به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

سایت فروش اینترنتی قطره زعفران خوراکی

سایت فروش اینترنتی قطره زعفران خوراکی

قطره زعفران خوراکی محصولی بوده که متقاضیان بسیاری دارد. مشتریان این محصول مایلند به روش سریع خرید به آن دستیابی پیدا کنند.  ایجاد سایت فروش اینترنتی این فرآورده توسط فرانیز، باعث سهولت در خرید آن شده است.

بزرگترین تولیدکننده قطره خوراکی زعفران

سایت فروش اینترنتی قطره زعفران خوراکی

ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان بوده که استان های خراسان رضوی و جنوبی با سهم ۸۵ درصدی بیشترین تولید را دارند. اما علاوه بر این دو استان کشت زعفران در خراسان شمالی، یزد، گلستان، فارس، همدان و اصفهان نیز صورت می گیرد.

در گیاه زعفران، کلاله مهم ترین بخش محسوب می شود گه رنگ آن به میزان کارتنوئید و لیکوپین موجود در آن بستگی دارد. رنگ رشته ها بین نارنجی تا قرمز دیده می شود که رنگ لبه انتهایی کلاله دارای رگه های سفیدی بوده و با توجه به گونه های مختلف کم یا زیاد می باشد.

قطره زعفران خوراکی دارای رنگ طلایی بوده که عطر دل انگیزی را به همراه دارد. زردبند یکی از تولیدکنندگان اصلی این محصول در داخل کشور است که آن را در حجم ۱۵ میلی لیتر در ظروف استاندارد بسته بندی می کند.

موارد مصرف قطره زعفران خوراکی

سایت فروش اینترنتی قطره زعفران خوراکی

استفاده از دارو های گیاهی برای درمان بیماری های جزئی، می تواند از بروز امراضی که بر اثر استفاده مداوم از دارو های شیمیایی ایجاد می شود جلوگیری کند. قطره زعفران خوراکی کاربرد دارویی دارد و در موارد ذیل می تواند مؤثر باشد؛

  • شادی آور
  • کمک به بهبود علائم سندروم قبل از قائدگی
  • کمک به پیشگیری از سرطان
  • بهبود دهنده افسردگی

قطره زعفران خوراکی بسیار غلیظ بوده و می توان آن را از داروخانه و یا عطاری ها تهیه نمود. بهتر است قبل از مصرف از چگونگی و میزان استفاده از آن آگاهی پیدا نمایید تا مبادا با مصرف بیش از اندازه به بدن ضرر برسانید.

سایت فروش اینترنتی قطره زعفران خوراکی

کشت زعفران به دو صورت مرسوم که همان سنتی در فضای آزاد می باشد و روش گلخانه ای انجام می گیرد‌. امروزه در بعضی کشور ها برای کاهش میزان آب مصرفی از روش گلخانه ای بهره گرفته می شود که می توان در هر منطقه آن را عملی کرد.

در این روش کنترل دما و رطوبت محیط بر عهده خود شخص است. برای این منظور وجود دما سنج، رطوبت سنج و فن برای تصفیه هوا لازم می باشد. در محیط گلخانه قفسه هایی که دارای ۴ یا ۵ طبقه هستند را به گونه ای قرار می دهند که رفت و آمد به راحتی صورت گیرد. محصول برداشتی در این روش از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهد بود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه