به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش مایع زعفران ارزان یک لیتری

فروش مایع زعفران ارزان یک لیتری با کیفیت برتر در حال انجام است. مایع زعفران با بسته‌بندی یک لیتری به قیمتی فوق‌العاده اقتصادی عرضه می‌شود.

قیمت ارزان مایع های زعفرانی

اکثر مشتریان شرکت فرانیز، پایین ترین قیمت فروش مایع زعفران را تقاضا می کنند. آنان می خواهند این کالا حتی برای مصرف کننده نیز با قیمت پایین تری آب بخورد. یک محصول با قیمت ارزان قطعا مشتری خاص خود را خواهد داشت. این شرکت برندهای بی شماری را روانه بازار می کند. برخی از برندهای معتبر همچون sisib هم در این میان به چشم می خورد.

مایع های زعفرانی یکی از اصلی ترین محصولات مورد نیاز مراکز طبخ غذا است. سرآشپزها معمولا استفاده از فرآورده های زعفرانی را در کنار خود زعفران در برنامه دارند. آنان میزان مشخصی از آب زعفران را در غذاها استفاده می کنند. کارشناسان غذایی معمولا دوز مصرفی این کالا را تعیین می کنند.

فروش مایع زعفران با عنایت به موارد فوق، رونق خوبی در کشور دارد. طبیعتا قیمت زعفران خشک شده گران است. بسیاری از مردم حتی توان خرید آن را ندارند. مردم رفته رفته به فرآورده های جانبی آن گرایش پیدا می کنند. این فرآورده های شامل اسپری زعفران، رنگ زعفران و شربت زعفرانی می شود. برخی از این کالاهای ذکر شده واقعا کیفیت بی نظیری دارند.

تمامی آن ها، در رفاه حال مشتریان موثر هستند. مثلا شربت های زعفران بسیار غلیظ هستند. یک قاشق از آن حدود یک لیوان را جواب می دهد. این شربت ها آماده هستند و مواد افزودنی خاصی ندارند. مایع های زعفران نیز مستقیما در انواع غذا به کار می روند.

مشکلات پیش روی خریداران عصاره و آب زعفرانی

مشتریان و خریداران انواع عصاره زعفران تجارب خود را با شرکت فرانیز در میان می گذارند. در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می شود.

مجوز بهداشت برای مایع زعفرانی

کارشناسان بهداشت در برخی از شهرهای ایران به طور جدی تری فعالیت دارند. آنان از مناطق مختلف بازدیدهای فراوان دارند. برخی از این عصاره ها، فاقد مجوزات لازم هستند. بنابراین این شرکت ها آمار فروش مایع زعفران را کاهش می دهند. چرا که خریدار با دردسر جدی مواجه می شود. فروشندگان بایستی محصولات بدون مشکلی را عرضه کنند. آنان کالاهای مجوز دار را به خوبی و با خیال راحت می فروشند.

کارتن های بسته بندی محصولات زعفران

 محصولات مایع معمولا در جعبه های محکمی عرضه می شوند. فروش مایع زعفران در کارتن خیلی جالب نیست. کارتن ها در باربری ها دوام نمی آورند. مشتریان گزارش های زیادی از پارگی کارتن ها داده اند. تولیدکنندگان مایع و عصاره زعفران از کارتن های سه لایه استفاده می کنند. اما این کارتن ها باز هم جوابگوی وزن این عصاره ها نیست.

بطری های مایع زعفران

 این محصول رنگ مشتری پسندی دارد. بهتر است بطری ها مصرفی به صورت شفاف باشند. تولیدکنندگان عصاره زعفرانی نباید از بطری های بسیار نازک استفاده کنند. برخی از این بطری ها نازک هستند. فروشندگان نمی توانند آنان را در قفسه ها جای دهند. فروش مایع زعفران در ظروف شیک و مشتری پسند، قطعا بهتر است. این کار سبب جلب رضایت اکثر مشتریان می گردد.

نحوه مرجوع عصاره زعفران

 تمامی مشتریان از نحوه نگهداری عصاره زعفران آگاهی کافی ندارند. به همین علت خصوصا در اوج گرما مشکلاتی ایجاد می شود. این کالا دچار تغییر رنگ می شود. گاهی به رنگ سبز و گاهی به رنگ سیاه. برخی از گزارشات مشتریان حاکی از آن است که بوی نامطبوعی هم به خود می گیرد. بنابراین قبل از خرید، تمامی موارد را از فروشنده بخواهید تا دچار چنین مشکلی نشوید.

تولیدکنندگان هنگام مواجهه با چنین مواردی معمولا مشتری را دلگرم می کنند. آنان به خوبی شرایط مشتریان را درک می کنند. رعایت حال مشتری، آمار فروش مایع زعفران را بالا خواهد برد. پس شرکت های تولیدی، مرجوعی های اعلامی را قطعا جبران می کنند تا مشتری متضرر نشود.

پیشنهادات مشتریان عصاره زعفران

مشتریان فرانیز در تماس های خود به موارد ارزنده ای اشاره می کنند. هر ساله با افزایش قیمت زعفران، قیمت محصولات جانبی زعفران نیز گران می شود. اما افزایش قیمت فروش مایع زعفران چندان ملموس نیست. گاها مشاهده می شود تولیدکنندگان کیفیت محصول را افزایش نمی دهند. این مسئله جنبه خوبی ندارد.

مشتریان حاضرند قیمت بیشتری را پرداخت کنند. اما کیفیت محصول بالا باشد. آنان همچنین عرضه کارتنی انواع مایع های  زعفران را مناسب نمی دانند. بلکه معتقدند عصاره ها بهتر است مثل نوشابه و دلستر به صورت شل روانه بازار گردد. در این صورت احتمال پارگی کارتن ها کاهش می یابد.

فروش مایع زعفران غلیظ

فروش مایع زعفران غلیظ

فروش مایع زعفران غلیظ در این فروشگاه اینترنتی رونق فراوانی پیدا کرده است. مایع زعفران در حجم های بالا به فروش می رسد. 

خرید و فروش عمده مایع زعفران در کشور ایران رونق زیادی دارد و این موضوع نشان از کیفیت و رنگ بی نظیر این محصول می باشد. این محصول درجه یک توسط کارشناسان کار بلد در این مجموعه تایید نهایی خواهد شد. ظرافت و ریز بینی این مجموعه بزرگ در ارائه بهترین محصولات زعفران سبب محبوبیت آن در میان دیگر سایت ها شده است.

خرید عمده محصولات زعفران

با خرید عمده محصولات زعفران از این سایت بهترین قیمت را تجربه کنید. این کالا به صورت اینترنتی و آنلاین نیز به فروش می رسد. با خرید اینترنتی این محصول در زمان و بسیاری از هزینه های اضافی صرفه جویی کنید. تاجران زیادی با خرید این محصول با کیفیت به شکل عمده تخفیفات ویژه بهره مند خواهند شد.

این وب سایت بی نظیر با فروش عمده محصولات مختلف زعفران تحولی عظیم در زمینه فروش آن ایجاد کرده است. همچنین این محصول به نقاط مختلف جهان صادر می شود. پس ان فرصت را از دست ندهید و جزء خریداران این محصول فوق العاده باشید.

تجارت پر سود خرید و فروش مایع زعفران

به طور کلی سرمایه گذاری در این تجارت پر سود خرید و فروش مایع زعفران عملی شایسته می باشد که امروزه توسط تاجران زیادی انجام می شود. رنگ و طعم فوق العاده قطره مایع زعفران افزایش فروش این محصول درجه ۱ شده است. فروش مایع زعفران در نقاط زیادی از ایران رونق پیدا کرده است.

محبوبیت این محصول سبب شده است تا خرید و فروش آن به عنوان تجارتی پر سود تلقی شود. فروش مایع زعفران از طریق این سایت به شکل آنلاین صورت می‌گیرد. این موضوع، طرفداران این وبسایت را بیشتر نموده است.

ناگفته‌ها در مورد مایع زعفران

مایع زعفران جزء محصولاتی بوده که در مورد آن مقالات بسیاری به چاپ رسیده است. خواص و کارایی این فرآورده به‌حدی زیاد است که هنوز ناگفته‌های بسیاری در مورد آن وجود دارد.

مایع زعفران که با نام عصاره نیز در بازار معرفی می‌شود در اوزان مختلفی در بازار موجود می‌باشد. روش عصاره‌گیری چندسالیست که در داخل ایران گسترش پیدا کرده و همواره روند روبه‌رشدی داشته است.

زعفران مایع کاربردهای فراوانی دارد که درصد بالایی از مصرف‌کنندگان تنها با کاربرد خانگی آن آشنا هستند.

کارایی‌های این محصول ارزشمند:

  • کاربرد در صنایع غذایی: اسانس و مایع زعفران از مواد اولیه موردنیاز در تهیه انواع کیک و کلوچه محسوب می‌شوند. عطر و رنگ زیبای زعفران، آن را به یک ماده پرمصرف تبدیل نموده است.

همچنین کارخانجات در تهیه ژله، آبنبات، نوشابه، شربت، آدامس، پودر کیک، پودر سوخاری، شیر زعفرانی و ماست از آن بهره می‌گیرند.

  • استفاده در صنایع دارویی بهداشتی: گیاه زعفران به‌دلیل دارا بودن ترکیبات مؤثر خاصیت ضد افسردگی دارد. امروزه داروسازان توانسته‌اند از این محصول انواع شربت‌ها و قرص‌های آرام‌بخش را تولید نمایند.

یکی از خواص اعجاب‌انگیز زعفران کمک به سلامت و جوانسازی پوست است. شرکت‌های تولیدکننده لوازم بهداشتی از مایع زعفران در تولید کرم‌ها و ماسک‌های متعدد بهره می‌گیرند. همچنین عطر بی‌نظیر و خاص زعفران سبب شده تا از آن در صنعت عطرسازی استفاده شود.

فروش مایع زعفران با مناسب‌ترین قیمت ممکن و با حذف واسطه‌ها از طریق شرکت‌های بازرگانی انجام می‌گیرد. قیمت این فرآورده باتوجه به برند کالا و درجه کیفی آن متفاوت می‌باشد.

ناگفته‌ها در مورد مایع زعفران

از اولین منبع بهترین را بیابید

در عصر کنونی می‌توان فضای اینترنت را اولین منبع برای خرید و یافتن محصولات موردنیاز دانست. معتبرترین مرکز عرضه مایع زعفران را می‌توان از طریق جستجو در این فضا یافت.

ما در صفحه فروش مایع زعفران خود انواع برندها را در اوزان و کیفیت‌های مختلف قرار داده‌ایم. با این احتساب شما می‌توانید با اولین مراجعه، خرید خود را انجام دهید.

کارشناسان فروش تمامی اطلاعات لازم را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند تا بتوانند باتوجه به هدف خود خرید را انجام دهند. طبعا نوع خرید شما بستگی به بازار هدفتان دارد.

خریداران عمده که خود فروشندگان در فضایی دیگر محسوب می‌شوند باید با دانش کافی وارد معامله شوند. اگر قصد تجارت مایع زعفران را دارید بهتر است که نوع باکیفیت را در بسته‌بندی با حجم پایین‌تر انتخاب نمایید.

اگر مخاطب شما رستوران‌ها و هتل‌ها هستند پس طبیعتا خرید عصاره‌های یک لیتری به‌صرفه خواهد بود. با وجود تمامی نمونه‌ها در یک مرکز فروش، شما خریدی راحت و بدون دغدغه خواهید داشت.

زعفران مایع از ماندگاری بالایی برخوردار است و نیاز به نگهداری در یخچال ندارد. بهترین شیوه حفظ آن، قرار دادن در جای خنک و به‌دور از نور مستقیم آفتاب است.

عرضه جزئی این فرآورده پرمصرف از طریق عطاری‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌گیرد. در طی سال‌های اخیر بر میزان شرکت‌های تولیدکننده محصولات زعفرانی افزوده شده است.

تولید بالای زعفران در داخل کشور، سرمایه‌گذاران را ترغیب به راه‌اندازی کارخانجات در زمینه بسته‌بندی و تولید فرآورده نموده است. شرکت‌های تولیدی هزینه‌ای بابت واردات مواد اولیه پرداخت نمی‌کنند که خود یک گزینه مثبت محسوب می‌گردد.

مایع زعفران برای رستوران‌ها

رستوران‌ها، مراکز طبخ و سرو غذا می‌باشند. موفقیت این اصناف در گرو پخت غذاهای خوشمزه و سالم است. در واقع استفاده از مواد اولیه باکیفیت می‌تواند سبب حفظ و بقای چنین کسب‌و‌کار‌هایی شود.

غذا و نوشیدنی جزء نیازهای اولیه انسان محسوب می‌شوند. تمامی افراد یک جامعه در انتخاب مواد خوراکی خود دقت بالایی به‌خرج می‌دهند.

خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که غذای خود را در منزل پخت نمایند. اما گروهی از افراد به دلیل ضیق وقت فرصت کافی برای آماده‌سازی خوراک در منزل را ندارند. البته در بعضی موارد برخی از خانواده‌‌ها مایلند برای تنوع، بیرون از منزل غذا را میل نمایند.

امروزه رستوران‌ها و مراکز طبخ غذای بسیاری در سطح شهر به پخت انواع خوراک می‌پردازند. این مراکز همواره پذیرای مشتریان هستند و رقابت بالایی بین آن‌ها برای جذب مخاطب بیشتر وجود دارد.

ظاهر و تمیزی رستوران در نگاه اول مراجعه‌کننده را به سمت خود جذب می‌کند. اما مهم‌ترین موضوع در چنین اماکنی، طعم و ظاهر غذای سفارشی می‌باشد.

بیشتر غذاهایی که در رستوران‌های داخلی سرو می‌شوند وابسته به وجود یک ادویه شگفت‌انگیز به‌نام زعفران هستند. این ادویه جزء لاینفک از برنامه غذایی ما ایرانی‌ها می‌باشد.

سرآشپزان رستوران‌ها در لیست خرید خود همواره نام زعفران و یا فرآورده‌های آن مانند مایع زعفران را ذکر می‌کنند. عطر و رنگ زعفران سبب شده تا عدم‌ وجود آن، آشپزی را با مشکل مواجه کند.

جوجه کباب و کباب کوبیده از غذاهای بسیار محبوب در بین ایرانیان می‌باشند. طعم دلچسب این کباب‌ها بدون وجود زعفران کامل نخواهد بود.

فروش مایع زعفران ارزان برای این اصناف به‌صورت آنلاین میسر است. رستوران‌ها می‌توانند این محصول را با تخفیفات ویژه و با ضمانت اصالت کالا خریداری نمایند.

همانطور که اذعان شد ظاهر غذا از اهمیت بسزایی برخوردار است. تزئین پلو یکی از هنرهای آشپزان بوده که از طریق مایع زعفران و رنگ‌‌دهنده‌های گیاهی دیگر انجام می‌شود.

تنوع مایع زعفران برای انواع غذاها

مایع زعفران دارای انواع مختلفی بوده که می‌توان از آن در پخت غذاهای مختلف بهره گرفت. در برخی از نمونه‌ها غلظت محصول بسیار بالا بوده و در برخی دیگر رقیق‌تر می‌باشد.

آشپزان حرفه‌ای در هنگام خرید به این موضوع توجه کرده و نمونه موردنیاز را انتخاب می‌نمایند. تنوع غذایی در داخل کشور بسیار بالا بوده و در مناطق مختلف متفاوت می‌باشد.

ذائقه ساکنین شهرهای مختلف با هم متفاوت است و با نگاهی به لیست غذاهای محلی می‌توان کاملا به این موضوع پی برد. یکی از دلایل این امر، تفاوت اقلیم هر منطقه و فراوانی محصول در آن مناطق می‌باشد.

به‌عنوان مثال در شهرهای جنوبی و شمالی میزان استفاده از ماهی بسیار بالا است. طبع ماهی سرد بوده و مردم این مناطق آن را با ادویه‌جات و مواد دارای طبع گرم تعدیل می‌نمایند.

مایع زعفران یکی از محصولاتی بوده که در این مورد استفاده می‌شود. برای این کار ابتدا آن را چند ساعت قبل از پخت با زعفران و دیگر ادویه‌های معطر طعم‌دار می‌کنند.

دسر یکی از خوراکی‌های محبوب در سراسر دنیا محسوب می‌گردد. این خوراکی تنوع بالایی دارد و می‌توان سفره‌ها را با آن رنگین و مجلل کرد.

دسر پالدا یکی از خوراکی‌های معروف تبریز است که با استفاده از شکر، نشاسته، شیر، گلاب و زعفران تهیه می‌شود. رنگ و عطر بی‌همتای زعفران سبب مطرح شدن آن شده است.

خورشت ماست یکی دیگر از دسرهای بسیار جالب است که در اصفهان پخت می‌شود. گوشت، ماست، شکر و زعفران مواد تشکیل‌دهنده این دسر خوشمزه هستند.

فروش مایع زعفران در حجم عمده از طریق سایت‌های معتبر انجام می‌گیرد تا تمامی متقاضیان بتوانند به آن دست یابند. سفارش این محصول به‌راحتی و از طریق تلفن همراه میسر است.

تنوع مایع زعفران

انتخاب مطمئن برای مصرف‌کنندگان

مصرف‌کنندگان خانگی و یا سرآشپزان مراکز مختلف متمایلند با یک انتخاب مطمئن یک تجربه لذیذ کسب کنند. در واقع انتخاب و خرید یک محصول باکیفیت می‌تواند آنان را در دست‌یابی به این هدف یاری نماید.

انسان همواره طالب بهترین‌ها بوده و مایل به تمجید و تعریف است. در واقع تمامی افراد سعی در ارائه قابلیت‌های خود به بهترین نحو دارند تا بتوانند هنر خود را به نمایش گذارند.

آشپزی زمینه‌ای برای نشان‌دادن استعداد و ذوق هنری فرد آشپز و در واقع هنرمند است. انتخاب مواد مناسب و چگونگی ترکیب آن‌ها سبب خلق یک غذای خوشمزه و البته خوش‌رنگ خواهد شد.

زعفران یک ماده استثنایی بوده که توانسته به یاری آشپزان بیاید. این محصول پرکاربرد در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مایع زعفران یکی از مشتقات این محصول بوده که می‌توان آن را به‌عنوان جایگزینی برای زعفران انتخاب نمود. قیمت مناسب، به‌صرفه بودن، آماده به‌مصرف بودن و غلظت بالا از ویژگی‌های این فرآورده است.

فروش مایع زعفران اصل از سوی مراکز معتبر می‌تواند یک خرید مطمئن را سبب شود. این فرآورده هم‌اکنون جزء پرفروش‌ترین رنگ‌دهنده‌ها در بازار مواد غذایی محسوب می‌گردد.

برندهای مطرح مایع زعفران در سطح کشور

با عبوری در بازار فروش موادغذایی می‌توان شاهد تنوع برندهای تولیدکننده مایع زعفران بود. برخی از این مارک‌ها علاوه‌بر بازار داخل در آن سوی مرزها نیز فروش بالایی دارند.

در حال حاضر برخی از شرکت‌ها توانسته‌اند اعتماد مشتریان را به‌خود جلب کنند که در ذیل به معرفی چند مورد خواهیم پرداخت:

  • سی‌سیب
  • زردطلایی
  • سرخ گل
  • آترینا
  • سوینچ
  • سراج

مشتری برحسب نیاز و سلیقه خود می‌تواند برای خرید اقدام نماید. فروش مایع زعفران با بهترین شرایط از طریق سایت پیش‌رو انجام می‌گیرد.

نوع بسته‌بندی يکی ديگر از عوامل تأثیرگذار بر میزان فروش یک کالا خواهد بود. برخی از شرکت‌ها برای جلب رضایت تمامی مشتریان خود به این موضوع توجه نموده‌اند و از ظروف متنوع استفاده کرده‌اند.

کیفیت مایع زعفران بستگی به ماده اولیه آن دارد. اگر تولید‌کننده از زعفران باکیفیت و خالص بهره بگیرد، محصول نهایی بسیار مرغوب خواهد بود.

هنگام مراجعه برای خرید زعفران و فرآورده‌های آن به نوشته‌های روی جلد بسته‌بندی دقت نمایید. برند روی کالا ممکن است تقلبی باشد به‌همین خاطر به شماره پروانه بهداشت و آدرس کارخانه توجه کنید.

متاسفانه بازار مملو از محصولات بدل و بی‌کیفیت است لذا در انتخاب محصول و مرکز فروش بسیار وسواس به‌خرج دهید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه