به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

به دست آوردن لیست قیمت زعفران ۳ گرمی

به دست آوردن لیست قیمت زعفران ۳ گرمی

با وجود سایت های مختلف فروش و اطلاع رسانی نرخ طلای سرخ برای به دست آوردن لیست قیمت زعفران ۳ گرمی در نمونه های مختلف مشکلی وجود ندارد.

به دست آوردن لیست قیمت زعفران ۳ گرمی

در چند سال گذشته که فضای مجازی گسترش زیادی نداشت برای آگاهی از قیمت یک محصول باید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه می شد که این امر صرف زمان و هزینه را به دنبال داشت.

انتخاب آسان با سایت ارائه قیمت زعفران ۳ گرمی

به دست آوردن لیست قیمت زعفران ۳ گرمی

قیمت زعفران ۳ گرمی در انواع مختلف و اشکال پاکت های گوناگون با هم تفاوت دارد. سایت های فروش این محصول با ارائه لیست کاملی از قیمت آن تصمیم گیری و انتخاب را آسان نموده اند.

هر محصولی را با یک واحدی می سنجند. برای مشخص نمودن جرم زعفران از مقیاس گرم و مثقال استفاده می شود که برای فروش در وزن خیلی پایین گرم مد نظر می باشد.

وزن بالاتر از یک کیلو گرم به عنوان عمده محسوب می شود که طبیعتاً قیمت آن نسبت به اوزان پایینتر کمتر حساب می گردد. خرید در حجم بالا باعث برخورداری از تخفیفات ویژه خواهد شد.

کشاورزان معمولا محصول خود را به صورت عمده در زمان برداشت به فروش می رسانند. خریدار زعفران بیشتر شرکت های تولید و پاکت زعفران می باشند.

حجم عمده ای از زعفران برداشت شده متأسفانه به صورت فله ای به کشور های مختلف صادر می شود و در آنجا با برند کشور مقصد وارد بازار جهانی می گردد. قیمت زعفران ۳ گرمی در خارج از کشور چندین برابر نرخ داخلی می باشد.

مراحل صادرات زعفران ۳ گرمی

به دست آوردن لیست قیمت زعفران ۳ گرمی

کشور های امارات، فرانسه، اسپانیا، سوئد و عربستان ۵ کشور خریدار زعفران عمده می باشند. برای صادرات این محصول باید یکسری مراحل طی شود که در ذیل بیان می گردد:

  1. کارت بازرگانی صادر کننده زعفران
  2. معرفی نامه اظهار کننده زعفران به گمرک
  3. گواهی مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
  4. گواهی قرنطینه دامی و نباتی
  5. گواهی اداره بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  6. صورت عدل بندی

فروش محصولات در بسته بندی های کوچک تر معمولا از جذابیت بیشتری برخوردار است. علی الخصوص در مورد زعفران که میزان مصرفی خانوار در طول یک ماه معمولا زیر ۱۰ گرم می باشد.

برای صادرات زعفران بسته بندی شده بایستی اطلاعات مندرج بر روی آن به زبان کشور مقصد باشد و از ظروف شیک برای این منظور بهره گرفته شود.

بازرگانی فرانیز یکی از مراکز فروش عمده زعفران می باشد که می تواند تجار را برای این امر یاری فرماید.

 قیمت ۳ گرم زعفران با کیفیت

قیمت زعفران در بازار مشخص نیست و بستگی به نوسانات دلار، کیفیت مخصوصا منبع خرید دارد. بعضی از فروشنده های زعفران محصولات زعفرانی را با قیمت خیلی بالایی ارائه می دهند در صورتی که زعفران با همان کیفیت در بازار از قیمت کمتری بهره مند است.

کافیست تجار برای خرید دقت بیشتری به خرج دهند و منبع خرید معتبری پیدا نمایند. مجموعه فرانیز که یک مجموعه معتبر است به تجار کمک می نماید تا محصولات مورد نظر خود را در حجم مورد نیاز تهیه نمایند.

خرید ۳ گرم زعفران با کیفیت از مجموعه فرانیز کاملا مقرون به صرفه می باشد کافیست برای مطلع شدن از قیمت ۳ گرم زعفران، کیفیت و نحوه ارسال با مشاوران فروش سایت فرانیز از طریق قسمت تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.

صادرات ۳ گرم زعفران

از سال ها پیش تا کنون زعفران دارای توجه بسیاری بوده و افراد بسیاری طرفدار این ادویه خوش عطر و طعم هستند. هواداران این ادویه فقط متعلق به ایران نیستند بلکه کشور های دیگر افراد بسیاری متقاضی زعفران می باشند.

تجار بسیاری از سود صادرات زعفران آگاه می باشند و از سود صادرات آن استفاده می نمایند و اما تجار هایی هم هستند که به دنبال منبع معتبری برای خرید این محصول هستند.

مجموعه فرانیز به این تجار کمک می کند تا زعفران اصل را به آسان ترین روش ممکن تهیه کنند کافیست افراد و تجار هم اکنون با مشاوران سایت فرانیز ارتباط برقرار نمایند.

قیمت زعفران برای صادرات تحت تأثیر یک سری عوامل متفاوت می باشد که از جمله این عوامل می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • نوع زعفران: زعفران را بر حسب درجه کیفی در انواع مختلفی دسته بندی می کنند که در این بین نگین از قیمت بالا تری برخوردار است.
  • شهر محل کشت: زعفران قائنات دارای بالا ترین کیفیت و قیمت می باشد.
  • حجم سفارشی: هرچه حجم سفارشی بیشتر باشد تخفیف بالا تری برای خریدار در نظر گرفته می شود.
  • نوع خرید: روش خرید، یعنی آنلاین و یا حضوری بودن روی قیمت تأثیر دارد.
  • نوع کشت: قیمت زعفران گلخانه ای و سنتی متفاوت می باشد.

راحت ترین روش خرید و آگاه شدن از قیمت ۳ گرم زعفران

به مرور زمان فروشگاه های آنلاین بسیاری به دلیل راحتی مشتریان تاسیس شدند مجموعه فرانیز که یکی از همین فروشگاه های آنلاین است و بسیار معتبر می باشد.

تجار و افراد می توانند محصولات مورد نظر خود را در اندازه مورد نیاز به راحت ترین روش ممکن با کمک مجموعه فرانیز تهیه نمایند کافیست با مشاوران فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنند از اطلاعاتی همچون قیمت، نحوه ارسال آگاه شوند.

لازم به ذکر است که بدانید با خرید زعفران از مجموعه فرانیز زعفران افراد همان قیمت درب کارخانه را پرداخت خواهند کرد همچنین این مجموعه برای مشتریان خود خدمات بسیار زیادی فراهم کرده است.

قیمت زعفران برای هتل های کیش

هتل های شهر کیش یکی از مصرف کنندگان اصلی زعفران می باشند که قیمت زعفران برای آن ها، با درصد ویژه تخفیف محاسبه می گردد. ارائه بهترین پذیرایی از مهمانان در این هتل ها، با وجود طلای سرخ امکان پذیر است.

کیش یکی از شهر های پر بازدید کشور در طول سال می باشد که هر ساله مسافران بسیاری برای گذراندن اوقات فراغت و گردش به آن سفر می کنند. هتل های موجود در این شهر از معماری زیبایی برخوردار هستند تا بتوانند مسافران را جذب خود نمایند.

علاوه بر ظاهر هتل، برخورد مهمان داران و ارائه خدمات به مسافران بسیار مهم است. غذا ها و دسر های عرضه شده در آن باید با کیفیت و برگرفته از مواد سالم باشد. وجود زعفران در آشپزخانه این هتل ها بسیار ضروری خواهد بود.

از آن جا که خیلی از غذا های ایرانی با پلو سرو می شود پس وجود زعفران برای هرچه زیبا تر شدن آن ها الزامی می باشد. مدیران هتل ها برای صرفه جویی در مصرف هزینه ها معمولا زعفران را به صورت فله ای برای نیاز سالانه خود خریداری می نمایند.

قیمت زعفران در فرانیز

قیمت زعفران در سایت فرانیز معادل با نرخ کارخانه می باشد. پس می توان با خیالی آسوده از مناسب بودن قیمت و کیفیت، اقدام به خرید نمود.

خرید زعفران برای اماکن پر مصرف مانند رستوران ها، قنادی ها، کترینگ ها و هتل ها بسیار به صرفه خواهد بود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه