با وجود رقبای بزرگ در تجارت عصاره زعفران همیشه ظرفیت های خالی در بازار ایران وجود دارند که با شناسایی دقیق و به موقع آن می توان با خرید عصاره های زعفران معراج و سایر برندها به سود خوبی دست یافت.
منتهای مراتب اصلی ترین کار در ابتدا شناخت بازار هدف است. در واقع رقبای تجاری عموما در همه ی مکان ها و مناطق نمی توانند توزیع داشته باشند و در جاهایی نیز ضعیف عمل می کنند که افراد نوپا می توانند تجارت خود را از همین نقاط شروع نمایند. گاهی استفاده ی دورادور از تجارت شرکت های بزرگ می تواند به این تیپ از افراد کمک کند تا راه آنان برای گام گذاردن منطقی در بازار هدفمند گردد.
هیچ لزومی ندارد که در همان ابتدا این فکر به ذهن افراد خطور کند که خودشان را از بقیه جلوتر بببینند بلکه گاهی پیشروی بیش از حد به بدنه ی شرکت کوچک آنان صدمه وارد می کند.