به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروشگاه زعفران آلمان و قیمت محصولات آن

فروشگاه زعفران آلمان و قیمت محصولات آن

فروشگاه زعفران آلمان با ارائه بهترین محصولات با قیمت مناسب به صورت اینترنتی به فروش کالا های خود می پردازد، برای اینکه بدانید کدام محصول به شرایط شما می خورد می توانید از خدمات مشاوران فرانیز کمک بگیرید تا خرید خوبی انجام دهید.

 فروشگاه زعفران آلمان و قیمت محصولات آن

فروشگاه زعفران آلمان

اولین فروشگاه زعفران آلمان در سال ۲۰۱۲ در شهر دوسلدورف آغاز به کار کرد، هدف از تاسیس این فروشگاه عرضه محصولات مناسب و با کیفیت و همچنین ترویج فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی در اروپا بود استفاده از فروشگاه آنلاین زعفران باعث شد که هموطنان و فارسی زبانان زیادی در سراسر اروپا به صورت آنلاین از خدمات این فروشگاه بهر مند شوند.

فروشگاه زعفران آلمان خدمات گسترده ای دارد و افراد زیادی چه در ایران چه در کشور های همسایه و غیر همسایه طرفدار آن هستند و دوست دارند از محصول تولید شده توسط این کشور بهرمند شوند.

 فروشگاه زعفران آلمان و قیمت محصولات آن

این فروشگاه می خواهد کیفیت محصول خود را بالا ببرد و بهترین محصول را به ایران و کشورهای خارجی صادر کند و هیچگونه تقلبی در این محصولات وجود ندارد و از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخورد دار می باشد.

صادرات زعفران به آلمان

برای صادرات زعفران به کشورهای خارجی از جمله آلمان، داشتن کارت بازرگانی، گواهی بهداشت و استاندارد لازم می باشد، آلمان جزء کشورهایی است که بیشترین واردات زعفران  را به خود اختصاص داده است.

 با توجه به اینکه کشور آلمان از لحاظ بسته بندی زعفران از کشور ایران پیشرفته تر است و زعفران را به شکل های بهتر و زیباتری بسته بندی می کند، به همین دلیل بیشتر صادرات زعفران به این کشور بیشتر به صورت فله ای می باشد.

نوع زعفرانی که به کشور آلمان صادر می شود بستگی به نظر مشتریان در این کشور دارد، بعضی از مشتریان کیفیت زعفرانی که صادر می شود برای آنها مهم است و بعضی دیگر قیمت و ارزان بودن زعفران را به کیفیت ترجیح می دهند.

 فروشگاه زعفران آلمان و قیمت محصولات آن

زعفران نگین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، و خواص دارویی زیادی دارد از همین رو مشتریانی که کیفیت محور هستند بیشتر خواهان این زعفران هستند.

زعفران سرگل بیشتر به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب یکی از پر فروش ترین نوع زعفران می باشد و همچنین زعفران پوشال به دلیل قیمت ارزان برای مشتریان قیمت محور بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، افرادی که در فروشگاه زعفران آلمان چه در ایران چه در آلمان  بسیار فعال هستند، انواع زعفران را با کیفیت مختلف به بازار عرضه می کنند.

کسانی که قصد خرید این محصول با کیفیت را دارند می توانند از طریق مشاوران نمایندگی فرانیز اطلاعات خورد را به دست آوردن و یک خرید مقرون و به صرفه انجام دهند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه