به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

سایت سفارش دمنوش زعفران سحرخیز

سایت سفارش دمنوش زعفران سحرخیز

با وجود نوشیدنی های مضر، عموم مردم در پی حصول محصولی سالم می باشند. برای سفارش دمنوش زعفران سحرخیز در حجم عمده هم اکنون می توانید از طریق سایت فرانیز اقدام نمایید.

سایت سفارش دمنوش زعفران سحرخیز

با وجود امراض ویروسی و مسری مانند کرونا، افراد تمایل بیشتری به خرید آنلاین پیدا کزده اند چرا که با این روش لزومی به خارج شدن از منزل نمی باشد و در عرض چند دقیقه می توان سفارش خود را ثبت نمود.

معرفی محصولات زعفرانی سحرخیز

سایت سفارش دمنوش زعفران سحرخیز

دمنوش زعفران سحرخیز محصولی اثبات شده در بازار داخل و خارج از کشور می باشد. این نوشیدنی و اکثر تولیدات این کارخانه بزرگ دارای نشان سه ستاره عطر و طعم برتر دنیا بوده که دلیل آن استفاده از طلای سرخ اصل و با کیفیت است.

نشان ilTQi از مؤسسه عطر و طعم برتر بلژیک که به سحرخیز نیز تعلق گرفته است را به محصولاتی که از نظر داوران بین المللی دارای استاندارد و کیفیتی بالا هستند اهدا می کنند.

بسته بندی دمنوش زعفران سحرخیز به صورت تی بگ بوده که محتویات آن داخل کیسه های توری که از جنس پلیمر فود گرید است قرار دارند. فرم هرمی شکل این محصول سطح تماس آن را با آب بالا برده و باعث دم کشیدن بهتر آن می شود.

زعفران دارای خواص بسیاری است که استفاده از آن در اشکال گوناگون توصیه می گردد. مواد مغذی مانند پتاسیم و منیزیم موجود در آن برای تحریک رشد سلولی و ترمیم آسیب های اطراف بافت ها بسیار مفید می باشد.

برای استفاده از دمنوش زعفران سحرخیز، باید آن را درون یک فنجان قرار داده و سپس به آن آب جوش را اضافه کنید تا به خوبی دم بکشد. بهتر آن است که بر روی حرارت مستقیم قرار نگیرد. مصرف این نوشیدنی برای قطع شدن خونریزی بعد از زایمان بسیار مؤثر می باشد.

در شرکت سحرخیز علاوه بر دمنوش محصولات دیگری مانند؛ دارچین، زرشک، ادویه کاری، فلفل سیاه، عرقیات، شربت ها، کنسرویجان و… تولید می شود که هدف از تولید همه آن ها ارائه جنس مرغوب به مصرف کننده است.

ترکیبات دمنوش زعفران سحرخیز

سایت سفارش دمنوش زعفران سحرخیز

در ترکیبات دمنوش زعفران سحرخیز، علاوه بر ادویه سلامتی برای خوش طعم تر شدن آن، هل و گل محمدی نیز اضافه می کنند‌. این نوشیدنی را می توان با عسل و یا نبات نیز میل نمود.

عرضه محصولات زعفرانی در فروشگاه های زنجیره ای و عطاری های بزرگ و معتبر صورت می پذیرد. کارخانه سحرخیز از سال ۱۳۱۱ مشغول به کار است که یکی از دلایل موفقیت آن سابقه بالای تولید می باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه