به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت اسپری زعفران تحویل بندر عباس

قیمت اسپری زعفران تحویل بندر عباس

قیمت اسپری زعفران تحویل بندر عباس برای مشتریان صادراتی اعلام شده است. برای اطلاع از بهترین محصولات و مشتقات زعفرانی می توانید این سایت اینترنتی را دنبال نمایید و حتی از نحوه معاملات به صورت عمده نیز مطلع گردید.

بندر عباس به عنوان بزرگترین بندر ایران و یکی از قطب های مهم اقتصاد کشور شناخته می شود. این شهر زیبا به خاطر آب و هوایی متفاوت، نزدیکی به دریا و عوامل محیطی دیگر همواره پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

به طبع این شرایط بازار فروش خوبی برای زعفران به وجود آورده است. همچنین نزدیکی به کشور های حاشیه خلیج فارس و تردد مداوم کشتی های خارجی به این بندر زمینه خوبی برای صادرات زعفران فراهم کرده است.

خصوصیات یک اسپری زعفران خوب

قیمت اسپری زعفران تحویل بندر عباس

انسان همواره به دنبال راهی برای آسان کردن روش زندگی خود بوده است و در بین اجناس موجود در بازار کالاهای به روز و آسان مصرف طرفداران بیشتری دارند. اسپری زعفران یکی از این کالاها به شمار می رود، که توانسته توجه خریداران را به خود جلب کند. از ویژگی های اسپری زعفران می توان به

  • حفظ عطر و رنگ اصلی زعفران
  • ماندگاری طولانی
  • به آسانی خارج شدن مواد داخل افشره
  • نگهداری آسان
  • بی نیاز شدن از فرایند دم کردن
  • مناسب بودن قیمت اسپری زعفران بهرامن

اشاره کرد.

چه عواملی بر قیمت اسپری زعفران تاثیر می گذارند

قیمت اسپری زعفران تحویل بندر عباس

قیمت هر محصول نسبت به فرایند تولیدی که دارد متفاوت است. از عوامل اولیه در ارزش گذاری محصولات می توان به شکل ظاهری، به صرفه بودن و کیفیت کالا اشاره کرد. در ارزش گذاری ثانویه نیاز مشتری و بازار رقبا نیز در نظر گرفته می شود. قیمت اسپری زعفران بسته به نوع زعفران مصرفی، شکل بسته بندی، خرید تک یا عمده و خرید حضوری یا آنلاین متفاوت است.

عوامل محیطی زیادی نیز بر افزایش قیمت اسپری زعفران تاثیر گذارند؛ ادویه سرخ یکی از مهم ترین کالاهای صادراتی کشور به شمار می رود و به طبع تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز قرار می گیرد.

قیمت اسپری زعفران تحویل بندر عباس

به همین دلیل با افزایش نرخ ارز قیمت زعفران نیز افزایش پیدا کرده است. همچنین قیمت خرید زعفران از کشاورزان در سال های اخیر افزایش پیدا کرده، که این خود یکی از دلایل اصلی تغییر قیمت زعفران دسته بندی می شود. از دیگر علت های مهم افزایش قیمت می توان توزیع مویرگی و همچنین وجود دلالان زعفران را نام برد که امروزه بنا به دلایلی خود را بیشتر از گذشته نشان داده و تاثیرگذار است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه