به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

صادرات زعفران به ترکیه و تجارت جهانی آن

صادرات زعفران به ترکیه و تجارت جهانی آن

تاجران و صادرکنندگانی که به واسطه شغل و تجارت خود نیازمند خرید و دریافت زعفران اصیل ایرانی با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت از برندی مرغوب و به نام می باشند تنها کافیست برای اطلاع از صادرات زعفران به ترکیه و تجارت جهانی آن با مشاوران مجموعه فرانیز تماس بگیرند و بعد از کسب اطلاعات کافی اقدام به خرید آن کنند.

صادرات زعفران به ترکیه با بهترین قیمت

زعفران یک چاشنی دهنده اصیل ایرانی می باشد که از گذشته تا به امروز همواره مورد توجه افراد، خریداران و تجار می باشد و توانسته به واسطه برخورداری از عطر و رنگ بی نظیر در کنار طعم فوق العاده و خواص فراوان با افرایش فروش چشمگیری رو به رو باشد همچنان به عنوان یک چاشنی دهنده معروف و ارزشمند باقی بماند.

زعفران را می توان به راحتی و آسانی با روش های مختلف در پخت انواع و اقسام غذا های اصیل ایرانی، کیک و شیرینی های متنوع و دسر ها و یا حتی دمنوش های بسیاری استفاده کرد و از این طلای سرخ و بی نظیر نهایت لذت را برد.

افزایش خرید زعفران اصیل ایرانی و استقبال خریداران و تجار از آن سبب شد تا برند ها و تولید کنندگان زیادی روی به تولید و عرضه این کالا بیاورند.

به طوری که امروزه برند های معتبر و شناخته شده این چاشنی دهنده اصیل باعث شده اند که زعفران اصیل ایرانی حتی در خارج از کشور هم در کشور های مختلفی شناخته بشود و مورد توجه خریداران زیادی واقع شود.

ترکیه یکی از کشور هایی است که به دلیل داشتن متقاضیان و خریداران زیاد برای زعفران ایرانی هر سال حجم زیادی از زعفران به آن جا صادر می گردد.

تاجران برای صادرات زعفران به ترکیه با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت می توانند با مجموعه فرانیز تماس بگیرند.

اطلاع آنلاین از عالی ترین قیمت صادرات زعفران به ترکیه

امروزه بسیاری از خریداران و تجار سعی می کنند به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و زمان خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند به همین دلیل مجموعه فرانیز که همواره هدف خود را رضایت و راحتی مشتریان قرار داده است امکان اطلاع آنلاین از صادرات زعفران به ترکیه و خرید را با بهترین قیمت زعفران و کیفیتی درجه یک از برندی محبوب فراهم کرده است.

در نهایت صادر کنندگانی که قصد صادرات زعفران به ترکیه را با کمترین قیمت خرید و بیشترین سود ممکن دارند می توانند برای خرید اینترنتی این کالا به سایت آنلاین شرکت فرانیز رجوع کنند.

حضور محصولات زعفرانی ایرانی در سطح بین‌المللی

خشکبار و ادویه‌جات جزء مهم‌ترین محصولات صادراتی ایران هستند. تاجران بزرگ همواره در تلاش برای گسترش حوزه صادرات غیرنفتی می‌باشند. زعفران از گذشته تا کنون یکی از گزینه‌های اصلی بوده است. کیفیت تولیدات ایرانی در سطح بین‌المللی کاملا مشهور و مشهود می‌باشد.

میزان صادرات زعفران هم به همین دلیل همواره در حال رشد است. خریداران فرآورده‌های زعفرانی ایرانی از بیش از ۶۰ کشور دنیا با تاجران داخلی تعامل دارند. قاچاق و خروج غیرقانونی محصولات یکی از دغدغه‌های اصلی تولیدکنندگان است.

فروش بهترین محصولات زعفرانی در مجموعه فرانیز

هزینه‌های جانبی مانند عوارض، مشکلاتی را برای تولیدکنندگان و واردکنندگان به همراه دارد. برخی از خریداران و فروشندگان متاسفانه امروزه به جای صادرات زعفران به شکل قانونی، به قاچاق متوسل می‌شوند.

موانع این چنینی در سال‌های اخیر منجر به کاهش میزان صادرات این محصول شده است. تاجران موفق از راه‌های مختلف به دنبال جبران این مشکل هستند. یکی از این اقدامات، ارسال محصولات ارگانیک است.

تولیدات کاملا خالص و طبیعی همیشه مشتریان خاص خود را دارند. چنین فرآورده‌هایی در بازارهای جهانی هم بسیار محبوب هستند. آزمایشگاه‌های کنترل کیفی مواد غذایی در این بین نقش پررنگی دارند.

خریداران از تولیدات فاقد استاندارد و تأییدیه‌های لازم، کمتر استقبال می‌کنند. رقابت در بازارهای هدف در کشورهای همسایه مانند ترکیه یا کشورهای اروپایی تنگاتنگ است.

بسته‌بندی تجاری انواع زعفران

بسته‌بندی محصولات در حوزه صادرات زعفران به اندازه کیفیت آن‌ها حائز اهمیت است. هیچ یک از مشتریان خارجی تولیدات فاقد استانداردهای لازم را قبول ندارند. میزان استقبال از خرید چنین فرآورده‌هایی در بازارهای جهانی بسیار محدود است.

اغلب تاجران موفق و بزرگ از فروش چنین محصولاتی خودداری می‌کنند. این نوع عرضه مواد‌غذایی در بازارهای جهانی، بدون شک با ضرر و زیان همراه خواهد بود. تولیدکنندگان داخلی امروزه به تمام جزئیات محصولات توجه می‌کنند. ضعف در بسته‌بندی‌های تجاری در تولیدات داخلی وجود دارد.

انواع زعفران

این موضوع در مقایسه با بسیاری از محصولات خارجی نسبتا محسوس است. فعالان حوزه صادرات زعفران خوشبختانه در سال‌های اخیر به دنبال راه‌حل‌های منطقی و تجاری بوده‌اند. جذابیت بصری همه کالاهای صادراتی، یک نقطه قوت برای افزایش میزان فروش آن‌ها است.

رقابت در بازارهای جهانی بسیار فشرده و نزدیک به هم می‌باشد. خریداران به کوچک‌ترین نقاط قوت و ضعف هرکدام از محصولات توجه می‌کنند. این موضوع در حوزه ادویه‌جات و چاشنی‌ها هم بسیار مهم است.

روند ارسال و صادرات محصولات زعفرانی به کشورهای همسایه مانند ترکیه و کشورهای اروپایی نسبتا طولانی می‌باشد. یک بسته‌بندی محکم به‌ خوبی کیفیت و تازگی زعفران را حفظ خواهد کرد. خریداران خارجی قبل از ثبت نهایی سفارشات، نمونه محصولات را بررسی می‌کنند.

بسته‌بندی محصولات استاندارد در حوزه صادرات زعفران دارای اطلاعات لازم هستند. مشتریان به کمک این اطلاعات راحت‌تر برای انتخاب و خرید تصمیم‌گیری می‌کنند. درج مواردی مانند تاریخ تولید و انقضا، وزن، ترکیبات، نحوه استفاده و برند تولیدکننده ضروری است.

قیمت زعفران مرغوب در استان‌های مختلف

محصولات کشاورزی استان‌های مختلف کشور، یکسان نیست. هرکدام از مناطق دارای شرایط آب‌وهوایی و پوشش گیاهی خاصی هستند. کشاورزان و باغداران براساس شرایط و تجربه، اقدام به پرورش گونه‌های مختلف گیاهی می‌کنند.

زعفران یکی از گیاهان ارزشمند و در عین حال بسیار پرطرفدار می‌باشد. امکان پرورش این گل‌ها از گذشته تا کنون در چندین شهر و استان وجود داشته است. زعفران پیشینه‌ای قدیمی در بین ایرانیان داشته و مصارف صنعتی و خوراکی دارد.

برخی از استان‌ها مانند خراسان،‌ کرمان، اصفهان و همدان از تأمین‌کنندگان اصلی زعفران کشور هستند. تاجران برای صادرات زعفران و مصارف داخلی حتما به سراغ تولیدات این مناطق می‌روند.

قیمت زعفران مرغوب

کشاورزان و تولیدکنندگان پس از برداشت و فرآوری محصولات زعفرانی، آن‌ها را به سایر استان‌ها ارسال می‌کنند. تمام مردم به لطف شبکه توزیع گسترده، به محصولات تازه و مرغوب دسترسی دارند. یکی از دغدغه‌های اصلی مصرف‌کنندگان در سایر استان‌ها، قیمت این فرآورده‌ها است.

حضور دلالان در بازار ادویه و چاشنی‌‌ها متاسفانه امروزه به وضوح مشخص می‌باشد‌. آن‌ها اثرات منفی در تعیین قیمت یک کالا دارند. بهترین راهکار برای رهایی یافتن از این مشکل، خرید از مراکز معتبر است.

نمایندگی‌های معتبر فروش و صادرات زعفران همواره از یک قیمت مصوب و مناسب پیروی می‌کنند. مشتریان با مراجعه به چنین مراکزی از بابت اصالت و نرخ فرآورده‌ها مطمئن خواهند بود. مراکز فروش در سراسر کشور پراکنده هستند. همین مسئله امکان دسترسی آسان به انواع فرآورده‌های زعفرانی را فراهم کرده است.

دسترس آسان به زعفران در سرار کشور

جایگاه مشتریان داخلی به اندازه خریداران خارجی برای تاجران مهم است. آن‌ها تمام تلاش خود را برای جلب حداکثری رضایت خریداران به کار می‌ گیرند. فروش در سطح کشور هم مانند صادرات زعفران بسیار سودآور خواهد بود.

کارخانه‌های تولیدی با حساسیت ویژه‌ای در تلاش برای توزیع گسترده محصولات خود هستند. دسترسی آسان و حداکثری به فرآورده‌ها رضایت و فروش بیشتر را به همراه دارد.

خریداران امروزه زعفران و انواع فرآورده‌های آن را در فروشگاه‌ها، نمایندگی‌های عرضه و سوپرمارکت‌ها پیدا می‌کنند. زعفران تقریباً در تمامی مراکز فروش حضوری وجود دارد. مشتریان با آرامش خاطر قادر به انتخاب و خرید از بین گزینه‌های ممکن خواهند بود. برخی از مشتریان به دنبال بهترین کیفیت هستند.

صادرات زعفران

 

 

این دسته از خریداران محصولاتی که برای صادرات زعفران انتخاب می‌شوند را ترجیح می‌دهند. تولیداتی که تحت عنوان کالاهای صادراتی هستند، در دسترس‌ مردم داخل کشور نیز می‌باشند. راحت‌ترین راه خرید این محصولات، مراجعه حضوری به نمایندگی‌های معتبر عرصه و پخش است.

فروش آنلاین هم به اندازه شیوه حضوری، کارآمد و پرطرفدار می‌باشد. طیف وسیعی از مردم جامعه امروزه به خرید آنلاین روی آورده‌اند. این گروه از مشتریان اغلب وقت و زمان کافی برای مراجعه حضوری به مراکز فروش را ندارند.

برخی دیگر از مشتریان هم تنها از تولیدات یک برند خاص استفاده می‌کنند. تمایل به خرید محصولات منتخب برای صادرات زعفران هم از دیگر دلایل استقبال از خرید آنلاین است.

زعفران درجه یک و نقش آن در حفظ سلامتی

خواص درمانی گیاه زعفران امروزه کاملا مشهود است. پزشکان طب سنتی در گذشته هم برای درمان انواع امراض از این گیاه استفاده کرده‌اند. پزشکان این روند را درحال حاضر هم انجام می‌دهند‌. متخصصین طب ایرانی از ترکیبات طبیعی مفید موجود درون این گل‌ها استفاده می‌کنند.

صادرات زعفران

آنتی‌اکسیدان‌ها از جمله مهم‌ترین ترکیبات زعفران هستند. هدف بخشی صادرات زعفران هم استفاده از خواص درمانی آن است. پژوهشگران و داروسازان در سطح بین‌المللی تحقیقات ویژه‌ای را در این خصوص انجام می‌دهند. مصرف منظم و به اندازه زعفران در کاهش ریسک ابتلا به سرطان موثر است.

این چاشنی همچنین منجر به تقویت سیستم ایمنی می‌شود. میزان ابتلا به بیماری‌های عفونی و فصلی هم کاهش پیدا خواهد کرد. حوزه صنایع دارویی یکی از مشتریان اصلی در حوزه صادرات زعفران هستند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه