به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

بازار رنگ زعفران قائنات و گل سرخ

رنگ زعفران قائنات و گل سرخ یکی از برترین محصولات زعفرانی مجموعه فرانیز در بازار فروش می باشد. برای آشنایی بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

رنگ زعفران قائنات

برای خرید عمده رنگ زعفران قائنات با بالاترین سطح از کیفیت می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید. این محصول دارای رنگ و عطر بسیار فوق العاده ای می باشد. رنگ زعفران در مقایسه با دیگر محصولات دارای بالاترین کیفیت ممکن می باشد.

زعفران مرغوب ایرانی به شکل دستچین توسط تاجران تهیه می گردد، پس از آن این مجموعه بزرگ زعفران خالص را به شکل ترکیبات مختلف مانند دمنوش، رنگ، چای یا اسانس زعفران تهیه و تولید می نماید. با استفاده از تجربه افراد متخصص در این مجموعه، یک محصول بدون هیچ کم و کاستی به مشتریان عزیز می رسد.

جایگاه ویژه رنگ زعفران درجه یک

یکی دیگر از موضوعات دارای اهمیت جایگاه ویژه رنگ زعفران درجه یک در این فروشگاه اینترنتی می باشد. این مجموعه معروف در زمینه صادرات این محصول به دیگر کشورها بسیار فعال می باشد.

از سوی دیگر یکی از دلایل عمده رونق صادرات این محصول رضایت مشتریان از آن می باشد. این مجموعه بزرگ سالیان زیادی در این حوزه فعالیت دارند و تاکنون به شهرت زیادی دست پیدا کرده است. به طور کلی مردم بر این باور هستند که تهیه یک محصول با کیفیت و با قیمت نسبتاً بالا بهتر است خرید یک رنگ زعفران نامرغوب می باشد.

فروش فوق العاده رنگ اصل زعفران‌

با توجه به فروش فوق العاده رنگ اصل زعفران شاهد رونق تولید ماده اولیه آن توسط کشاورزان هستیم. رنگ زعفران قائنات جزو محصولات پرفروش در این وب سایت فروشگاهی به شمار می رود. افزایش میزان فروش رنگ زعفران آن نشان دهنده مورد توجه بودن این محصول از سوی خریداران می باشد.

سالانه حجم فوق العاده ای از رنگ اصل زعفران به اقصا نقاط کشور بزرگ ایران ارسال می گردد. مجموعه بزرگ فرانیز در تلاش است تا امکان دسترسی مشتریان را به این محصول با اصالت راحت تر نماید. از دیگر ویژگی‌های مهم این شرکت، قیمت بسیار پایین محصولات زعفران می باشد.

وضعیت بازار رنگ زعفران قائنات

با نگاهی به آمار فروش فرآورده‌های زعفرانی، می‌توان متوجه رونق بازار رنگ زعفران قائنات و گل سرخ شد. کیفیت این محصولات به‌حدی بالا بوده که هر فرد جویای سلامتی را مجذوب خود می‌کند.

آمار فروش یک محصول تحت تاثیر درجه مرغوبیت آن خواهد بود. طبعا مشتری با یک بار استفاده از یک جنس باکیفیت، خواهان عرضه مجدد آن می‌شود.

قائنات واقع در خراسان جنوبی به‌عنوان پایتخت زعفران در جهان شناخته شده است. زعفران این شهر از نظر قدرت رنگدهی در رتبه اول قرار دارد.

طبعا وقتی کیفیت زعفران این شهر به‌این‌ اندازه بالا باشد پس فرآورده‌های آن نیز همان مشخصات را با خود به‌همراه دارند. رنگ زعفران تولیدشده از طلای‌سرخ قائنات را می‌توان برای رستوران‌ها و قنادی‌ها نیز استفاده نمود.

استفاده مداوم از این محصول باعث تأثیرات فوق‌العاده بر روی دستگاه گوارش می‌شود. از جمله این تاثیرات می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • ضد ریفلاکس
  • رفع نفخ و ورم معده: زخم معده در اثر وجود اسید معده و پپسین در مرور زمان بوجود می‌آید. پپسین توسط معده و برای مقابله با پروتئین‌ها ترشح می‌گردد.
  • هضم راحت‌تر غذا
  • کاهش اشتها و کمک به تناسب اندام
  • خوش‌بو کردن دهان

خرید رنگ زعفران قائنات

فرآوری زعفران با دانش روز

فرآوری زعفران از مرحله برداشت تا بسته‌بندی نهایی گفته می‌شود. امروزه دانشمندان دستگاه‌های پیشرفته‌ای را طراحی کرده‌اند که می‌تواند تمام مراحل‌ فرآوری را با کمترین نیروی انسانی انجام دهد.

اولین مرحله در فرآوری، برداشت گل می‌باشد. در خیلی از مناطق ایران این کار به‌وسیله دست و به‌‌روش سنتی انجام می‌گیرد که کاری زمان‌بر است.

اما با وجود دستگاه گل‌چین این کار در کمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد. به‌عنوان مثال این ماشین می‌تواند گل‌های یک زمین ۳ هکتاری را در کمتر از ۶ ساعت برداشت کند. کشاورز برای استفاده از این ماشین، باید پیازها را به‌صورت ردیفی کشت نماید.

دستگاه دیگر که در این زمینه بسیار پرکاربرد بوده جداکننده رشته از گل می‌باشد. این کار خیلی سخت بوده و مستلزم نیروی کار زیاد و دقت بالا است. اما خوشبختانه با وجود این ماشین، جداسازی با تعداد نیروی پایین و به‌بهترین شکل انجام می‌شود.

این دستگاه پیشرفته که توسط ایرانی‌ها اختراع شده است را می‌توان طوری تنظیم کرد که نوع زعفران درخواستی را جداسازی کند. یعنی در واقع برش کلاله‌ها در آن کاملا تنظیم شده می‌باشد.

خشک کردن کلاله یکی از مراحل مهم در فرآوری است که امروزه کارخانجات به‌وسیله آون این کار را انجام می‌دهند. دقت در انجام تمامی مراحل فرآوری سبب تولید طلای‌سرخ مرغوب می‌گردد.

خرید مستقیم از بازار رنگ زعفران قائنات و گل سرخ

فروشندگان فعال در بازار رنگ زعفران قائنات و گل سرخ با عرضه آنلاین محصولات خود امکان خرید مستقیم را فراهم نموده‌اند. طبعا قیمت محصول در این بازار نسبت به دیگر فروشگاه‌ها مناسب‌تر خواهد بود.

رنگ زعفران به دو حالت مایع و پودری در اوزان مختلف در بازار موجود است. حجم‌های بالاتر برای مراکز پرمصرف بسیار مناسب هستند. نوع مایع به‌دلیل حذف مراحل آماده‌سازی، طرفداران بیشتری دارد.

برای حفظ کیفیت این محصول بهتر است که آن را در جای خشک و خنک نگهداری نمود. تابش مستقیم نور آفتاب خواص و کیفیت محصول را کاهش می دهد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه