به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

نمایندگی عصاره زعفران سوینچ به صورت عمده

نمایندگی عصاره زعفران سوینچ به صورت عمده

مشتریان عمده می‌توانند از طریق نمایندگی عصاره زعفران سوینچ حجم دلخواه از کالا را سفارش دهند. این مرکز محصول اصل و باکیفیت را با مناسب‌ترین قیمت ممکن در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. سوینچ یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید عصاره زعفران می‌باشد. این مرکز تولیدی در بازار معاملات فرآورده‌های زعفرانی جایگاه خود را تثبیت کرده اند.

زعفران گیاهی ارزشمند بوده که بیشترین میزان تولید آن مربوط به شرق کشور می‌باشد. سه استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی به‌تربیت بزرگترین تولیدکنندگان طلای‌سرخ در کشور محسوب می‌شوند. خراسان رضوی با ۸۵ هزار هکتار بالا‌ترین میزان کشت را به‌خود اختصاص داده است. بخش اعظم زمین‌های زیر کشت این استان در شهرستان تربت حیدریه قرار دارد. مردم ایران با زعفران چنان اخت گرفته‌اند که نمی‌توان آن را از سفره‌های آنان حذف نمود. امروزه کارخانجات برای رفاه حال مشتریان و تسریع در انجام امور، اقدام به تولید فرآورده‌های زعفرانی به‌عنوان جایگزینی برای طلای‌سرخ نموده‌اند.

عصاره، پودر زعفران، مایع، اسانس، قطره و اسپری نمونه‌هایی از این محصولات هستند. دامنه مصرف این فرآورده‌ها بالا بوده و می‌توانند نیاز آشپزان خوش‌سلیقه را برطرف نمایند.

نمایندگی عصاره زعفران سوینچ مایع

نمایندگی های فروش عصاره زعفران سوینچ در تهران و دیگر شهرستان ها به دلیل کیفیت مرغوب و رضایت بخش این برند در بین مشتریان در سطح گسترده ای به فعالیت مشغول می‌باشند. استفاده از عصاره زعفران سوینچ بیشتر به صورت مایع است. عصاره زعفران مایع سوینچ بیشتر در رستوران ها و کترینگ ها مورد توجه فعالان قرار می گیرد. سفارش عمده این محصول توسط این مراکز در زمان معامله نهایی باعث کاهش قیمت محصول می شود.
نمایندگی های پخش عصاره زعفران سوینچ با مطابقت روش های فروش خود به روش های فروش مدرن امروزی، انواع عصاره زعفران تولیدی خود را روانه بازار می کنند.

مراکز مصرفی عصاره زعفران

عصاره زعفران معمولاً در مراکز مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به نام آوری این مراکز می‌پردازیم:

  • رستوران ها
  • هتل ها
  • کترینگ ها
  • آشپزخانه های تهیه غذا
  • بیمارستان ها
  • ارگان های دولتی

تولید عصاره زعفران بسته به سلایق مختلف این مراکز انجام می پذیرد. توجه به تنوع طلبی در نوع بسته بندی عصاره زعفران یکی از دلایل موفق آمیز برند سوینچ است.

نمایندگی عصاره زعفران سوینچ در تهران

راه‌های تشخیص زعفران اصل از بدل

قیمت بالای زعفران افراد سودجو را در پی عرضه محصول تقلبی و یا به‌عبارتی زعفران بدل به بازار سوق می دهد. این اشخاص ترفندهای زیادی را برای رسیدن به مقصود خود بکار می‌برند.

برای تشخیص زعفران اصل از بدل راه‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. استفاده از آب سرد: برای این منظور چند رشته زعفران را درون لیوانی از آب بریزید. زعفران اصل در این حالت به آرامی یک رد طلایی از خود برجای می‌گذارد اما نوع تقلبی به‌سرعت رنگ قرمز پس می‌دهد. نکته دیگر در مورد این آزمایش، تغییر رنگ کلاله بعد از خارج کردن از آب است. طبعا کلاله اصل نباید تغییر رنگ دهد. همچنین شکل آن بعد از خروج باید به‌همان حالت باقی بماند ولی نوع بدل با فشاردادن پودر می‌شود.
  1. تشخیص از طریق طعم: یکی از شاخصه‌های اصلی زعفران، طعم تلخ آن است. افراد سودجو با اضافه کردن عسل به کلاله باعث سنگین‌تر شدن وزن آن می‌شوند.
  2. زعفران اصل براق نیست: اگر زعفران را در بین دو برگه کاغذ قرار دادید و ورق‌ها روغنی شدند، زعفران بدل است.

مصرف زعفران تقلبی بسیار مضر بوده و باید برای خرید از طریق مراکز معتبر اقدام نمود. مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی عصاره زعفران سوینچ به یک ماده غذایی سالم دسترسی پیدا کنند. سیستم گوارش انسان در گذر زمان و در پی مصرف محصولات ناسالم آسیب جدی می‌بیند. افراد جویای سلامت باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

خرید عمده از نمایندگی عصاره زعفران سوینچ

تجار و تمامی مشتریان عمده می‌توانند برای خرید آنلاین از طریق نمایندگی عصاره زعفران سوینچ اقدام نمایند. کارشناسان فروش تمامی اطلاعات لازم در مورد محصول را در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد. مشتری عمده وسواس بیشتری نسبت به خریدار جزئی به‌خرج می‌دهد که امری کاملا طبیعی می‌باشد. خریدار حق دارد در ازای پرداخت بهای بالا محصولی باکیفیت را تحویل گیرد.

کیفیت محصول شما، بزرگترین عامل تأثیرگذار بر میزان فروش خواهد بود. عواملی مانند؛ موقعیت تجاری، بازاریابی سنتی و دیجیتال، مخاطبان هدف و قیمت‌گذاری صحیح نیز بر موفقیت شما تأثیر خواهند گذاشت. شرکت سوینچ با بهره‌گیری از دانش روز و برحسب سلیقه مشتریان خود، برترین محصولات را تولید می نماید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه