به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

لیست جدید قیمت زعفران 10 گرمی

لیست جدید قیمت زعفران 10 گرمی

لیست جدید قیمت زعفران 10 گرمی در سایت فرانیز به صورت روزانه اعلام می شود. جهت خرید زعفران با این قیمت ها می توان به این سایت مراجعه کرد و محصول با کیفیت و مرغوب خود را در سریع ترین زمان تحویل گرفت.

قیمت زعفران 10 گرمی

لیست جدید قیمت زعفران 10 گرمی

زعفران سال های سال است که به عنوان گرانبهاترین ادویه جهان بر حسب وزن شناخته می شود. امروزه زعفران را به عنوان یک گیاه همه کاره می شناسند که ریشه آن در ایران و دامنه مصرف آن به سراسر جهان کشیده شده است. برای شناخت زعفران و خواص آن لازم است که ابتدا نوع زعفران و بعد ظاهر و بسته بندی  آن را مورد بررسی قرار داد. برای مثال قیمت زعفران 10 گرمی سرگل با قیمت زعفران 10 گرمی نگین متفاوت است.

زعفران برای بسته بندی شدن نیاز به فرآوری و انجام آزمایشات و غیره دارد. به همین دلیل در بازار های داخلی قیمت زعفران 10 گرمی با قیمت زعفران فله ای در نوسان می باشد. یکی از مرغوب ترین، با ارزش ترین و پول ساز ترین محصولات تولید کشور ما ایران، زعفران است. که وجود چنین ویژگی هایی باعث شده به طلای سرخ معروف شود. به طور کلی زعفران به صورت وزن های مختلف معامله می شود و شایع ترین آن در ایران به صورت گرمی و مثقالی می باشد. معروف ترین آن ها زعفران 10 گرمی است.

قیمت زعفران گرمی در بازار جهانی

لیست جدید قیمت زعفران 10 گرمی

قیمت زعفران، همیشه یک مقدار ثابت نیست. این تغییر در فصل برداشت محصول به صورت بیشتری احساس می شود. با وجود این که زعفران از محصولات با ارزش داخلی است، نوسانات ارز به روی قیمت زعفران تاثیر بارزی دارد. بالا رفتن ارز باعث افزایش قیمت زعفران می شود به همین دلیل نمی توان قیمت زعفران را به صورت ثابت و دقیق بیان کرد.

قیمت زعفران 10 گرمی بستگی به نوع زعفران دسته(دختر پیچ)، زعفران سرگل و زعفران نگین دارد. از آن جا که زعفران از محصولات صادراتی است قیمت آن در داخل و خارج متفاوت است. ارزش این ادویه به دلار طبیعتاً برای زعفران های صادراتی بسیار بیشتر از زعفران های دیگر است. تعیین قیمت جهانی زعفران به دلار بر اساس قیمت بازار جهانی و با ارز رایج دلار آمریکا محاسبه می شود.

لیست جدید قیمت زعفران 10 گرمی

خرید و فروش زعفران در کشورهای مختلف با هزینه های متفاوتی انجام می شود. تعرفه های گمرکی هم نقش زیادی در ارزش این محصول دارند. شاید باور کردنی نباشد اما شرایط آب و هوایی هم بر روی قیمت زعفران 10 گرمی تاثیر دارد. به همین دلیل بهترین و با صرفه ترین روش خرید زعفران صادراتی، خرید مستقیم به صورت اینترنتی است. از آن جا که قیمت زعفران به صورت روزانه تعیین می شود می توان برای اطلاع از قیمت زعفران 10 گرمی به سایت فرانیز مراجعه کرد تا از جدیدترین آن آگاهی لازم را کسب کرد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه