به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

لیست برند های بهترین زعفران دنیا جهت صادرات

برای دسترسی به لیست کامل برند های بهترین زعفران دنیا جهت صادرات می توانید به سایت فرانیز مراجعه نمایید و با صحبت با کارشناسان خبره ما اطلاعات خود را جهت انجام امور تجارت بالا ببرید.

 لیست برند های بهترین زعفران دنیا جهت صادرات

بهترین زعفران دنیا

کشور عزیزمان تولید کننده بهترین زعفران دنیا می باشد. به دلیل اینکه نوع خاک و آب و هوایی ایران بیشتر از هر جای دیگری مناسب کاشت زعفران می باشد. کشور های زیادی از جمله چین، اسپانیا، هند و غیره زعفران تولید می کنند ولی زعفران ایران در بین مردم جهان محبوبیت ویژه ای دارد و به این دلیل است که کیفیت و مرغوبیت مطلوب را دارد.

 قائنات شهری در استان خراسان جنوبی به عنوان پایتخت زعفران ایران و تولید کننده بهترین زعفران دنیا شناخته شده است. مردم این منطقه در تجارت این طلای سرخ مشغول به کار هستند و قصد دارند جایگاه زعفران ایرانی را با صادرات هرچه بیشتر از آن تقویت کنند.

کشور ایران سال هاست که به عنوان بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده بهترین زعفران دنیا به شمار می رود. هر ساله در این منطقه تعدادی تور گردشگری برای بازدید از مزارع زعفران برای گردشگران برگزار می شود. کشت زعفران در ایران قدمتی چند هزار ساله دارد و سطح زیر کشت زعفران در این استان و استان خراسان رضوی هر ساله افزایش می یابد.

منبع اصلی درآمد مردم این منطقه از راه فعالیت های مرتبط با زعفران است و بیشتر کار های کشاورزی با دست انجام  می گیرد به همین دلیل کشت زعفران نیازمند توجه و توان فراوانی است. لیست پیشنهادی قیمت زعفران به دلیل اینکه بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه ی تولیدی ارسال می شود مقرون به صرفه می باشد.

 لیست برند های بهترین زعفران دنیا جهت صادرات

بهترین زعفران دنیا برای صادرات

کالا های زعفرانی در بین کشور های دیگر طرفدارن زیادی دارد و مردم از آن برای تهیه ی غذا ها و دسر های مختلف بهره می گیرند. به خصوص زعفران کشور ما به دلیل داشتن طعمی بی نظیر و عطری فوق العاده دارای محبوبیت خاصی در بین مردم جهان می باشد.

تاجران می توانند از طریق سایت ما بهترین زعفران دنیا را با قیمت مناسب بخرند و به دست وارد کننده های خارجی برسانند. این امر در اقتصاد کشور تاثیر به سزایی دارد و همچنین اعتبار تاجر را بالا می برد.

 لیست برند های بهترین زعفران دنیا جهت صادرات

خاک مناسب برای کشت زعفران

پیاز زعفران به طور معمول به مدت ۵ تا ۷ سال در خاک باقی می ماند، به همین دلیل باید برای کشت آن از خاک سبک و ترکیبی از رس و شن استفاده کنید. زمینی که دارای قلوه سنگ و یا علف های هرز است این گیاه به خوبی در آن رشد نمی کند و در نتیجه بهترین زمین برای کشت این گیاه زمین های دارای خاک نرم و حاصلخیز است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه