به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

سایت دمنوش زعفران دربند ارزان قیمت

سایت دمنوش زعفران دربند ارزان قیمت

اگر شما قصد خرید محصولات زعفرانی مانند دمنوش زعفران دربند را دارید در این سایت شما می توانید به راحتی و با ارزان ترین قیمت آن را به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

دمنوش زعفران دربند در بسته های حاوی بیست و چهل عدد تی بگ تولید می شود. زعفران، هل، و گل محمدی ترکیب آن را تشکیل می دهند. و نوشیدنی با عطر، رنگ و طعم دلپذیری را ایجاد می نمایند.

سایت دمنوش زعفران دربند ارزان قیمت

هرچند که استفاده از یک لیوان آب جوش برای آماده سازی آن کافی است ولی اگر ده دقیقه روی شعله غیر مستقیم قرار گیرد بازدهی خواص آن بیشتر خواهد بود.

 از دمنوش زعفران دربند به علت خواص بی شماری که دارد و مقدار کالری که تولید می کند می توان به عنوان میان وعده مصرف نمود. البته زیاده روی در استفاده از زعفران مناسب نیست و بهتر است که بیشتر از سه لبوان از این دمنوش در طول روز استفاده نشود.

این دمنوش ها به منظور ایجاد سهولت در استفاده تولید شدند و بسته بندی آنها طوری طراحی شده است که به راحتی در هر جایی قابل استفاده هستند.

نیاز به فرآورده سازی بیشتر از زعفران

سایت دمنوش زعفران دربند ارزان قیمت

با اینکه بیشترین  سطح کشت زعفران و تولید آن از زمان های قدیم مربوط به ایران بوده است اما با این حال در سال های گذشته چنان که باید برای صادرات این محصول اقدامات لازم صورت نگرفته است. زیرا بیشترین حجم آن به صورت فله ای و بدون هیچ گونه بسته بندی و برند سازی به کشور های دیگر صادر می شد و در کشور های دیگری همچون اسپانیا فرآورده سازی از آن صورت می گرفت و با برند آنها روانه بازار دیگر کشور ها می گشت و در این میان ردی از ایران به جا نمی ماند.

اما در سال های اخیر در این زمینه تحرکاتی صورت گرفت و شرکت های زیادی برای این امر تاسیس شد تا با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا فرآورده سازی از آن نیز در داخل ایران و با برند های ایرانی صورت گیرد. به نحوی که در بسیاری از این فرآورده ها بزرگترین خط تولید ها توسط شرکت های داخلی ایجاد گردید.

سایت دمنوش زعفران دربند ارزان قیمت

مهم ترین کار بعد از تولید، بازار یابی و جذب مشتری است که اگر به درستی صورت نگیرد تولید را بی معنا می سازد. به همین دلیل محصولاتی که با هدف صادرات تولید می شوند باید از کیفیت مناسب برخوردار باشند و ظاهر و بسته بندی آن مناسب برای این کار باشد.

دمنوش زعفران دربند با داشتن این ویژگی ها گزینه مناسبی برای صادرات است که از سایت فرانیز قابل تهیه می باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه