اگر مشتریان در همان نگاه یا برخورد اول جهت توضیحات و اطلاعات مفید عرضه کننده عصاره زعفران جذب گردند، می شود گفت بیشترین حجم کار به اتمام رسیده است.
چرا که کارشناسان در ایران اینگونه عنوان می نمایند که همان صحبت های اولیه در مذاکرات از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. تمامی فعالان در تجارت و اقتصاد و عرضه انواع عصاره بر این باورند که در جلسات حضوری با مشتریان باید تمامی نکات مهم یادداشت برداری گردد. چرا که ذهن آدمی گنجایش حفظ موارد را به صورت پشت سر هم ندارد و به جادوی نوشتن با قلم خیلی ها اعتقاد دارند.
می توان برای هر یک از مشتریان عصاره زعفران تشکیل پرونده داد و در آن اطلاعاتی از قبیل فاکتورهای فروش، رزومه کاری و … را درج نمود. با این کار در زمان تعیین ملاقات حضوری می توان خیلی آسان و بی درد سر سابقه ی مشتری را بررسی نموده و با آمادگی کامل با او صحبت نمود.