به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

فروش آنی چاشنی و عصاره زعفران

چاشنی و عصاره زعفران

چاشنی حاوی عصاره زعفران با کیفیت بسیار بالا توسط سایت فرانیز عرضه و به فروش می رسد که مصرف کنندگان این محصولات می توانند سفارش خود را به صورت آنی از طریق این آدرس ثبت نمایند.

خرید و دریافت چاشنی حاوی عصاره زعفران از کارخانه

برای خرید چاشنی حاوی عصاره زعفران اصل و همچنین دریافت آن با قیمت مناسب، باید این محصول را از کارخانه و به طور مستقیم سفارش داد. محصولاتی که این تولیدی ها به عرضه آن می پردازند نقش مهمی در آشپزخانه ها و رستوران ها و همچنین صنایعی مانند رنگ سازی، قرص و دارو و غیره دارد.

با حذف مراحلی مانند آماده سازی زعفران برای مصرف باعث صرفه جویی در زمان و سرعت بالا در کار می شود. این موارد برای صنایع در کاهش هزینه ها اهمیت بسیار بالایی دارند.

چاشنی های زعفرانی و پودر های فوری با کیفیت زیاد در پاکت گذاشته می شوند. به طوری که از نظر تجاری ارزش صادرات را دارا باشند. چاشنی حاوی عصاره زعفران به دو شکل پودری و مایع در بازار مصرف موجود می باشد و چاشنی زعفران هاتی کارا و آلس پایس از نمونه های این محصول اند.

ادویه طلای سرخ در حال حاضر گران بها ترین چاشنی جهان است. در زمان هخامنشی نیز جهت پخت و پز مصرف می شد. با افزودن مقدار مشخص از عصاره آن می توان رنگ خورش را بهبود بخشید. همچنین با عطر بی نظیر محصول، یک غذای خوشمزه رستورانی را به سادگی در خانه آماده کرد. همچنین زعفران ادویه ای گرم می باشد که برای سلامت قلب و عروق و همینطور سیستم گوارشی مفید است.

فروش برترین فرآورده‌های زعفرانی

نمایندگی‌ها با فروش آنی چاشنی و عصاره زعفران سبب انجام معاملات کلان در کشور می‌شوند. این مراکز برترین محصولات زعفرانی را به قیمت درب ‌کارخانه در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

چاشنی زعفرانی یکی از طعم‌دهنده‌های بی‌نظیر در پخت انواع آش و خورش می‌باشد. تولیدکنندگان این محصول را معمولا به‌صورت پودر در پاکت های کوچک در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

آشپز این فرآورده را در دقایق آخر پخت غذا به آن اضافه می‌کند. عطر و طعم فوق‌العاده این چاشنی را می‌توان کاملا احساس کرد.

عصاره حالت آماده‌ مصرف زعفران است که شرکت‌های تولیدی آن را از ترکیب آب تصفيه‌شده و پودر زعفران تولید می‌نمایند. این محصول یک رنگ‌دهنده بی‌نظیر در صنعت آشپزی محسوب می‌گردد.

قدرت رنگدهی مایع زعفران بالا بوده و می‌توان تنها با چند قطره از آن یک شربت زعفرانی خوش‌رنگ درست کرد. در واقع یکی از دلایل اصلی به‌صرفه بودن این محصول، غلظت بالای آن می‌باشد.

خرید چاشنی و عصاره زعفران

عوامل مؤثر بر تولید زعفران مرغوب

زعفران گیاهی سازگار با خیلی از شرایط نامطلوب جوی است. اما هرچه میزان مراقبت و رسیدگی به این محصول بیشتر باشد، زعفران برداشتی مرغوب‌تر خواهد بود.

عملیات کشاورزی زعفران شامل سه مرحله کاشت، داشت و برداشت است. هرکدام از این مراحل رسیدگی‌های خاص خود را می‌طلبد که کشاورزان باید آن‌ها را مورد توجه قرار دهند.

قبل از انجام کشت باید به یک‌سری نکات از جمله؛ اقلیم منطقه، جنس خاک، هموار بودن زمین و خرید پیاز باکیفیت دقت نمود.

کشت پیاز زعفران هر هفت سال یک بار انجام می‌گیرد لذا باید حتما از جنس خاک آگاهی داشت. بافت‌های رسی و سفت به‌هیچ عنوان برای کشت غده مناسب نیستند.  امروزه با انجام آزمایشات آب و خاک، می‌توان از بافت، شوری و PH  خاک مطلع شد.

بعد از کشت پیاز، مراقبت و یا به‌عبارتی مرحله داشت از اهمیت بسزایی برخوردار است. آبیاری و سله‌شکنی از جمله موارد لازم و ضروری هستند. سله‌شکنی به شکستن کلوخ‌های بزرگ برای خارج‌شدن راحت‌تر گل‌ها از خاک گفته می‌شود.

برداشت گل‌های زعفران باید به‌موقع انجام گیرد. معمولا چیدن گل‌ها پس از پدیدارشدن‌ در سپیده دم و قبل از طلوع آفتاب انجام می‌گیرد.

رعایت تمام نکات لازم سبب برداشت زعفرانی خوش‌رنگ با ظاهری زیبا می‌شود. این موضوع سبب ساخت فرآورده‌های مرغوب نیز خواهد شد چراکه مواد اولیه آن‌ها باکیفیت هستند.

چاشنی و عصاره زعفران ازجمله مشتقات زعفرانی هستند که همانند زعفران اصل از خواص سرشاری برخوردار می‌باشند. این محصولات را می‌توان با مناسب‌ترین قیمت ممکن در حجم عمده سفارش داد.

صادرات زعفران به بحرین

بحرین جزیره‌ای کوچک در خلیج فارس است که یکی از شرکای تجاری ایران محسوب می‌گردد. این کشور اسلامی بوده و طبعا دارای تشابهات فرهنگی بسیاری با ایران است.

زعفران یکی از اقلامی بوده که تجار آن را به این کشور صادر می‌کنند. علاوه بر طلای‌سرخ، فرآورده‌هایی مانند چاشنی و عصاره زعفران نیز در لیست محصولات صادراتی قرار دارند.

روابط تجاری با بحرین برای ایران سودآور است دلیل این امر را می‌توان قرابت مرزی دانست. صادرات کالا به این کشور معمولا از طریق آب‌های گرم بوشهر انجام می‌گیرد. همچنین میزان مالیاتی که برای تجار وضع می‌شود پایین بوده لذا سود دریافتی بالاتر خواهد بود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه