به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید پودر زعفران بهرامن با بسته بندی خاتم

پودر زعفران بهرامن با بسته بندی خاتم

تاجران و خریدارانی که به دنبال دریافت و عرضه پودر زعفرانی خوش نام و با کیفیت برای صادرات هستند، می توانند با مراجعه به مجموعه فرانیز و خرید پودر زعفران بهرامن با بسته بندی خاتم را به همراه مناسب ترین قیمت دریافت نمایند.

خرید و فروش پودر زعفران بهرامن

پودر زعفران بهرامن با بسته بندی خاتم

امروزه فرآورده های زعفرانی به دلیل برخورداری از عطر و طعم بی نظیر و قیمت بسیار مناسب توانسته اند توجه خریداران زیادی را به خود جلب نمایند. به همین دلیل نیز برند های گوناگونی در سراسر کشور در حال تولید و عرضه این محصولات هستند.

یکی از فرآورده های پرفروش زعفرانی، پودر زعفران بوده که هر سال به خاطر عطر و طعم یکسان با زعفران با افزایش فروش چشمگیری مواجه است.

خرید و فروش زیاد این فرآورده سبب شده تا به یک تجارت بزرگ و سودمند تبدیل شود. بنابراین می تواند یک شغل بسیار مناسب برای افرادی باشد که به دنبال شغلی پر درآمد می باشند.

 بنابراین خریداران می توانند برای نهایت سودمندی از خرید و فروش این کالا، پودر زعفران بهرامن را به همراه پاکت های خاتم، تنها با یک تماس به مشاوران فروش فرانیز در سریع ترین زمان ممکن خریداری نمایند.

صادرات پودر زعفران بهرامن به کشور های گوناگون

پودر زعفران بهرامن با بسته بندی خاتم

پودر زعفران مانند تمام فرآورده های زعفرانی دیگر دارای خریداران و علاقه مندان زیادی می باشد، به طوری که عده زیادی در خارج از کشور هم نیز بسیار خواهان این کالا می باشند.

افزایش خریداران پودر زعفران در کشور های گوناگون سبب شده تا تجار ایرانی زیادی روی به صادرات پودر زعفران به کشور های مختلف بیاورند تا بتوانند از طریق صادرات این محصول از سود خوبی نیز بهره مند گردند.

تاجران نیز به خوبی آگاه اند که برای نهایت بهره مندی از سود فروش کالا باید آن را از برندی به نام تهیه نمایند.

مشتریان همیشه به دنبال پودر زعفران با کیفیت به همراه قیمت مناسب هستند. پودر زعفران بهرامن با بهترین پاکت و عطری بی نظیر توسط مجموعه فرانیز به فروش می رسد.

خرید راحت و آنلاین پودر زعفران برند بهرامن

پودر زعفران بهرامن با بسته بندی خاتم

اکثر خریداران و حتی تاجران خرید خود را به صورت آنلاین و بدون پرداخت هزینه های اضافه انجام دهند. در همین راستا نیز پودر زعفران بهرامن به همراه پاکت های خاتم و کیفیتی درجه یک توسط مجموعه فرانیز به فروش می رسد. افراد برای دریافت این کالا در مدت زمان کوتاه می توانند با مشاوران فرانیز تماس حاصل نمایند.

شرکت بهرامن یکی از برترین شرکت‌های زعفرانی

فراوانی زعفران در سطح کشور سبب برپایی کارخانجات بسیاری در زمینه پاکت و تولید فرآورده‌های زعفرانی شده است. شرکت بهرامن یکی از تولیدکنندگان موفق در این زمینه محسوب می‌گردد.

این کارخانه بزرگ در مشهد واقع بوده و دارای خط تولید بزرگی می‌باشد. موارد ذیل چند نمونه از محصولات تولیدشده در این شرکت می‌باشند:

  • فرآورده‌های زعفرانی
  • انواع ادویه‌ها
  • زرشک
  • آجیل و خشکبار
  • انواع دمنوش‌های گیاهی
  • هل
  • نبات زعفرانی

محبوبیت عصاره زعفران مرغوب در مراکز طبخ غذا

خرید پودر زعفران بهرامن سبب برخورداری از محصولی ارگانیک و سالم می‌گردد. دستیابی به این محصول به‌صورت آنلاین میسر بوده و می‌توان آن را در حجم عمده سفارش داد.

سرمایه‌گذاری بر روی فروش محصولات زعفرانی همواره سودآور بوده چراکه تقاضا برای عرضه آن‌ها بالا است. این اجناس از کارایی بالایی برخوردار می‌باشند و دامنه مصرف گسترده‌ای دارند.

خیلی از امراض شایع در سطح دنیا به‌دلیل مصرف زیاد مواد خوراکی با طبع سرد به‌وجود می‌آیند. زعفران دارای طبعی گرم بوده و می‌توان آن را در کنار غذاها و دسرهای مختلف استفاده کرد.

طبخ انوع خورش ایرانی به وسیله زعفران میسر می‌باشد. همچنین افراد علاقه‌مند به مصرف نوشیدنی و دمنوش می‌توانند از طلای‌سرخ بهره بگیرند.

امروزه شرکت‌های تولیدی برای رفاه حال مصرف‌کنندگان، انواع چاشنی‌ها و دمنوش‌های زعفرانی را به بازار عرضه نموده‌اند. این موضوع سبب شده تا تمایل عموم برای مصرف این محصولات بیشتر شود.

معاملات زعفران بهرامن در کشور

شرکت بهرامن زعفران موردنیاز خود را به‌طور مستقیم از کشاورزان خراسانی تهیه می‌کند. عوامل تولید در این کارخانه، بهترین نوع طلای‌سرخ را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. زمانی که کیفیت محصول یک کارخانه مطلوب باشد، طبعا میزان فروش آن بالاتر خواهد بود. نمودار فروش این مرکز همواره سیر صعودی را نشان می‌دهد.

شرکت‌های پخش با خرید پودر زعفران بهرامن و عرضه آن در سطح کشور، توانسته‌اند معاملات بزرگی را انجام دهند. این نهادها به نقاط دوردست نیز دسترسی دارند.

کارشناسان، زعفران را برحسب درصد خلوص کلاله و ظاهر آن به پنج دسته تقسیم می‌نمایند:

  1. نگین: اگر طالب باکیفیت‌ترین و زیباترین نوع زعفران هستید باید برای خرید نگین اقدام نمایید. این نمونه کلاله خالص بوده و دارای رشته‌هایی سالم و یکدست می‌باشد.
  2. سرگل: در بسیاری از خصوصیات به نگین شباهت دارد. این نمونه در بازار بیشتر رواج دارد.
  3. پوشال: شامل کلاله و قسمتی از خامه می‌باشد. قدرت رنگدهی آن نسبت به دو نمونه اول کمتر است.
  4. دخترپیچ: این نمونه کلاله و خامه را به‌طور کامل شامل می‌شود و از عطر بالایی برخوردار می‌باشد.
  5. سفیدی: فاقد کلاله بوده و عضو تشکیل دهنده آن خامه است. رنگی ندارد و به خاطر عطر بی‌نظیرش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت بهرامن تمام نمونه‌های زعفران را عرضه می‌نماید تا مشتریان برحسب نیاز خود برای خرید اقدام نمایند.

خرید پودر زعفران با شرایط عالی

پودر زعفران یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای تجارت می‌باشد. طبعا هر تاجری تمایل دارد این محصول را با بهترین شرایط ممکن خریداری نماید.

ایران بزرگترین تولیدکننده زعفران در جهان محسوب می‌گردد که محصول خود را به پنج قاره دنیا صادر می‌نماید. صادرات طلای‌سرخ به سه شیوه؛ زمینی، دریایی و هوایی صورت می‌پذیرد.

ارسال زمینی و دریایی به کشورهای آسیایی و حاشیه خلیج فارس انجام می‌گیرد. اما تجار برای صادرات به مناطق اروپایی، معمولا نوع هوایی را برمی‌گزینند.

علاوه بر طلای‌سرخ، فرآورده‌های آن مشتریان زیادی دارند. خرید پودر زعفران بهرامن از سوی بازرگانان و عرضه آن در سطوح بین‌المللی بسیار سودآور می‌باشد.

این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای زعفران می‌باشد چراکه تمام خواص آن را با خود به‌همراه دارد. آماده‌سازی رنگ زعفران پودری بسیار راحت بوده و می‌توان آن را در کمتر از پنج دقیقه آماده نمود.

نمایندگی فرآورده‌های زعفرانی در ایران

خرید از مراکز فروش امن یکی از اهداف سرمایه‌گذاران می‌باشد. نمایندگی‌های فرآورده‌های زعفرانی از عرضه‌کنندگان معتبر محسوب می‌گردند چون کالا را با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

نمایندگی‌های فروش عمده پودر زعفران در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می‌باشند. این مراکز تمامی محصولات تولیدشده در کارخانه را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

مشتری می‌تواند بدون مراجعه مستقیم به کارخانه، به محصولی اصل و به‌صرفه دست یابد. خرید پودر زعفران بهرامن از این مراکز، به‌صورت آنلاین و حضوری میسر است.

فروش بهترین محصولات زعفرانی در مجموعه فرانیز

زعفران گیاهی اعجاب‌انگیز بوده که دارای ترکیبات مؤثری می‌باشد. این گیاه سرشار از خواص درمانی بوده و مصرف آن از سوی پزشکان طب سنتی بسیار توصیه می‌گردد.

یکی از خواص درمانی این محصول جوان‌سازی پوست می‌باشد. در واقع زعفران به کلاژن‌سازی پوست کمک کرده و باعث شادابی آن می‌شود.

فرآورده‌های زعفرانی تنوع بالایی دارند و مشتری می‌تواند برحسب نیاز خود برای خرید اقدام نماید. خوشبختانه روش خرید آنلاین سبب شده تا متقاضی با مراجعه به سایت فروش، اطلاعات لازم را در مورد محصولات کسب کند.

کاربردهای پودر زعفران

مشتری قبل از اقدام برای خرید پودر زعفران بهرامن تمایل دارد از کاربردهای آن مطلع شود. آگاهی از این موضوع سبب افزایش میزان تقاضا برای خرید می‌گردد.

رنگ زعفران پودری و مایع همان خواص طلای‌سرخ را با خود به‌همراه دارند. مشتریان این محصولات را در زمینه‌های مختلفی استفاده می‌کنند که در ذیل به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌نمائیم:

  • تزئین انواع پلو و دسر
  • تهیه کیک و شیرینی
  • تولید بستنی
  • تهیه انواع مرباجات
  • استفاده در زمینه تولید دارو و لوازم بهداشتی- آرایشی

زعفران دارای رنگ زرد و فوق‌العاده‌ای می‌باشد و هر آشپز خوش‌سلیقه‌ای را جذب خود می‌کند. استفاده از رنگ‌های طبیعی و گیاهی سبب حفظ سلامت افراد خواهد شد.

صادارت عصاره زعفران پودری و مایع به اروپا

امروزه تجارت محصولات سالم و ارگانیک بسیار گسترده شده است. چراکه همه افراد طالب اجناس مفید هستند. کارشناسان خبره فرآورده‌های زعفرانی را با استفاده از دستگاه‌های مدرن و به‌روش علمی تولید می‌نمایند.

یکی از جنبه‌های تجاری زعفران، مربوط به تولید دارو می‌باشد. این محصول آثار فارماکولوژیکی زیادی دارد و یک داروی مؤثر محسوب می‌گردد.

طعم تلخ زعفران به خاطر وجود ماده‌ای به نام پیکروکروسین است که در اثر حرارت به سافرانال تبدیل می‌شود. این ماده از لحاظ درمانی تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

استفاده از زعفران به‌صورت روزانه می‌تواند صورت گیرد اما باید دوز مصرفی را رعایت کرد. این محصول اعجاب‌انگیز را می‌توان تا سقف ۱.۵ گرم و در قالب‌های مختلف استفاده نمود.

خرید عمده زمان برای انجام معاملات بزرگ باید از مراکز امن صورت گیرد. این امر سبب دستیابی به اجناس اصل و البته با قیمت مناسب می‌گردد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه