به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت زعفران ۱۰۰ گرمی رستورانی و اعلا

قیمت زعفران ۱۰۰ گرمی رستورانی و اعلا

زعفران از جمله ادویه های پر مصرف رستورانی می باشد که باید نوع اعلا و درجه یک آن مورد استفاده قرار گیرد. برای اطلاع از قیمت زعفران ۱۰۰ گرمی بی نظیر به صورت روزانه می توانید سایت های فروش زعفران را دنبال کنید.

زعفران گلی ارزشمند و پر خاصیت است که از تمام قسمت های آن بهره گرفته می شود. جزء اصلی و گران زعفران کلاله می باشد که به صورت سه رشته بوده و پس از برداشت آن، که باید با حساسیت خاصی صورت گیرد هرچه رشته ها از نظر ظاهری سالم تر و بدون پیچ و خم باشند قیمت آن بالاتر خواهد بود. یکی از ملاک های قیمت گذاری زعفران همین موضوع است.

قیمت زعفران ۱۰۰ گرمی تحت تأثیر یک سری مشخصه ها در برند های مختلف متفاوت است. اگر در سایت های فروش زعفران جستجو کنید متوجه این متغیر بودن قیمت ها خواهید شد.

تأثیر شکل و جنس بسته بندی بر قیمت زعفران ۱۰۰ گرمی

قیمت زعفران ۱۰۰ گرمی رستورانی و اعلا

نوع بسته بندی بر قیمت زعفران ۱۰۰ گرمی تأثیر گذار است به گونه ای که ظروف خاتم و چوبی قیمت بالاتری نسبت به پلاستیکی و مقوایی دارند پس بدون شک ظاهر محصول نیز تأثير بسزایی در تعیین نرخ دارد.

بسته بندی های پایین تر از یک کیلو گرم جزء خرده فروشی محسوب می شوند که به صورت فله ای نیز به فروش می رسد. بالطبع قیمت زعفران ۱۰۰ گرمی به صورت فله ای ارزانتر از زعفران بسته بندی است.

مزیت زعفران بسته بندی شده حفظ عطر و رنگ آن و حفظ تازگی محصول می باشد و هم اینکه صادرات با برند ایرانی باعث معرفی زعفران ایران به جهانیان می شود.

رستوران ها از جمله مشتریان اصلی زعفران و فرآورده های آن می باشند چرا که برای جلب مشتری بیشتر و کسب رضایت آن ها باید بهترین ها را به آن ها تقدیم نمود. به همین سبب از جمله وزن های مصرفی آن ها ۱۰۰ گرمی می باشد.

قیمت زعفران ۱۰۰ گرمی رستورانی و اعلا

بسته بندی زعفران در وزن های مختلف به دلیل قیمت بالا باعث گردیده تا هر کس به اندازه نیاز خود محصول را خریداری نماید. برای اطلاع از نحوه فروش و قیمت زعفران در انواع و وزن های مختلف می توانید از طریق سایت های فروش من جمله این سایت اقدام نمایید.

خرید زعفران باید از جایی معتبر صورت گیرد که مبادا گرفتار سودجویان و متقلبین شوید. یک نمونه کلاهبرداری، جایگزین کردن گلرنگ به جای زعفران است که از نظر ظاهری خیلی شبیه به هم می باشند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه