به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

خرید عصاره زعفران با تخفیف استثنایی در شیراز

زعفران گیاهی با عطر بی نظیر است که در مناطق کوهستانی و نیمه گرمسیر می روید. این گیاه علفی چند ساله مقاومت زیادی در برابر سرما از خود نشان می دهد. زعفران به صورت اسپری، پودر و یا عصاره در انواع صنایع غذایی و دارویی و مصارف خانگی کاربرد دارد. در صنایع غذایی به عنوان طعم دهنده و رنگ نیز کاربرد دارد. زعفران در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان، کم خونی و غیره بسیار موثر است. خرید عصاره زعفران با تخفیف ویژه از فروشندگان معتبراین محصول امکان پذیر می باشد.

خرید عصاره زعفران با تخفیف استثنایی در شیراز

خرید عصاره زعفران در کشور

خرید عصاره زعفران در کشورزعفران یک گیاه چند ساله با ریشه ی پیازی می باشد که کاشت آن در اغلب مناطق کشور امکان پذیر است اما کیفیت این محصول در  مناطق کوهستانی و سردسیر بهتر از مناطق دیگر می باشد. مصرف زعفران به عنوان طعم دهنده به غذا کاربرد فراوانی دارد. از جمله کاربردهای این محصول بی نظیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طعم و رنگ دهنده به برنج و کاربرد برای تزیین برنج در مجالس و مهمانی ها
  • در تهیه ی شربت زعفران و چای زعفرانی
  • در صنایع غذایی، لبنیاتی و شیرینی پزی به عنوان طعم دهنده
  • مصارف دارویی در طب سنتی و…

زعفران به شکل های مختلفی همچون عصاره، پودر و افشانه در بازار موجود می باشد و بسته بندی های آن به دلیل وزن پایین زعفران به صورت چندگرمی و مثقال برای مصارف خانگی، می باشد. عصاره زعفران در کشور در برندهای متفاوتی وجود دارد. برای خرید این محصول به سایت عصاره زعفران مراجعه کنید.

فروش عصاره زعفران با بهترین قیمت در بازار جهانی

فروش عصاره زعفران با بهترین قیمت در بازار جهانیزعفران گیاهی بی نظیر است که به علت مصرف بالای آن در کشور و نیز صادرات آن به کشورهای همسایه تولید آن بسیار افزایش یافته است. رنگ گلبرگ های این گیاه بنفش می باشد و عصاره اصلی و پودر زعفران از کلاله و پرچم های این گیاه به دست می آید. گلبرگ ها نیز علاوه بر کلاله خاصیت فراوانی دارند.

به چند مورد از خواص بی نظیر زعفران در زیر اشاره می کنیم:

  • سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مفید و ضروری برای بدن
  • کاهش قند خون و مفید در درمان دیابت
  • کاهش کلسترول خون 
  • جلوگیری از ریزش مو و تقویت کننده مو، پوست و ناخن
  • کاهش ابتلا به سرطان
  • کمک به عمل زایمان و سقط جنین
  • قاعده آور و تنظیم کننده ی هورمون های زنانه
  • مسکن طبیعی انواع دردها
  • تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش دهنده ی انرژی و …

خواص بالای زعفران باعث محبوبیت زیاد آن در بازار جهانی شده است. کاربرد این گیاه پر خاصیت در طب سنتی بسیار بالا می باشد. 

فروش عصاره زعفران با بهترین قیمت در بازار جهانی انجام می شود. عصاره زعفران مرغوب با قیمت ویژه در فروشگاه آنلاین این محصول به فروش می رسد.

آخرین قیمت عصاره زعفران در سوپر مارکت

آخرین قیمت عصاره زعفران در سوپر مارکتزعفران یکی از محبوب ترین محصولات گیاهیست که در اغلب مناطق ایران از جمله کوهستان های همدان کاشت می شود. به دلیل وزن سبک این محصول تعداد بسیار بالایی از گل زعفران، تقریبا 170 هزار عدد آن یک کیلو زعفران تولید می کند. عصاره زعفران مایع کاربرد زیادی در هتل ها و رستوران های سراسر کشور دارد.

مصرف زعفران در تقویت اعصاب بسیار مفید می باشد. یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها در تابستان شربت زعفران به همراه تخم شربتی است که مصرف زیادی به خصوص در جشن ها و مراسمات دارد. کاربرد دیگر زعفران در تولید بستنی های زعفرانیست که طعم بی نظیری به آن می دهد.

قیمت زعفران و دیگر فرآورده های این محصول، بسته به کیفیت و اندازه ی آن متفاوت می باشد. برای اطلاع از آخرین قیمت عصاره زعفران در سوپر مارکت به سایت اینترنتی این محصول مراجعه کنید.

فروشگاه عصاره زعفران با کیفیت مناسب

فروشگاه عصاره زعفران با کیفیت مناسبعطر زعفران بسیار خوشبو و بی نظیر است. محصولاتی که زعفران در ترکیبات آنها وجود دارد مانند بستنی زعفرانی، کیک و انواع شیرینی طرفداران زیادی دارند. مصرف زعفران در خوراک مرغ نیز طعم بی نظیری به آن می دهد.

  برای تهیه ی این محصول باید دقت کافی داشت و آن را از یک فروشگاه معتبر تهیه کرد. زعفران اصل و مرغوب دارای خواص بی نظیریست و می شود با یک تست و رنگ و عطر و بو، آن را از نمونه ی تقلبی آن تشخیص داد. این محصول در برندهای مختلف در بازار وجود دارد. پودر زعفران الیت یکی از با کیفیت ترین نمونه ی این محصول در بازار می باشد.

فروشنده پودر فشرده عصاره زعفران، این محصول را به صورت عمده و به طور مستقیم از تولید کننده به مشتری به فروش می رساند که در این صورت قیمت این محصول نصف قیمت بازار در می آید.

کارخانه تولید عصاره زعفران در تبریز

کارخانه تولید عصاره زعفران در تبریزنمایندگی عصاره زعفران در شهرهای مختلف ایران وجود دارد. کارخانه تولید عصاره زعفران تبریز یکی از بزرگترین تولید کننده های این محصول با کیفیت بالا و درجه یک می باشد و سالانه فروش زیادی در سراسر کشور دارد.

طرز استفاده از عصاره زعفران به این صورت می باشد که مقدار کمی از زعفران را در نصف فنجان آب جوش یا چند تکه یخ حل می کنیم. بسته به نوع مصرف و حجم مورد نیاز زعفران این اندازه می تواند متفاوت باشد.

از برندهای معتبر زعفران برند الیت است. خریدار عصاره زعفران الیت با تهیه ی این محصول و مصرف آن از کیفیت این برند بسیار راضی بوده است.

سایت فروشگاهی معتبر عصاره زعفران در اوزان مختلف

سایت فروشگاهی معتبر عصاره زعفران در اوزان مختلفبه دلیل خواص بالای زعفران و ارزش غذایی و دارویی بی نظیر این محصول مصرف آن به همه ی افراد توصیه می شود. گنجاندن این محصول گیاهی بی نظیر در رژیم غذایی، باعث جلوگیری از بروز بیماری های زیادی می شود و نیز در حفظ سلامتی بسیار موثر است.

زنان باردار باید از مصرف زعفران در دوران بارداری خودداری کنند. به دلیل اینکه زعفران خون را افزایش می دهد و موجب سقط جنین می شود. مصرف زیاد زعفران نیز توصیه نمی شود زیرا زیاده روی در مصرف هر چیزی ممکن است اثر عکس و سوء داشته باشد.

نگهداری زعفران باید در محیط خنک و خشک در ظرف در بسته باشد. زیرا عصاره زعفران در محیط باز تبخیر می شود. تهیه ی این محصول از تولید کننده ی معتبر در کیفیت آن تاثیر بسزایی دارد و در این صورت می توانید زعفران اصل و مرغوب تهیه کنید.

از دیگر برندهای مرغوب زعفران برند بهرامن می باشد. فروشگاه عصاره زعفران بهرامن این محصول را در اندازه های متفاوت با قیمت ویژه به مشتریان عزیز به فروش می رساند. برای خرید این محصول به صورت غیر حضوری به سایت فروشگاهی معتبر عصاره زعفران در اوزان مختلف مراجعه کنید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه