به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

اشتراک ویژه خرید اسپری زعفران زرشاد

اسپری زعفران زرشاد تهیه شده از زعفران درجه یک و آب، ماندگاری مناسب، تاریخ مصرف بالا و بدون مواد نگهدارنده و مواد افزودنی می باشد. می توان این محصول را با ایجاد اشتراک ویژه از سایت های معتبر همچون فرانیز به صورت ماهانه خریداری نمود.

تولید اسپری زعفران زرشاد بسته بندی

اشتراک ویژه خرید اسپری زعفران زرشاد

زرشاد شرکتی است که در زمینه تولید و بسته بندی انواع محصولات و فرآورده های زعفرانی فعالیت داشته و بهترین کیفیت را مورد عرضه قرار می دهد. این شرکت از زعفران سرگل اصیل و مرغوب شهرستان قائنات بهره می گیرد و از آن اسپری زعفران زرشاد یا همان افشانه زعفران را به تولید می رساند.

یکی از شعارهای  اصلی شرکت زرشاد تولید محصول ایرانی با کیفیت جهانی می باشد که تمام تلاش خود را بر تحقق آن انجام می دهد.

قیمت اسپری زعفران زرشاد برای رستوران ها

اشتراک ویژه خرید اسپری زعفران زرشاد

قیمت اسپری زعفران زرشاد که از زعفران سرگل با کیفیت تهیه شده، نسبت به خود سرگل در جایگاه پایین تری قرار دارد این در حالی می باشد که خواص و ویژگی های زعفران را به طور کامل در خود حفظ نموده است و علاوه بر آسان تر نمودن مصرف زرپران کاربردهای گسترده تری نیز دارد. اغلب رستوران ها از آن برای طعم دهی و رنگ بخشیدن به برنج، خورشت و یا مواد غذایی دیگر از این محصول بهره می گیرند.

همچنین از اسپری زعفران زرشاد برای پخت کیک و شیرینی استفاده می شود و بدین ترتیب کارخانجات مواد غذایی کیک های زعفرانی بسیار خوشمزه ای را پدید می آورند که میان مردم محبوبیت ویژه ای دارند .حفظ عطر، طعم و علی الخصوص رنگ زعفران در این محصول مسبب این مزیت و کاربردهای بسیار می باشد.

به گفته کشاورزان برای بدست آوردن یک کیلوگرم زعفران خشک شده، چیزی حدود ۸۰ کیلو گل زعفران لازم است. از زمانی که مشکل کم آبی و خشک سالی در ایران شدت گرفت، تمایل بیشتری برای کشت زعفران در مناطق مختلف کشور در مردم ایجاد گردید. چرا که این گیاه مقاومت بالایی در آب و هوای گرم داشته و نیاز به آب فراوان ندارد.

اشتراک ویژه خرید اسپری زعفران زرشاد

وقتی نام زعفران را می شنوید شاید تصورتان از آن تنها استفاده در غذا، حلوا و دمنوش ها  باشد. به افرادی که از ناراحتی معده دست به دامان هر داروی شده اند، پیشنهاد می کنیم از زعفران به صورت مداوم استفاده کنند، زیرا در زعفران ترکیباتی وجود دارد که سبب بهبود و تسکین درد معده می شوند.

زعفران بیش از هزاران خواص دارویی دارد که می توان به عنوان دمنوش، چای و نوشیدنی های دیگر از آن خواص بهره مند شد.

اسپری زعفران زرشاد متشکل از یک قوطی حلبی است که درون آن محلول مایع آب و زعفران قرار گرفته و توسط افشانه می توان آن را به سطوح مورد نظر اسپری کرد و برای تزیین برنج و سایر مواد غذایی بسیار مناسب است.

جهت خرید این محصول با بهترین قیمت روز همین حالا با کارشناسان فرانیز ارتباط برقرار کنید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه