به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت خرید پودر عصاره زعفران مهنام ۸ عددی

قیمت خرید پودر عصاره زعفران مهنام ۸ عددی

بعد از آگاهی یافتن از قیمت پودر عصاره زعفران مهنام و یک بار استفاده از آن، دیگر سراغ نمونه های مشابه این محصول نخواهید رفت. برای دریافت این چاشنی بی نظیر در بسته بندی ۸ عددی می توانید از طریق سایت فرانیز اقدام نمایید.

 قیمت خرید پودر عصاره زعفران مهنام ۸ عددی

محصولات بی نظیر شرکت مهنام

شرکت صنایع غذایی مهنام یکی از بزرگترین و شناخته ترین شرکت ها در کشور می باشد که فعالیت خود را از آبان ۸۴ با نام پاتریکو در کرج شروع نمود. در این کارخانه محصولات متنوعی تولید می گردد که همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند که از جمله آن ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • انواع کنسرو
  • ترشی و شوری
  • سوپ خشک
  • انواع پودر فشرده( سبزیجات، گوشت بره، گوشت گوساله، مرغ)
  • انواع طعم دهنده ها

پودر عصاره زعفران مهنام یک نمونه از تولیدات این شرکت بوده که در ترکیب آن از زعفران اعلا استفاده شده است. در هنگام استفاده از آن در انواع خوراک ها عطر و رنگ دلنشین زعفران به خوبی مشهود می باشد. این فرآورده را باید در دقایق پایانی به غذا اضافه نمود.

 قیمت خرید پودر عصاره زعفران مهنام ۸ عددی

بسته بندی مناسب عصاره زعفران مهنام

عصاره زعفران مهنام که به شکل پودری تولید می گردد در بسته بندی ۸ عددی به صورت مکعب های ۸ گرمی در داخل یک پاکت قرار داده شده است. در واقع هر کدام از مکعب ها را می توان برای یک بار آشپزی در منزل استفاده نمود.

عصاره زعفران یکی از فرآورده های این محصول ارزشمند گیاهی است که برای تولید آن باید زعفران مرغوب در اختیار شرکت های تولیدی قرار گیرد. در واقع کلاله هایی که به کار می رود باید به خوبی خشک شوند تا بتوان از آن ها به درستی استفاده نمود.

برای خشک کردن زعفران چندین روش سنتی و صنعتی وجود دارد. از آنجا که روش صنعتی نسبت به سنتی با صرفه تر بوده و زمان کمتری را صرف می کند در سال های اخیر بیشتر مورد توجه کشاورزان و شرکت ها قرار گرفته است.

دستگاه زعفران خشک کن اسپانیایی یکی از روش های صنعتی بوده که در آن از الک هایی به قطر ۳۰ سانتی متر و توری ابریشمی استفاده شده است. با قرار دادن کلاله ها بر روی توری و رعایت فاصله الک تا منبع حرارتی در کمتر از یک ساعت مقدار قابل توجهی از زعفران را می توان خشک نمود.

 قیمت خرید پودر عصاره زعفران مهنام ۸ عددی

تجارت عصاره زعفران مهنام

یکی از فراورده های زعفرانی که نظر تجار را به خود جلب کرده است عصاره زعفران مهنام می باشد که به دلیل دارا بودن کیفیت بالا و قیمت مناسب گزینه خوبی برای صادرات محسوب می شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه