به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

کارخانه بزرگ تولید پودر ریشه زعفران

کارخانه بزرگ تولید پودر ریشه زعفران

مجموعه فرانیز با برقراری ارتباط با تمامی برند ها و کارخانه بزرگ تولید پودر ریشه زعفران همه محصولات مورد نیاز شما را جهت خرید با کیفیت و بی دغدغه در این سایت فراهم آورده است.

شیوه تولید پودر ریشه زعفران

کارخانه بزرگ تولید پودر ریشه زعفران

بسیاری از مصرف کنندگان تنها قسمت مصرفی زعفران را همان قسمت سرخ رنگش می دانند و کمتر اطلاعاتی راجع به بخش های دیگر این گیاه پر ارزش دارند. اما تولید کنندگان با آگاهی از این مسائل، در تولید فرآورده های جدید از یکدیگر پیشی می گیرند. در بین این آن ها محصول جدید پودر ریشه زعفران توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

شاید برخی گمان کنند منظور از ریشه، قسمت انتهایی گیاه و بخش مرتبط با خاک است اما در این ادویه منظور انتهای قسمت سرخ رنگ می باشد. رنگ این قسمت زرد و متمایل به نارنجی است و در زمان برداشت از یکدیگر جدا می شوند. این بخش به کارخانه برده و به خوبی خشک و ساییده می شود تا به پودری لطیف تبدیل گردد و مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرد های ریشه زعفران در صنایع

کارخانه بزرگ تولید پودر ریشه زعفران

محصول فوق با توجه به اینکه از خواص زعفران بهره مند است می تواند در صنایع غذایی کاربرد داشته باشد اما باید توجه داشت که پودر ریشه زعفران تنها عطر و طعم کافی را با خود دارد ولی در قسمت رنگ دهی از زعفران ظریف تر عمل کرده و شدت زیادی را دارا نیست.

اما قیمت آن از زعفران بسیار کمتر می باشد و اگر تنها نیاز به وجود عطر زعفران دارید یک محصول عالی جهت خرید می باشد. به خاطر همین دلایل صنایع بسیار دیگری از این محصول ارزشمند در تولیدات خود بهره کافی و مناسب را می‌برند. برای آشنایی تجار و خریداران مهم ترین آن ها را معرفی خواهیم کرد:

  • صنایع دارویی، با بهره مندی از خواص ویژه موجود در زعفران
  • صنایع تولیدی محصولات زیبایی، با بهره گیری از مواد مغذی مناسب پوست در زعفران
  • صنایع تولید محصولات شکلاتی، با بهره گیری از عطر و طعم طبیعی در محصولات خود

برند های فعال تولید کننده

کارخانه بزرگ تولید پودر ریشه زعفران

برند های معتبر و کارخانه های بزرگی در زمینه تولید پودر ریشه زعفران درحال فعالیت می باشند که برای یک خریدار خصوصا عمده شناخت آن ها و شناخت بهترین عرضه کنندگان محصولاتشان یک مسئله مهم و اساسی به حساب می آید. از مهم ترین تولید کنندگان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مصطفوی
  • قاین
  • بهرامن
  • زرشاد
  • ممتاز قائنات
  • ماه چین

بازرگانی فرانیز با دارا بودن محصول فوق از تمامی برند ها، پودر ریشه زعفران را با بهترین خدمات حین فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای خریداری تنها لازم است که در این سایت اقدام به خرید خود نمایید و حجم مورد نیاز را درخواست کنید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه