به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت زعفران بهرامن با بسته بندی جدید در بازار

زعفران یکی از محصولات مهم کشاورزی ایران است. که بسته بندی آن بسیار مهم است. اگر بسته بندی مطابق سلیقه ی مصرف کنندگان باشد باعث افزایش فروش خواهد شد. و همچنین به علت گرانی این محصول بسته بندی مناسب می تواند عطر و رنگ و کیفیت محصول را حفظ کند. شرکت بهرامن یکی از شرکت های تولید کننده و بسته بندی محصولات مختلف از جمله زعفران، نبات، ادویه و چای در ایران است، که مهمترین این محصولات تجربه در زمینه ی تولید و بسته بندی زعفران را دارد.

زعفران بهرامن با بسته بندی جدید در بازار وجود دارد. برای اطلاع از قیمت زعفران بهرامن با بسته بندی جدید در بازار در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت زعفران بهرامن با بسته بندی جدید در بازار

خرید زعفران اصل در بازار جهانی

خرید زعفران اصل در بازار جهانیزعفران که نام دیگر آن طلای سرخ است، از محصولات کشاورزی است که انحصارا تولید آن در اختیار کشاورزان ایران است. به طور کلی ۹۰ درصد زعفران دنیا در ایران تولید می شود ولی در دنیا زعفران ایران را با برند های تجاری اسپانیا می شناسند. زعفران یک گیاه گرمسیری است و چون بیشتر منطق ایران هوای گرمسیری دارند به همین دلیل ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان است.

زعفران از ایران به صورت عمده و یا خرده فروشی به صورت قانونی و غیر قانونی به کشور های دیگر صادر می شود.

ترکیه خود علاوه بر تولید زعفران خریدار زعفران ایران نیز می باشد. فروشنده زعفران در ترکیه و اسپانیا زعفران را به صورت فله و قیمت پایین از ایران خریداری کرده و وارد کشور خود می کنند. سپس با بسته بندی مناسب و زیباتر به نام خودشان به سایر کشور ها صادر می کنند. قیمت زعفران در بازار جهانی بر اساس کیفیت محصول تعیین می شود. 

روش های مختلفی برای تشخیص زعفران اصل از تقلبی وجود دارد. 

یکی از راه های تشخیص زعفران اصل این است که عطر شیرینی دارد، نه طعم شیرین. اگر زعفران را بچشید و طعم شیرین داشته باشد آن زعفران تقلبی است. 

مشتریان برای خرید زعفران اصل در بازار جهانی باید به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کنند. در این سایت ها زعفران به صورت عمده با قیمت پایین تر به فروش می رسند. 

فروش ویژه زعفران بهرامن با پایین ترین قیمت ممکن

فروش ویژه زعفران بهرامن با پایین ترین قیمت ممکنسایت های بسیاری در زمینه فروش زعفران بهرامن در ایران وجود دارند. که مشتریان و خریدار زعفران می توانند زعفران بهرامن را بدون واسطه و به طور مستقیم با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کنند. برداشت زعفران بسیار سخت و به نیروی فیزیکی زیادی نیاز دارد به همین دلیل قیمت زعفران بسیار بالا ست. آیا قصد خرید زعفران از مرکز معتبر با قیمت ارزان هستید؟ در ادامه با ما همراه باشید.

رستوران ها و هتل ها بزرگترین مصرف کننده زعفران هستند که به دلیل حجم زیاد خرید ترجیح می دهند زعفران را به صورت بسته بندی خریداری نکنند و آن را به صورت عمده و فله ای تهیه می کنند.  زعفران فله ای چون بسته بندی ندارد بنابراین قیمت بسته بندی آن حذف می شود در نتیجه قیمت فروش زعفران کمتر می شود و مقرون به صرفه تر است.

خریداران برای اطلاع از فروش ویژه زعفران بهرامن با پایین ترین قیمت ممکن می توانند به سایت های اینترنتی معتبر در زمینه فروش زعفران مراجعه کنند. در این سایت ها می توانند هم به صورت عمده و هم بسته بندی در هر وزنی که می خواهند محصول خود را خریداری کنند، که این خرید می تواند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین انجام شود. 

خریدار زعفران یک گرمی

خریدار زعفران یک گرمیزعفران در اندازه ها و وزن های مختلف بسته بندی می شوند، که هر شخصی بر حسب نیاز خود می تواند در وزن های مختلف زعفران را خریداری کند.

اگر خریدار زعفران یک گرمی هستید برای اطلاع از قیمت هر مثقال و هر گرم زعفران می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید. امکان دسترسی به سایت های اینترنتی برای خریداران زعفران بسیار راحت است. مشتریان می توانند زعفران مورد نیاز خود را از طریق سایت های معتبر اینترنتی با کیفیت و قیمت مناسب بدون صرف وقت و هزینه رفت و آمد به صورت آنلاین خریداری کنند.

فروشنده زعفران بهرامن در مشهد

فروشنده زعفران بهرامن در مشهدزعفران انواع مختلفی دارد. زعفران بهرامن از نوع زعفران سرگل است. زعفران سرگل یا زعفران ممتاز به قسمت خالص زعفران گفته می شود که به رنگ قرمز می باشد و در انتهای تار زعفران قرار دارد. زعفران ممتاز همانطور که از نامش مشخص است، نسبت به سایر زعفران ها درصد خلوص بالایی دارد به همین دلیل قیمت آن بالا تر است.

مراکز فروش عمده زعفران بهرامن در مشهد زیاد است. بازار زعفران مشهد یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش زعفران در کشور است. اگر به دنبال خرید زعفران در بهرامن هستید با مراجعه به سایت های اینترنتی می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

فروشگاه مرکزی زعفران با کیفیت مناسب در کشور

فروشگاه مرکزی زعفران با کیفیت مناسب در کشورشرکت های فروش زعفران با کیفیت مناسب در کشور بسیار زیادند. اکثر مراکز فروش خودشان تولید کننده زعفران نیستند و زعفران شرکت هایی مانند بهرامن و سحرخیز را می فروشند و یا نمایندگی پخش شرکت زعفران مشهد و… هستند.

امروزه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در هر نقطه ای از کشور که باشید می توانید با مراجعه به سایت های اینترنتی نزدیک ترین فروشگاه مرکزی زعفران نسبت به موقعیت خود را بیابید. که می توانید با اطلاع از آدرس فروشگاه ها هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری به صورت آنلاین محصول خود را خریداری کنید. پیشنهاد ما برای مشتریان خرید انلاین و غیر حضوری است که هم راحت تر است و هم در وقت صرفه جویی می شود.

نمایندگی زعفران بهرامن در پایتخت

نمایندگی زعفران بهرامن در پایتختدر تهران نیز نمایندگی فروش زعفران بهرامن وجود دارد. نمایندگی زعفران بهرامن تهران از طریق سایت های معتبر اینترنتی این محصول را به مردم عرضه می کنند.

مشتریان و خریداران زعفران برای اطلاع از قیمت عرضه یک مثقال زعفران نیز می توانند به سایت های اینترنتی مراجعه کنند. در این سایت ها می توان فروش زعفران نیم گرمی و انواع زعفران دو گرمی را با قیمت مناسب به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کرد. مصرف کنندگان می توانند زعفران را به صورت عمده نیز از فروشگاه ها و نمایندگی های زعفران بهرامن در پایتخت یا به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین از سایت ها خریداری کنند. خرید زعفران عمده ارزان تر است بنابراین خرید عمده برای کسانی که از زعفران در حجم بالا استفاده می کنند، مقرون به صرفه تر است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه