به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

سبد کالای زعفران قاینات کیلویی

سبد کالای زعفران قاینات کیلویی

کسانی که قصد خرید و فروش زعفران را دارند می توانند زعفران قاینات کیلویی با کیفیت بسیار بالا را از سایت فرانیز تهیه نموده و تجارت خود را پر سود کنند.

خرید و فروش زعفران قاینات کیلویی صادراتی

سبد کالای زعفران قاینات کیلویی

زعفران قاینات از جمله زعفران های مرغوب و صادراتی کشور ایران می باشد که به شکل های گوناگون مثقالی، گرمی و کیلویی در دست خرید و فروش است. تجار زعفران با انتخاب زعفران باکیفیت می توانند خریداران داخلی و خارجی بسیاری را مجذوب خود کنند و این محصول را به کشور های دیگر ارسال نمایند.

روش های گوناگونی وجود دارد که تاجران زعفران از آن ها جهت صادارت استفاده می کنند و زعفران را به صورت کیلویی و بسته بندی شده از راه های زمینی، هوایی و حتی دریایی منتقل می کنند.

از میان این روش ها، صادرات دریایی زعفران روش پر ریسک تری محسوب می شود چرا که با توجه به رطوبت زیاد موجود امکان آسیب رسیدن به کیفیت زعفران وجود دارد که البته با بسته بندی مناسب این مشکل برطرف می شود و می توان به کشور های مقصد زعفران صادر کرد.

صادرات زعفران قاینات کیلویی

سبد کالای زعفران قاینات کیلویی

برای صادرات زعفران قاینات کیلویی همانطور که پیش تر گفته شد تاجر، با توجه به بودجه و احتساب هزینه ها یکی از روش ها را انتخاب کرده و با بسته بندی طلای سرخ آن را آماده عرضه به خارج از کشور می کند.

برای بسته بندی زعفران هر نوع ظرفی مناسب نبوده و از میان انواع بسته بندی ها، نوع شیشه ای از همه بهتر است چرا که از ورود رطوبت جلوگیری به عمل آورده و همچنین کلاله های زعفران را در برابر شکستگی محافظت می کند که البته نگهداری و صادرات این بسته بندی های شیشه ای نیز ملزم به مراقبت های خاص خود است.

افراد مشغول در زمینه خرید و فروش زعفران می توانند بسته بندی زعفران خود را به افراد مجرب بسپارند و یا با بالا بردن اطلاعات خود در مورد بسته بندی های زعفران خود اقدام به این کار کنند که حتی منجر به کاهش هزینه های اضافی نیز می شود. همچنین خرید عمده زعفران قاینات کیلویی بسته بندی و یا خرید مستقیم این کالا از تولید کننده اصلی نیز می تواند با کاهش اتلاف هزینه به بالا یردن سود حاصل کمک کند.

عرضه زعفران قاینات کیلویی از مرکز خرید معتبر

سبد کالای زعفران قاینات کیلویی

مرکز های خرید بسیاری وجود دارند که زعفران قاینات کیلویی را عرضه می کنند. اما باید خرید خود را از مرکز معتبر انجام داد تا هم از کیفیت زعفران اطمینان حاصل کرد و هم از واسطه ها خرید خود را انجام نداد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه