به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت ۵ گرم زعفران سرگل صادراتی

آیا قیمت زعفران سرگل صادراتی برای تجار به‌صرفه است؟ چگونه می‌توان این محصول را در بسته‌بندی ۵ گرم و به‌صورت عمده خریداری نمود؟

 قیمت 5 گرم زعفران سرگل صادراتی

قیمت ۵ گرم زعفران به راحتی از طریق جستجو و سرچ در اینترنت قابل دسترسی است. چندین نکته ای باید بعد از خرید زعفران دقت نمایید این است که زعفران ممکن است در هنگام نگهداری خاصیتش را از دست بدهد.

پس برای آن که چنین مشکلی پیش نیاید شما بهتر است آن را در ظروف فلزی یا شیشه ای نگاه داری نمایید. حتما دقت داشته باشید که زعفران را در ظروف پلاستیکی نگه داری نکنید.

چون زعفران شما خواص بی نظیر خودش را از دست می دهد. زعفران سرگل به علت مرغوبیت آن صادر می شود. قیمت ۵ گرم زعفران در رنج های قیمتی متفاوت با توجه به کیفیت آن قیمت گداری می شود.قیمت ۵ گرم زعفران سرگل با کیفیت بسیار مناسب است.

 قیمت 5 گرم زعفران سرگل صادراتی

 یک راه عالی برای آن که زعفران رنگ خود را حفظ نماید این است که آن را بکوبید و الک کنید و بعد از آن می توانید دم کنید. قیمت ۵ گرم زعفران نیز به راحتی در سایت های مختلف قابل مشاهده است.

از یاد نبرید که زعفران را در محیط خشک  و خنک نگه داری کنید. بیش از دو هفته زعفران را در یخچال قرار ندهید. بعد از دو هفته زعفران را در ظرف شیشه ای قرار دهید.

چون اگر بیشتر از دو هفته زعفران را در یخچال بگذارید ، زعفران رنگ خود را از دست می دهد. اگر می خواهید زعفران را بیشتر از دو هفته در یخچال نگاه داری کنید، بایستی آن دم کنید و به صورت دم کرده آن را در جایخی، فریز نمایید.

 قیمت 5 گرم زعفران سرگل صادراتی

قیمت ۵ گرم زعفران به عنوان یک داروی طبیعی

 حتما باید مصرف زعفران در غذاها را قرار داد. چون به عنوان یک داروی طبیعی در پیشگیری و درمان بیماری ها به طرز معجزه آسایی عمل می کند. مصرف زعفران برای زنان باردار توصیه نمی شود.

لازم است بدانید که زعفران ماندگاری بسیار بالایی دارد. زعفران سرگل که در نوع خود کم نظیر است جهت صادرات بخه خارج از کشور انجام می شود. قیمت ۵ گرم زعفران با توجه به هزینه های مصرف ماهیانه یک فرد، قیمت بسیار پایینی دارد.

خرید زعفران صادراتی

زعفران دارای درجه‌های کیفی متفاوتی بوده که باید بهترین نمونه را برای صادرات برگزید. انتخاب کلاله‌های خالص و یکدست می‌تواند باعث موفقیت در این زمینه گردد.

نرخ طلای‌سرخ رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد. قیمت زعفران سرگل صادراتی نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب بوده و می‌توان با اطمینان آن را خریداری نمود.

سرگل پرفروش‌ترین و شناخته‌‌ترین نوع زعفران بوده که بعد از نگین برترین کیفیت را دارد. نوع نگین به‌میزان کمتری تولید می‌گردد چراکه جداسازی آن زمان‌بر می‌باشد.

تجار محصولی را برای صادرات انتخاب می‌کنند که تقاضا برای عرضه آن از سوی کشورهای متقاضی بیشتر باشد. بی‌شک اکثر مشتریان طالب دریافت مرغوب‌ترین نمونه هستند.

بسته‌بندی مطلوب زعفران

امروزه شرکت‌های تولیدی برای جذب هرچه بیشتر مشتری، سعی در ارائه محصول با بسته‌بندی مطلوب دارند. زعفران جزء محصولاتی بوده که نوع بسته‌بندی‌ نقش بسزایی در میزان فروش آن دارد.

از جمله ظروف مورد استفاده برای بسته‌بندی طلای‌سرخ، می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • ظروف پلی‌کرسیتال: خصوصیاتی مانند؛ مقاوم بودن، شفافیت و وزن کم باعث محبوبیت این ظروف در بین مشتریان شده است. قیمت این مورد نسبت به موارد دیگر بالاتر می‌باشد.
  • ظروف شیشه‌ای: محبوبیت بالایی در بین مشتریان دارند. وزن بالا و شکننده بوده از ضعف‌های این مدل است.

  • ظروف فلزی: بیشتر بازرگانان این نوع از ظروف بسته‌بندی را برای صادرات ترجیح می‌دهند. ظاهر این ظروف بسیار شیک بوده و یکی از هنرهای باستانی ایران، یعنی خاتم‌کاری را به‌نمایش می‌گذارند.
  • ظروف کاغذی و مقوایی: این ظروف قدمت بیشتری در ایران دارند. قیمت پائین این ظروف ، باعث افزایش فروش آن‌ها شده است.
  • پاکت لمینت: تولیدکنندگان این نوع از ظروف را از کاغذ گلاسه تولید می‌کنند و مقاومت بالایی دارند.
  • سلفون ترس: باعث جلوگیری از مرطوب شدن زعفران می‌شود.

قیمت زعفران سرگل صادراتی در هرکدام از این ظروف متفاوت می‌باشد. مراکز فروش باید تمام اطلاعات لازم را در مورد کیفیت و نرخ کالا در اختیار مشتریان قرار دهند.

نوع ظرف تأثیر بسزایی در ماندگاری و حفظ کیفیت رشته‌ها دارد. استفاده از ظروف دربسته و مقاوم باعث حفظ کیفیت زعفران تا ۳ سال می‌شود.

قیمت زعفران سرگل صادراتی در اوزان مختلف

قیمت زعفران سرگل صادراتی در اوزان مختلف متفاوت می‌باشد. بی‌شک هرچه حجم سفارشی بیشتر باشد، قیمت آن مناسب‌تر خواهد بود.

شرکت‌های تولیدی زعفران را در اوزان مختلف بسته‌بندی می‌کنند. وزن ۵ گرمی یکی از پرفروش‌ترین اوزان بوده که برای صادرات انتخاب می‌شود.

این ادویه ارزشمند را می‌توان از وزن ۱ گرم تا ۱ کیلوگرم در بسته‌بندی دلخواه خریداری نمود. وزن‌های پائین با بسته‌بندی شیک‌تر، بیشتر به‌عنوان سوغات و کادو استفاده می‌شوند.

خراسان رضوی یکی از شهرهای زعفران‌خیز بوده که در بازار بزرگ آن، می‌توان شاهد عرضه طلای‌سرخ در اوزان مختلف بود. فروشندگان در غرفه‌های این بازار، انواع مختلف زعفران را به‌نمایش می‌گذارند.

تربت‌حیدریه واقع در این استان، بیشترین سهم را در پرورش زعفران دارد. محصول برداشت‌شده در این شهر، کیفیت بالایی داشته و درصد فروش بالایی را به‌خود اختصاص داده است.

صادرات زعفران به اروپا

ایران بزرگترین تولیدکننده زعفران در جهان محسوب می‌گردد. حجم بالایی از محصول برداشت‌شده به کشور‌های اروپایی صادر می‌شود.

هم‌اکنون اسپانیا رقابت بالایی با ایران در زمینه صادرات زعفران دارد. این کشور طلای‌سرخ را از ایران به‌صورت فله‌ای وارد کرده و آن را به دیگر نقاط جهان صادر می‌کند.

کشور اسپانیا تنها صاحب یک درصد از سهم جهانی تولید زعفران است. در حالی که بخش اعظم زعفران موجود در بازار‌های جهانی با برند این کشور می‌باشد.

صادرات زعفران به اروپا

صادرات زعفران همواره ارزآوری خوبی را برای کشور به‌دنبال داشته است. در بین محصولات کشاورزی، زعفران توانسته سهم بسزایی را در این حیطه به‌خود اختصاص دهد.

اگر تمهیدات لازم از سوی دولت انجام گیرد، می‌توان شاهد افزایش صادرات بود. البته این امر زمانی محقق خواهد شد که بر میزان تولید داخلی نیز افزوده گردد.

خوشبختانه کشت زعفران در بیشتر استان‌ها انجام می‌گیرد. اعطای تسهیلات بانکی از سوی دولت، می‌تواند به افزایش راندمان تولید کمک کند.

قیمت زعفران سرگل صادراتی با تخفیفات ویژه

قیمت زعفران سرگل صادراتی در این سایت همراه با تخفیفات ویژه‌ای می‌باشد. مشتریان می‌توانند برای ثبت سفارش به‌صورت آنلاین اقدام نمایند.

سرگل پرفروش‌ترین نمونه زعفران بوده و میزان تولید آن نسبت به انواع دیگر بیشتر است. در این نوع از طلای سرخ، کلاله خالص با ظاهری زیبا و بدون شکستگی به‌فروش می‌رسد.

قیمت زعفران سرگل صادراتی با تخفیفات ویژه

رنگ و عطر بی‌نظیر این نمونه آن را در بین مصرف‌کنندگان محبوب کرده است. سرمایه‌گذاری بر روی این محصول سودآور بوده چراکه جزء پرفروش‌ترین‌ها محسوب می‌گردد.

متقاضیان حجم عمده، این محصول را با قیمت مناسب‌تری نسبت به مشتریان جزئی خریداری می‌کنند. مصرف‌کنندگان خانگی می‌توانند برای خرید این محصول به مراکز فروش حضوری و آنلاین مراجعه نمایند.

فروش انواع زعفران

شرکت‌های بازرگانی انواع زعفران را با قیمت مناسب به‌فروش می‌رسانند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. با مراجعه به سایت‌ این مراکز، می‌توان از قیمت و مشخصات این محصولات مطلع شد.

هرکدام از انواع زعفران طرفداران خاص خود را دارند. برخی از کشورها طالب دستیابی به رنگ طلایی زعفران هستند. این مناطق معمولا نوع نگین و سرگل را سفارش می‌دهند.

فروش انواع زعفران

اما برخی دیگر از مناطق جهان، طالب رنگ و عطر دل‌انگیز زعفران هستند. این کشورها تمایل به خرید نوع پوشال و دخترپیچ دارند.

در نوع پوشال و دخترپیچ کلاله و خامه در کنار هم قرار دارند. این دو مورد رنگ کمتری نسبت به موارد اول دارند اما عطرشان بیشتر است.

قیمت زعفران سرگل صادراتی و دیگر نمونه‌ها بر روی سایت‌های فروش قرار می‌گیرد. مزیت خرید از این سایت‌ها، کسب اطلاعات لازم قبل از اقدام برای خرید می‌باشد.

خرید زعفران برای مصارف دارویی

زعفران جزء گیاهان دارویی محسوب می‌گردد. بخشی از فروش زعفران مربوط به شرکت‌های دارویی می‌باشد. این مراکز طلای‌سرخ را خریداری نموده و از آن مواد ارزشمندی تولید می‌کنند.

بیشتر دارو‌های شیمیایی دارای عوارض جانبی زیادی هستند. در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از داروهای گیاهی و طبیعی افزایش یافته است.

خرید زعفران برای مصارف دارویی

داروسازان امروزه قرص‌ها و شربت‌های دارویی بسیاری را از گیاهان تولید می‌کنند. زعفران جزء محصولات مصرفی بوده که در حال حاضر کارشناسان قطره، شربت و کپسول را از آن تهیه نموده‌اند.

استفاده از داروهای گیاهی باعث پیشگیری از بروز بیماری‌های مزمن می‌شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه