به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت پک دمنوش زعفران سحرخیز

نرخ انواع نوشیدنی‌های زعفرانی متفاوت است. برای اطلاع از قیمت و آشنای با پک دمنوش زعفران سحرخیز در این سایت با ما همراه باشید.

 قیمت پک دمنوش زعفران سحرخیز

خرید پک دمنوش زعفران سحرخیز به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته از سایت ما

 امروزه برند سحرخیز از معروفترین برندهایی است که کسی را نمی‌توان یافت، که نام این برند معروف و معتبر را نشنیده باشد. از سال‌ها قبل تا کنون برند سحرخیز به دلیل ارائه محصولاتی با برترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت رشد روزافزون فوق‌العاد‌ه‌ای داشته است.

و با صادرات محصولات گوناگون مانند زعفران، زرشک، انواع مختلف دمنوش‌ها مانند دمنوش زعفران سحرخیز، و ادویه‌‌های خوش‌طعم به سراسر جهان اکنون همگان در سراسر جهان با این برند معروف آشنا هستند.

بسته‌بندی‌های این شرکت بسیار شکیل و زیبا بوده و شرکت زعفران سحرخیز به دلیل کیفیت عالی آن در سال ۱۳۹۶ واحد نمونه کشور انتخاب شده است.

بازرگانان و تجار می‌توانند با، خرید پک دمنوش زعفران سحرخیز از سایت ما با قیمت مناسب سود خوبی از فروش پک دمنوش زعفران سحرخیز کسب نمایند.

 قیمت پک دمنوش زعفران سحرخیز

چرا دمنوش زعفرانی سحرخیز مصرف کنیم؟

بعد از مصرف دمنوش زعفران سحرخیز به سرعت متوجه تغییر روحیه خود و افزایش شادابی خواهید شد علاوه بر این انرژی شما در طی روز برای انجام کارهای مختلف به شدت افزایش می‌یابد.

در دمنوش زعفران سحرخیز علاوه بر زعفران از ترکیباتی مانند هل، گل محمدی استفاده شده است که خواص و طعم این نوع چای را چند برابر می‌کند.

دمنوش زعفران سحرخیز را می‌توان به صورت روزانه استفاده کرد.اما زنان باردار باید کمتر از زعفران چه در غذا و چه به صورت نوشیدنی استفاده کنند.

 قیمت پک دمنوش زعفران سحرخیز

بسته‌بندی این جعبه‌ها به گونه‌ای است که شما بارها می‌توانید در آن را باز و بسته کنید بدون اینکه جعبه آسیب ببیند، و درون این جعبه‌ها به تعداد مشخص پاکت‌هایی که حاوی کیسه دمنوش زعفران است قرار دارد.

این پاکت‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که امکان نفوذ هرنوع میکروب و یا رطوبت به درون آن وجود ندارد. جنس کیسه‌های توری دمنوش زعفران از پلیمر فود گرید بوده و طراحی این کیسه‌ها به نحوی است که شما می‌توانید محتویات داخل کیسه را به راحتی ببینید و از سالم بودن و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

زیرا در بسیاری از دمنوش‌های کیسه‌ای، جنس کیسه به گونه‌ای است که داخل کیسه اصلاً قابل دیدن نیست، و ممکن است پودر درون کیسه از لحاظ بهداشتی کیفیت مناسبی نداشته باشد.

نقش نوشیدنی زعفرانی اعلا در اصلاح عادات غذایی

بسیاری از افرادی که دچار اضافه وزن هستند، از زیاده‌روی در خوردن غذاها شاکی می‌باشند. عده زیادی به‌خاطر اشتهای کاذب و سیری‌ناپذیر، در وعده‌های غذایی پرخوری می‌کنند.

این مسئله در درازمدت منجر به اضافه وزن و چاقی می‌شود. زعفران یکی از مواد غذایی است که دارای ترکیبات مفید به‌منظور کاهش اشتها است. 

استفاده از دمنوش زعفران هم به حل این مشکل کمک خواهد کرد. خلق‌و‌خوی افراد تاثیر مستقیم در میزان اشتها و میل به غذا خوردن دارد. این فرآورده منجر به ترشح سروتونین می‌شود.

سروتونین هورمونی است که رابطه مستقیم با خلق‌وخوی افراد دارد. این مکانیزم هم به‌طور ویژه‌ای در کنترل اشتهای کاذب موثر است. بسیاری از افرادی که دچار اضطراب و استرس هستند، با پرخوری عصبی مواجه می‌‌شوند.

این شرایط جزء اصلی‌ترین علل چاقی دسته‌بندی می‌گردد. افراد در موقعیت‌های پر استرس تمایل بیشتری به مصرف غذاهای ناسالم دارند. استفاده زیاد از فست‌ فود‌ها در شرایط کاری استرس‌زا اثرات منفی روی سلامتی دارد.

این غذاهای فست‌ فودی دارای کالری بسیار زیادی هستند. این وضعیت ادامه‌دار منجر به چاقی خواهد شد. ترکیبات شیمیایی که درون مغز ترشح می‌شوند، احساس لذت را برای افراد به ارمغان خواهد داشت.

امکان تجربه این احساس لذت با مصرف دمنوش زعفران نیز وجود دارد. ترکیبات طبیعی موجود درون این فرآورده همین فعل و انفعالات را در مغز ایجاد خواهند کرد.

مصرف‌کنندگان به این ترتیب متوجه احساس گرسنگی کاذب خود می‌شوند. این موضوع در درازمدت نتایج قابل‌توجهی را در کنترل پرخوری عصبی و کاهش وزن خواهد داشت.

زعفران همچنین حاوی ماده ای به نام کروسین است. نتایج یافته‌ها نشان می‌دهد که دمنوش زعفران به کمک این ماده، باعث مسدود کردن لیپاز لوزالمعده می‌شود.

این کار مانع از ذخیره چربی در بدن خواهد شد. بدن از این چربی‌های غذا به‌عنوان یک منبع انرژی خوب استفاده می‌کند. این چرخه در کاهش وزن هم موثر است.

انواع پک‌ دمنوش‌های زعفران در فروشگاه‌ها

دمنوش های زعفرانی در پک‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. بسیاری از آن‌ها به عنوان پک‌های پذیرایی شناخته می‌شوند. این محصولات دارای جذابیت ظاهری بیشتری می‌باشند.

طراحی بسته‌بندی آن‌ها به گونه‌ای است که می‌توان آن‌ها را روی میز کار یا میز پذیرایی قرار داد. این محصولات همچنین از نظر تعداد هم متفاوت هستند.

محتویات درون هر یک از این تولیدات حاوی چند بسته‌بندی کوچک دمنوش زعفران است. این بسته‌بندی‌های کوچک مناسب یک لیوان نوشیدنی طبیعی می‌باشند. 

برندهای مختلف این نوشیدنی طبیعی را همچنین در ترکیب با سایر گیاهان پرخاصیت تولید و عرضه می‌کنند. کارخانه سحرخیز یکی از مدعیان اصلی تولیدکننده انواع دمنوش‌های زعفرانی در طعم‌های مختلف می‌باشد.

ترکیب این گیاه ارزشمند با سایر گیاهان درمانی بر میزان خواص محصول نهایی می‌افزاید. مصرف‌کنندگان بنابر ذائقه و خواص درمانی هر یک از این گیاهان، قادر به انتخاب خواهند بود.

این مجموعه از گیاهانی مانند میخک، گل محمدی، زنجبیل، جنسینگ و دارچین در ترکیب با زعفران استفاده می‌کند. مصرف این نوشیدنی‌های طبیعی به میزان قابل توجهی منجر به تقویت عملکرد سلول‌های سیستم دفاعی خواهد شد.

عرضه این محصول به‌صورت خالص و بدون ترکیب با سایر گیاهان هم بسیار محبوب است. برخی از مصرف‌کنندگان تنها به‌دنبال طعم خالص این گیاه پرخاصیت هستند. بازرگانی سحرخیز سلیقه تمام مشتریان خود را مد نظر قرار داده است.

قیمت انواع دمنوش‌های زعفرانی

کارخانه سحرخیز دمنوش زعفران خالص یا ترکیبی را در بسته‌بندی‌های مختلف، ۱۲، ۱۴ و ۳۶ عددی عرضه می‌کند. این تنوع در تعداد هر یک از بسته‌بندی‌ها در تفاوت قیمت آن نیز موثر است.

مصرف‌کنندگان بسته به نیاز خود به سراغ نمونه‌های با تعداد کمتر یا بیشتر می‌روند. شیوه خرید نیز در قیمت نهایی این فرآورده تاثیرگذار است. مراکز عمده‌فروشی این محصول را در کارتن‌های بزرگ عرضه می‌کنند.

خرید به این شیوه از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تر است. مراکز شلوغ مانند اداره‌ها و بانک‌ها جزء اصلی‌ترین مشتریان این شیوه خرید نوشیدنی پرخاصیت هستند.

خانواده‌ها به این حجم از دمنوش زعفران نیاز ندارد. آن‌ها از طریق سوپرمارکت‌ها و فروشگاه هم قادر به تامین مایحتاج خود خواهند بود. قیمت این محصول روی بسته‌بندی آن درج شده است.

این اقدام مانع از سودجویی دلالان و عرضه فرآورده با نرخ‌های بالا تر می‌شود. مصرف‌کنندگان در جشنواره‌های تخفیفی این نوشیدنی را با هزینه کمتری خریداری می‌کنند.

این جشنواره‌ها فرصت بسیار مناسبی برای خریداران تکی به شمار می‌روند. خریداران برای استعلام قیمت این ماده غذایی از طریق فروشگاه‌های آنلاین و یا حضوری اقدام می‌کنند. تمام مراکز معتبر این کالا را با نرخ مصوب به فروش می‌رسانند.

عرضه انواع فرآورده‌های زعفرانی مرغوب در فرانیز

فروشگاه‌های معتبر عرضه‌کننده فرآورده‌های زعفرانی از تنوع بالایی در عرضه محصولات خود برخوردار هستند. آن‌ها در تلاش برای تامین تمام نیازهای کاربران سایت می‌باشند.

انواع نوشیدنی‌های زعفرانی جزء پر طرفدارترین فرآورده‌های این گیاه ارزشمند به شمار می‌روند. امروزه عده زیادی از مردم دمنوش‌های طبیعی را جایگزین نوشیدنی‌های ناسالم کرده‌اند.

این مسئله در رونق خرید و فروش دمنوش زعفران به‌صورت حضوری و اینترنتی موثر بوده است. مراکز آنلاین نیز در حال حاضر این کالا را به فروش می‌رسانند.

دمنوش‌های زعفرانی به‌صورت خالص یا ترکیبی عرضه می‌شوند. مصرف‌کنندگان سلیقه‌های مختلفی دارند. همه انواع دمنوش‌ها هم به همین دلیل بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند.

مجموعه فرانیز امروز به عرضه و فروش دمنوش زعفران هم می‌پردازد. این مجموعه تولیدات برندهای معتبر مانند سحرخیز را عرضه می‌کند. میزان استقبال مشتریان خارجی از این ماده غذایی هم بسیار زیاد و قابل‌توجه است.

تاجران خارجی مهم‌ترین خریداران تولیدات طبیعی و باکیفیت زعفرانی این سایت هستند. دمنوش زعفران سحرخیز کاملا مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌شود.

این مجموعه با اطلاع از موضوع، این محصول را جزء محصولات صادراتی خود در نظر گرفته است. طعم ها و پک‌های مختلف این محصول بسیاری از خریداران را سردرگم می‌کند.

آن‌ها هنگام خرید و ثبت سفارش دچار تردید می‌شوند. راهکار مطمئن، دریافت مشاوره از کارشناسان باتجربه است. کارشناسان این سایت به‌خوبی قادر به پاسخگویی به سوالات مختلف کاربران هستند.

آن‌ها توضیحات و بودجه خریداران را مدنظر قرار می‌دهند. کارشناسان به ترتیب بهترین گزینه‌های ممکن را به مصرف‌کنندگان معرفی می‌کنند. نحوه دریافت مشاوره بسیار آسان است.

کاربران با مراجعه به سایت، اطلاعات خود را درون فرم‌های مخصوصی درج می‌کنند. تیم پشتیبانی در اسرع وقت از طریق این اطلاعات تماس با خریداران ارتباط برقرار خواهند کرد. این مشاوره رایگان به همه مشتریان داخلی و خارجی ارائه می‌شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه