به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش عمده پودر زعفران برای صادرات به برلین

فروش پودر زعفران عمده

فروش عمده پودر زعفران از جمله کار های پر درآمد به حساب می آید و تجار در ایران از آن برای صادرات به برلین و دیگر مناطق اروپایی بهره می گیرند. این افراد می توانند برای دریافت محصولات باکیفیت از برند دلخواه از طریق این سایت اقدام نمایند.

کشور آلمان یکی از بزرگترین متقاضیان زعفران ایرانی است و در این کشور افراد زیادی هستند که تمایل دارند از این گونه محصولات خریداری نموده و آن را برای مصارف رستورانی و یا خانگی استفاده نمایند. ایران به طور کلی در امر صادرات، مسیر خام فروشی را در پیش گرفته است. تاجرانی که به داد و ستد دراین زمینه پرداخته اند به خوبی می دانند که چه لطمه ای به ایران وارد می شود.

چرا که کشور های اروپایی محصولات خام و فله ای ما را دریافت می نمایند و در کارخانه های تولیدی خود، محصولات و فرآورده هایی را پدید می آورند. همچنین نام خود و کشور خودشان را بر روی آن درج می کنند. به این ترتیب نیز آن را به دیگر مناطق فروخته و از سود کلانی برخوردار می شوند.

صادرات پودر زعفران به آلمان

تاجران می توانند از این طریق فروش پودر زعفران درآمد زایی کنند. همچنین محصولات کارخانه های ایرانی را صادر نمایند. شرکت فرانیز با فروش عمده پودر زعفران به قیمتی بسیار مناسب، تامین کننده ای عالی برای این افراد به حساب می آید.

افرادی که در آلمان خصوصا در شهر های بزرگش چون برلین به کار واردات مشغول می باشند، به خوبی می دانند که این گونه محصولات، در کشورش محبوبیت دارد. همچنین می توانند آن را به رستوران ها، کترینگ ها، هتل ها بفروشند. به همین سبب صادر کننده ها بهتر است که به دنبال یک چنین تاجرانی بگردند.

فروش عمده پودر زعفران در بازار های برلین

شهر برلین پایتخت کشور آلمان به حساب می آید و بزرگ ترین شهر های آن ملت است. قدمت تمدن آن بسیار طولانی و در دوره های مختلف نیز بار ها و بار ها به عنوان پایتخت انتخاب شده است. پس دارای نما های تاریخی چشم گیری است که هر توریستی را به خود جلب می نماید.

در این شهر جنگل ها، پارک ها، باغ ها حدود یک سوم کل شهر را فرا گرفته اند. بازار های بزرگی دارد که افرادی در آن مشغول به کار و فعالیت می باشند.

فروش عمده پودر زعفران به وارد کننده های برلینی، انتخابی بسیار صحیح است و آن ها می توانند این محصولات را در بازار هایشان به فروش برسانند و مشتریان زیادی را جلب نمایند.

از آن جایی که این ادویه با ارزش ترین نوع در جهان است و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است، به خوبی جواب خواهد داد. خریدارانی چون آشپزان رستوران ها نیز به میزان زیادی برای آن تقاضا خواهند داد.

فروش پودر زعفران توسط شرکت فرانیز

فرانیز بزرگترین بازار فرآورده های زعفرانی در اینترنت است که حوزه کاری بسیار گسترده ای دارد و تقریبا تمامی برند ها و محصولات زعفرانی را پشتیبانی می کند. یعنی اگر یک تاجر و یا یک نماینده پخش به دنبال تامین کننده ای برای محصولاتش می گردد، این فروشگاه برایش یک انتخاب بسیار عالی تلقی می شود.

فروش عمده انواع پودر زعفران نیز در این شرکت با تخفیفات ارزنده و ویژه ای همراه است که می تواند نظر هر کسی را به خود جلب نموده و در مرحله بعد رضایت آن ها را از کیفیت و اصالت محصول به دست می آورد.

صادرات پودر زعفران

برلین مقصدی برای پودر زعفران

برلین یکی از مقصد‌های پودر زعفران می‌باشد. تجار ایرانی در انتخاب محصول برای صادرات به این شهر بزرگ حساسیت زیادی به‌خرج می‌دهند.

کشور آلمان به‌دلیل موقعیت استراتژیک و حمل‌و‌نقل بسیار کارآمد، یکی از کشورهای بسیار موفق در زمینه تجارت است. این کشور با خرید زعفران و فرآورده‌های زعفرانی از ایران و ارسال آن به کشورهای هم‌جوار سود کلانی را کسب می‌کند.

کریسمس جشن بزرگی در اروپا بوده که زعفران جزء ادویه‌‌های اصلی در پخت غذا برای این جشن می‌باشد. در واقع طلای‌سرخ و مشتقات آن در سبد غذایی این قاره جایگاه ویژه‌ای دارند.

زعفران نگین معمولا انتخاب تجار برای صادرات است. علاوه بر زعفران، پودر زعفرانی که برای این منظور انتخاب می‌شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

فروش پودر زعفران عمده برای صادرات از طریق شرکت‌های بازرگانی میسر است. این مراکز برترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

تاثیر زعفران بر سلامت قلب

تحقیقات انجام‌گرفته نشان از وجود ماده‌ای مؤثر به‌نام کروسین در ترکیب زعفران می‌دهد. این ماده از میزان کلسترول، تری گلیسرید و دیگر چربی‌های مضر در خون می‌کاهد.

سکته قلبی یکی از امراض رایج در جهان بوده که متأسفانه در خیلی از موارد سبب سکته قلبی می‌شود. این عارضه معمولا در اثر تجمع چربی در رگ‌های خوبی و انسداد رگ‌ها به‌وجود می‌آید.

مصرف داروهای گیاهی می‌تواند از بروز چنین امراضی پیشگیری کند. تنوع فرآورده‌های زعفرانی به‌حدی بالا بوده که می‌توان زعفران را در اشکال مختلفی مصرف نمود.

با استفاده از پودر زعفران انواع دمنوش و نوشیدنی آماده می شود. برای آماده‌سازی مایع زعفران باید از روش‌های مناسب و مرسوم استفاده کرد.

استفاده از آب جوش یکی از روش‌های قدیمی بوده که بعد از اضافه کردن آب جوش به پودر باید نیم ساعت صبر کرد. اما شیوه دیگری که در طی سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده استفاده از قطعات یخ می‌باشد.

اما اگر تمایل دارید شاهد خوش‌رنگ‌ترین مایع باشید، بهتر است که بعد از ذوب شدن یخ، آن را روی حرارت غیر‌مستقیم قرار دهید.

رستوران‌ها با فروش پودر زعفران عمده برای مصرف سالیانه خود مشمول تخفیفات ویژه‌ای می‌شوند. این مراکز برای جذب بالاتر مشتری از برترین فرآورده‌ها استفاده می‌کنند.

یکی از دلایل فروش زیاد زعفران، مصرف بالای آن در اکثر غذاهای ایرانی می‌باشد. شاید بتوان دلیل محبوبیت بالای خوراک‌های ایرانی را، وجود این ادویه ارزشمند دانست.

فروش پودر زعفران عمده برای شرکت‌های پخش

شرکت‌های پخش را می‌توان از توزیع‌کنندگان اصلی و مویرگی در سطح کشور معرفی کرد. این مراکز می‌توانند برای فروش پودر زعفران عمده به‌صورت آنلاین اقدام نمایند.

توزیع مویرگی موادغذایی سالم در تمام مناطق کشور، خدمتی بزرگ محسوب می‌شود. در واقع به‌این طریق تمامی متقاضیان می‌توانند به برترین محصولات دسترسی داشته باشند.

پودر زعفران سرشار از خواص اعجاب‌انگیز بوده و در تمام مناطق کشور مصرف می‌شود. کارایی این فرآورده به‌حدی بالا بوده که در تمام زمينه‌های آشپزی، قنادی، تهیه بستنی، آبمیوه و غیره استفاده می‌شود.

کارشناسان پودر زعفران را در کارخانه و با استفاده از دستگاه‌های مدرن تولید می‌کنند. کارخانجات از بهترین ظروف برای بسته‌بندی استفاده می‌کنند. استاندارد بودن ظروف نگهداری نقش بسزایی در میزان ماندگاری محصول دارد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه