به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

مرکز فروش بدون واسطه زعفران در بازار ایران

مراکز فروش بدون واسطه زعفران در کشورمان گوناگون هستند. در بازار ایران، به وفور این نوع از گیاه عرضه می شود و خریداران زیادی هم دارد. گفتنی است که یکی از تولید کنندگان اصلی زعفران در جهان، ایران است و در این حوزه شرکت های مختلفی فعالیت می کنند. آن ها محصولات شان را برای این که بتوانند بهتر ارائه دهند و از طرفی، مشتریان نوع اصل و مرغوب آن را تهیه کنند، به صورت مستقیم کالا را عرضه می نمایند. زعفران خواص زیادی دارد و همین دلیل می باشد که مورد استقبال قرار گرفته است. 

مرکز فروش بدون واسطه زعفران در بازار ایران

خرید زعفران به صورت عمده در بازار

خرید زعفران به صورت عمده در بازارراه های مختلفی وجود دارد که می توان زعفران را به شکل عمده خریداری کرد. قابل ذکر است که این نوع از گیاه پر خاصیت، به شکل بسته بندی شده و فله ای وارد بازار می گردد. در این خصوص خریدار زعفران کیلویی می توانید به شرکت های گوناگونی سر بزند که در کار فرآوری این محصول می باشند. 

اما نخستین مرجعی که می شود از آن به صورت کلی، خرید زعفران را انجام داد، کشاورزان این محصول هستند. آن ها پس از برداشت، زعفران را به صورت گل و یا چیده شده در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. این گونه می توان زعفران درجه یک و خالص را با نرخ های مناسبی نیز تهیه کرد. 

در همین حال، شرکتهای فروش زعفران، عمدتاً محصولات خود را در بسته های متفاوتی عرضه می دارند. خلاصه راه های مختلفی وجود دارد که می شود این گیاه با ارزش را که به طلای سرخ هم نام آشنا شده است، به گونه عمده تهیه کرد. 

بازار فروش زعفران در کشور

بازار فروش زعفران در کشورزعفران، یکی از گیاهانی به شمار می رود که علی رغم گرانی، مشتریان زیادی دارد. در داخل کشورمان، این نوع از محصول به شکل گسترده ای به فروش می رسد. به نوع می توان گفت که بازار فروش زعفران رونق خوبی دارد. علت این مسئله هم خواص منحصر به فرد آن است که در این جا به آن اشاره می کنیم: 

  • دردهای گوناگون را کاهش می دهد. 
  • برای سلامت قلب مفید است. 
  • گردش خون را بالا می برد. 
  • نشاط آور و ضد استرس می باشد. 
  • عمل کرد معده را بهبود می بخشد. 
  • و غیره موار دیگر 

از طرفی، این گیاه به عنوان یک سوغاتی به شمار می رود و بیشتر کسانی که به شهرهای مانند مشهد سفر می کنند، آن را تهیه کرده و برای نزدیکان خود هدیه می برند. 

فروشنده زعفران در بسته بندی های جدید و متنوع

فروشنده زعفران در بسته بندی های جدید و متنوعیکی از موارد بسیار مهم در فروش زعفران، نوع بسته بندی آن است. به همین دلیل می باشد که ما در فروشگاه های مختلفی که توزیع زعفران درجه یک را انجام می دهند، بسته های بسیار زیبایی را از آن مشاهده می کنیم. 

عموماً به دلیل این که زعفران رایحه خود را حفظ کند و در همین حال از گزند عوامل محیطی به دور بماند، آن را در بسته های کاغذی-مقوایی، بطری های کوچک که طرح های زیبایی دارند و عموماً از جنس پلاستیک های خوبی تولید شده اند، بسته بندی کرده و وارد بازار می نمایند. 

قابل ذکر است که هر کدام از این بسته ها، دارای وزن خاص خود می باشند و روی شان نیز مطالب مختلفی از جمله آرم و نشان تبلیغات شرکت، نشان استاندارد ملی و سایر موارد دیگر حک می شود. شما هم اگر می خواهید که زعفران خوب را تهیه کنید، بهتر است که به شکل بسته بندی شده آن را بخرید. این گونه محصول برندهای معتبر را با ضمانت کیفیت می توانید تهیه کرده و در کنار این، در هر وزنی که خواسته باشید، محصول را به دست آورید. 

فروشگاه مرغوب ترین زعفران در ترکیه

فروشگاه مرغوب ترین زعفران در ترکیهزعفران ایرانی، به کشورهای مختلفی صادر می شود که از آن جمله می توان به ترکیه اشاره کرد. 

مصرف کنندگان با مراجعه به فروشگاه زعفران در ترکیه می توانند نوع خوب و عالی این محصول را به دست آورند. البته برخی از آنان برای این که مشتریان بیشتری جلب کنند، عرضه کد تخفیف زعفران را هم انجام می دهند که به این طریق مشتریان می توانند زعفران ارزان را تهیه کنند. 

روی هم رفته، زعفران تولید شده در ایران، به دلیل مرغوب بودن و همچنین ارزانی، طرفداران زیادی در سر تا سر جهان دارد. بیشتر این شرکت های بزرگ هستند که چنین گیاهی را با کیفیت بالا، به کشورهای مختلفی صادر می کنند. 

در این حوزه، افزون بر کیفیت، نوع بسته بندی و همچنین وزن خالص محصول نیز مهم می باشد. 

قیمت زعفران اعلا در سال ۹۸

قیمت زعفران اعلا در سال ۹۸برای به دست آوردن قیمت زعفران مرغوب و اعلاء در سال 98، می توان راه های گوناگونی را در پیش گرفت. مثلاً می شود به سایت های گوناگون اینترنتی مراجعه کرد. بیشتر برندهایی که در این حوزه فعالیت می نمایند، از این طریق محصولات خود را در اختیار مشتریا قرار می دهند. آن ها همچنین تبلیغات وسیعی را در این حوزه روی دست دارند. 

در همین فروش زعفران در تهران و سایر شهرهای دیگر نیز انجام می شود. می توان به فروشگاه هایی که در این حوزه فعال هستند، نرخ های جدید ار تهیه کرد. با همه این ها، نرخ زعفران بستگی به یک سری از موارد دارد که در این جا به آن ها به شکل اجمالی اشاره می کنیم: 

  • کیفیت محصول که به شیوه های مختلفی می توان آن را تشخیص داد. 
  • رنگ دهی محصول که نوع اصل، بهترین رنگ را دارد. 
  • بسته بندی محصول که می تواند تأثیر زیادی در فروش داشته باشد. 
  • نوع خرید و فروش که بی تردید اگر به صورت کلی زعفران را تهیه کنید، می توانید آن را ارزان تر بخرید. 
  • و سایر موارد دیگر 

مرکز پخش عمده زعفران در تبریز

مرکز پخش عمده زعفران در تبریزدر شهر تبریز نیز می توان زعفران را به شکل عمده تهیه کرد. در این بخش از کشورمان، مرکز پخش زعفران ارزان وجود دارد که عموماً مشتریان به آن جا سر زده و به گونه فله ای و بسته بندی شده، کالای مورد نظر را می خرند. 

عموماً کسانی که زعفران را به شکل کلی خریداری می نمایند، شرکت های بازرگانی، فروشندگان جزئی و همچنین مالکان رستوران ها و شیرینی پزی ها می باشند. آن ها از این محصول در موارد گوناگونی استفاده می نمایند. 

خلاصه این که، شما هم اگر در این شهر زندگی می کنید و خریدار عمده هستید، خوب است که به مراجع معتبر سر بزنید و به این ترتیب نوع اصل زعفران را بخرید. 

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه