولت استفاده در محل کار شده است تا انرژی از دست رفته را بازیابی کند.

در ترکیب دمنوش گیاهی زعفران، معمولا از هل و گل محمدی استفاده می شود. البته نوع خالص آن نیز مو جود است تا هر کس بر حسب ذائقه افزودنی مورد علاقه خود را استفاده کند.

ایران بیشترین سهم تجارت زعفران در دنیا را به خود اختصاص داده است و سالیانه مقادیر بسیار بالایی به کشور های مختلف صادر می شود. طبق آمار جهانی سال ۲۰۱۹ ایران ۴۳۰ تن از کل زعفران دنیا را صادر کرده است.

خرید دمنوش گیاهی زعفران به صورت عمده برای صادرات باید از جایی مطمئن و البته به صرفه صورت گیرد. شرکت های تولید کننده این محصول دارای نمایندگی های فروش در کشور می باشند.

ما در اینجا می خواهیم روشی بسیار مطمئن و راحت را برای خرید دمنوش گیاهی زعفران به شما معرفی کنیم. شما عزیزان می توانید از طریق همین سایت پیش رو یک خرید بسیار مطمئن و با مناسب ترین قیمت انجام دهید. قیمت مناسب به این دلیل که شما خرید خود را مستقیماً از کارخانه انجام خواهید داد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه