به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

شرکت زعفران اقلیم خراسان با بسته بندی های جدید

شرکت زعفران اقلیم خراسان با بسته بندی های جدید

شرکت زعفران اقلیم خراسان با بسته بندی های جدید محصولات خود را به بازار عرضه می کند. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 شرکت زعفران اقلیم خراسان با بسته بندی های جدید

شرکت زعفران اقلیم خراسان

محصولات شرکت زعفران اقلیم خراسان نه تنها در بازار های داخلی بلکه در بازار های خارجی خوش می درخشد. قدمت کشت زعفران در خراسان به چندین سال پیش باز می گردد و زعفران این منطقه شهرت جهانی دارد و افراد زیادی را از سراسر دنیا مجذوب خود کرده است.

همانطور که از نام شرکت زعفران اقلیم خراسان پیداست زعفران آن از سطح کیفیت بالایی برخوردار است و به دلیل عطر بی نظیری که دارد برای بو گرفتن برخی زعفران ها مقداری از این زعفران را به آن ها اضافه می کنند. این شرکت با قرار دادن محصولات خود در سایت امکان خرید زعفران را برای مشتریان بسیار راحت کرده است.

 شرکت زعفران اقلیم خراسان با بسته بندی های جدید

شرکت زعفران اقلیم خراسان محصولات خود را به صورت تضمینی به مشتریان ارائه می دهد و در صورت هر گونه نارضایتی از محصول می توانید آن را مرجوع کنید و هزینه پرداختی را دریافت نمایید. زعفرانی که توسط این شرکت عرضه می شود با وجود سابقه ی خوبی که دارد در بین تاجران و خریداران جایگاه ویژه ای دارد.

انواع محصولات تولید ی شرکت زعفران اقلیم خراسان

زعفران تنها کالای تولید شده در این شرکت نمی باشد، بلکه در کنار آن محصولات دیگری مانند نبات، زرشک و هل تهیه و بسته بندی می گردد و به مشتریان ارائه داده می شود. محصولاتی تولیدی این شرکت با تنوع بالا در انواع مدل های پک و وزن های مختلف با ظاهری بسیار زیبا پاسخگو نیاز تجار و مشتریان عزیز می باشند.

تعیین قیمت زعفران اقلیم خراسان صادراتی

برای مشخص کردن قیمت زعفران اقلیم خراسان در صادرات، باید پیشنهادات به عنوان یک تاجر در کمیسیون نرخ گذاری مطرح شود و مورد بررسی قرار گیرد، البته این نرخ باید مطابق با ارز داخلی و خارجی باشد.

 شرکت زعفران اقلیم خراسان با بسته بندی های جدید

افراد می توانند با داشتن اطلاعات لازم به تجارت این محصول بپردازند، چرا که زعفران از حوزه های سود آور می باشد. با صادرات زعفران اقلیم خراسان می توانید با اطمینان خاطر آن را به وارد کننده های خارجی معرفی کنید و با آن ها وارد معامله شوید.

صادرات مهم ترین بخش اقتصادی هر کشور است و زعفران یکی از مهم ترین کالا های صادراتی غیر نفتی می باشد که با استفاده از آن می توانید سود خوبی را به دست بیاورید.

زعفران خراسان 

بیش از ۹۲ درصد زعفران جهان در ایران تولید می شود. استان خراسان رضوی با تولید بیش از ۷۰ درصد زعفران کشور مرکز اصلی و بزرگترین تولید کننده این محصول در جهان شناخته شده است.

زعفران خراسان از مرغوب ترین انواع زعفران می باشد. شرایط آب و هوایی این استان سبب شده زعفران این مناطق کیفیت بسیار بالایی داشته باشند.

قیمت زعفران خراسان به عوامل زیادی بستگی دارد. از مهمترین عوامل آن کیفیت زعفران می باشد. هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت بیشتری نیز خواهد داشت  زعفران به روش های گوناگونی در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود.

مصرف کنندگان و مشتریان زعفران به دنبال برندی هستند که خدمات فروش بسیار متنوعی داشته باشد. بنابراین برای سفارش زعفران به شعبه ها و سایت های معتبری مانند فرانیز مراجعه می کنند.

زعفران فراورده های مختلفی دارد از جمله چای زعفران، دمنوش، عصاره زعفران و غیر می باشند. در طب سنتی از زعفران به عنوان خواص دارویی استفاده می کنند.

این محصول خاصیت های درمانی زیادی دارد از جمله خواص ان ضد افسردگی، ضد سرطان، تقویت حافظه، تقویت سیستم ایمنی بدن و غیره می باشد.

صادرات زعفران خراسان 

زعفران مهم ترین محصول صادراتی خراسان و حتی کشور به شمار می رود. صادرات زعفران از استان خراسان به کشور های زیادی در سراسر دنیا انجام می گیرد.

کشورهایی همچون چین، هند، افغانستان، اسپانیا، امارات متحده عربی و هنگ کنگ بزرگترین خریداران زعفران از این استان هستند. زعفران گران بها ترین محصول کشاورزی است.

صادرات این محصول به دیگر کشور ها مراحل خاص خود را دارد. از جمله خرید یا تولید زعفران مرغوب، ظرف های حرفه ای زعفران، گواهی استاندارد و بهداشت نباتی می باشد.

زعفران طرفداران زیادی دارد و صادرات آن به دیگر کشور ها موفقیت آمیز بوده است. مردم مختلف می توانند از خاصیت های آن بهره های گوناگونی ببرند.

از جمله شرکت هایی که در زمینه تولید زعفران فعالیت دارند سحرخیز، زر فشان، بهرامن، زرشاد، بیز، بدیعی و شرکت زرپاش می باشند. افرادی که قصد خرید زعفران خراسان را دارند می توانند از طریق سایت شرکت فرانیز محصول خود را در حجم های دلخواه سفارش دهند.

زعفران از مهمترین گیاهانی است که در خراسان مخصوصاً قائنات کاشت و برداشت می‌شود. این گیاه منحصربه فرد خواص زیادی دارد. به همین دلیل تعداد زیادی از افراد ساکن ایران و ساکن سایر نقاط جهان خواستار خرید این گیاه پرارزش و پرآوازه هستند.

سایت ما بهترین نوع زعفران خراسان را با بهترین قیمت به مشتریان  عزیز ارائه می‌نماید. مشتریان محترم می‌توانند، زعفران خراسان را با بهترین قیمت و با کیفیت بالا از ما خریداری کنند.

قیمت زعفران خراسان ، مناسب‌ترین قیمت برای صادرات

صادرات، از جمله کارهای پرسود است، که در عین حال باعث می‌شود مردم هر کشور بتوانند امکان دستیابی به محصولاتی که در کشورشان یافت نمی‌شود، ولی در کشورهای دیگر وجود دارد، را داشته باشند. در صادرات محصولات زعفرانی یک کشور به کشور دیگر، صادرات فرآیندی سود آور است. ‌‌

زعفران گیاه پر خاصیت استان خراسان، یکی از پرسودترین کالاهای صادراتی است. زیرا در آن سوی مرزها طرفداران زیادی دارد، و برای مصارف گوناگون استفاده می‌شود.

 تاجران و بازرگانان فعالی که  به دنبال قیمت زعفران خراسان هستند، و می‌خواهند تجارت خود را گسترش دهند، می‌توانند از طریق تماس با سایت ما و کارشناسان فروش و مشاوره به راحتی زعفران خراسان را جهت صادرات در حجم عمده و با ارزان‌ترین قیمت تهیه نمایند، و کسب و کار و بیزینس خود را رونق و گسترش دهند.

زعفران خراسان، مرغوب‌ترین زعفران دنیا

در فصل پائیز مقدار زیادی زعفران در خراسان، در شهر قائنات  برداشت می‌شود. قائنات از شهرستان‌هایی است که مرغوب‌ترین زعفران دنیا در آن پرورش می‌یابد.

گیاه زعفران، ادویه محبوب تمام آشپزان و سرآشپزان است. این گیاه علاوه بر اینکه غذا را بسیار خوشرنگ می کند، به آن نیز عطر و طعم فوق‌العاده‌ای می‌بخشد.

زعفران گیاه کمیاب و گران قیمتی است که، به خاطر خواص دارویی و درمانی آن شهرت زیادی پیدا کرده است. و مصرف زیادی در صنایع غذایی مانند تهیه انواع دسر، پودر زعفران، نوشیدنی‌های مختلف، افشانه‌ها و انواع داروهای  گیاهی و شیمیایی دارد.

 زعفران در طب سنتی بسیار گرم و خشک است، و مناسب افرادی است که طبع سرد دارند. به دلیل جلوگیری از بیماری های مختلف بسیاری از افراد آن را به دلیل خواص درمانی‌ اش مصرف می‌کنند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه