به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

مجموعه فروش زعفران فله ای در خراسان جنوبی

مجموعه فروش زعفران فله ای در خراسان جنوبی

تیکی از بزرگترین مجموعه های فروش زعفران فله ای در ایران فرانیز است که مشتریان محصولات زعفرانی در خراسان جنوبی و دیگر نقاط را خریداری می کنند.

مجموعه فروش زعفران فله ای در خراسان جنوبی

خراسان جنوبی یکی از بخش های خراسان قدیم است که پایین ترین قسمت آن بوده و از لحاظ آب و هوایی با خراسان های رضوی و شمالی تفاوت دارد. همچنین بزرگترین بین آن ها نیز هست.

با مساحت بیش از ۱۵۱ هزار کیلومتر مربع از بقیه بزرگتر می باشد. شهر قائنات که هر ساله میزان زیادی از نیاز کشور و جهان به زعفران را رفع می نماید و همچنین مواد اولیه مورد نیاز کارخانه ها را فراهم می نماید.

فروش زعفران فله ای در قائنات

مجموعه فروش زعفران فله ای در خراسان جنوبی

تاجران موفق در بازار در حین کار و روند خود به عوامل مختلف چون برند انتخابی، محل تأمین زعفران، قیمت زعفران، کیفیت و بهداشت زعفران و غیره توجه می کنند.

مشتریان نیز به این موارد اهمیت می دهند و بسته به اینکه فرد فروشنده تا چه اندازه در این امر درست عمل کرده است، به مشتریان دائمی یا موقتی تبدیل می شوند.

اهمیت پاکت های تجاری در فروش زعفران فله ای خراسان

مجموعه فروش زعفران فله ای در خراسان جنوبی

یکی از این عوامل پاکت مناسب و تجاری زعفران می باشد که علاوه بر جنبه تجاری و زیبایی، یکی از مهم ترین مراحل در عرضه زعفران است و علت آن نیز ارتباط  باین مرحله با کیفیت زعفران است.

 زعفران خراسان ایران از کیفیت بسیار عالی برخوردار می باشد و گزینه ای عالی جهت صادرات به خارج از کشور است. نکته مهم در عرضه و صادرات این محصول برای فروش هرچه بیشتر، پاکت آن به شکلی زیبا می باشد.

در میان سبد کالا و در فروشگاه ها توجه مشتریان و مصرف کنندگان را به خود جلب نماید و فروش بالایی را از آن خود کند. البته تنها ظاهر کالا اهمیت ندارد و تا حدودی می تواند جذب کننده باشد.

به نحوی که اگر محصولی کیفیت خوب نداشته باشد اما ظاهرش عالی باشد هرچند که در ابتدا خوب فروش رود اما نمی توان انتظار نتیجه و سود خوبی را در آخر داشت.

خرید جهت فروش زعفران فله‌ای به صورت آنلاین و حضوری از سایت ما

در صورتی که تاجر و بازرگان هستید، فروش  زعفران فله‌ای به طرز چشمگیری می‌تواند تجارت و بیزنس شما را رونق بخشد، زعفران از آن دست گیاهانی است، که به علت مصرف فراوان در صنایع تهیه مواد غذایی و دارویی و حتی مصرف خانگی محبوبیت زیادی در بین مردم تمام جهان دارد.

به همین دلیل تجارت آن می‌تواند بسیار سودآور باشد. به همین خاطر امروزه بسیاری از تاجران و بازرگانان فروش زعفران فله‌ای، صادرات آن را به تجارت سایر مواد غذایی ترجیح می‌دهند.

اصلی‌ترین موضوع در تجارت کیفیت محصول است، با ارائه محصول با کیفیت، خرید مشتریان از شما تداوم می‌یابد. و اینگونه می‌توانید تجارتی پرسود را تجربه کنید.

شما می‌توانید، بهترین نوع زعفران مرغوب برای فروش زعفران فله‌ای در داخل و یا صادرات آن به خارج از کشور، با اطمینان از سایت ما خرید نمائید. و با ارائه محصولات با کیفیت سایت ما مطمعن باشید هرروز بیشتر از روز دیگر بیزنس شما رشد خواهد کرد.

زعفران و این همه خواص

شهرت زیاد زعفران، گیاه معجزه‌آسای آسیایی، به آن سوی مرزها رسیده است. روزانه مقادیر زیادی زعفران به خارج از کشور صادر می‌شود.

در بسیاری از کشورهای خارجی مخصوصاً ایتالیا  زعفران طرفداران زیادی دارد و از آن استفاده‌های گوناگونی می‌کنند. به همین خاطر تجارت آن سودآور است.

فروش زعفران فله‌ای، تجارتی سودآور

زعفران گیاه محبوب خطه خراسان، امروزه نه تنها در تمام شهرهای ایران بلکه در تمام جهان نیز محبوبیت زیادی دارد. در ایران و بسیاری از کشورها از زعفران برای تهیه نوشیدنی‌های خوشمزه و آرامبخش استفاده می‌شود.

با توجه به رنگ زیبای زعفران، بسیاری از افراد از زعفران در تهیه مواد غذایی به دلیل رنگ زیبای آن استفاده کنند. از زعفران محصولات زیادی مانند پودر زعفران، رنگ زعفران، نوشیدنی زعفرانی، دسر زعفرانی و غیره تولید می‌شود.

تجار و بازرگانان گرامی می‌توانند، زعفران را هم به تولیدکنندگان صنعت دارویی و  مواد غذایی و هم به خرده‌فروشان زعفران بفروشند. و سود کلانی کسب نمایند. پس همانگونه که گفتیم تاجران باید به دنبال سایت و شرکت تامین کننده‌ای با کیفیت خوب و قیمت مناسب باشند، تا بیزینس آن‎‌ها رشد نماید.

فروش زعفران در ترکیه با سود چشمگیر

ترکیه یکی از کشور های وارد کننده زعفران ایرانی بوده که صادرات زعفران از طریق تجار در حجم عمده و یا مسافران به صورت چمدانی صورت می گیرد. سود حاصل از فروش طلای سرخ در این کشور چشمگیر بوده چرا که تقاضا برای عرضه آن بالا می باشد.

صادرات زعفران توسط مسافران معمولا به صورت گرمی و پاکتی شده است. از آن جا که برای سفر به این کشور نیازی به گرفتن ویزا نیست. لذا شاهد این نوع از صادرات به وفور می باشیم.

تجارت جهانی زعفران ایران

ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده طلای سرخ در جهان، حدود ۹۰ درصد از زعفران جهان را تأمین می کند. تجارت این ادویه سلامتی در سطح جهانی بوده و می توان شاهد حضور آن در اکثر نقاط جهان بود.

با توجه به اینکه زعفران ایران عمدتا به صورت فله ای صادر می شود لذا در کشور های مقصد مانند اسپانیا در پاکت و با برند آن ها وارد بازار جهانی می گردد.

درصد بالایی از زعفران در قفسه فروشگاه کشور های اروپایی، محصول دشت خراسان که با برند خارجی عرضه شده است.

سهم اسپانیا از کشت زعفران در جهان تنها یک درصد است، اما به دلیل وجود تکنولوژی بالا در صنعت پاکت و سرمایه گذاری در زمینه واردات این محصول، دارای مطرح ترین برند ها در سطح جهان می باشد.

بزرگترین وارد کنندگان زعفران ایرانی اسپانیا و امارات هستند. این کشور با خیلی از کشور های اروپایی و آسیایی در تعامل بوده و از فروش طلای سرخ ایرانی سود بالایی را کسب می نماید.

فروش زعفران در ترکیه با بالا ترین کیفیت

برای کسب موفقیت در زمینه فروش زعفران در ترکیه باید محصولی با بالا ترین کیفیت را خریداری نمود. با توجه به ارزشمند بودن طلای سرخ، امکان تقلب در آن زیاد بوده است. لذا برای خریدی امن و مطمئن باید از طریق مراکز معتبر اقدام کرد.

فرانیز یکی از مراکز عرضه زعفران در حجم عمده که ضمانت اصالت کالا دارد. در صورت عدم رضایت از محصول دریافتی، می توانید آن را مرجوع کنید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه