به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

روش های سریع صادرات زعفران به عراق

روش های سریع صادرات زعفران به عراق

با تحقیق و به روز کردن اطلاعات در رابطه با روش های سریع صادرات زعفران به عراق می توان داد و ستد اصولی و پر سودی را شکل داد. برای کسب آگاهی در این زمینه، با ما همراه باشید.

هر آنچه باید از صادرات زعفران به عراق بدانید

روش های سریع صادرات زعفران به عراق

داشتن مرز های مشترک و همسایگی فواید بسیاری را برای دو طرف در پی خواهد داشت. چرا که می توانند در هر بخشی که با کمبود مواجه شده و نیاز به خدماتی باشد، طی مذاکراتی با کشور های اطراف آن را رفع نموده و همکاری های دو جانبه ای را شکل دهند.

ایران پهناور ما از این منظر در موقعیت خوبی قرار گرفته است. چرا که مرز های مشترک فراوانی را با کشور هایی دارد که می توانند همتایان تجاری مناسبی برای عرضه محصولات تولید داخل باشند.

از مهم ترین و پر سود ترین این تجارت ها می توان صادرات زعفران به عراق را اشاره کرد. در این زمینه بازرگان های داخلی در موضع برتر قرار دارند. چرا که قوانین داد و ستد با این منطقه چندان دشوار نبوده و همین مسئله شرایط همکاری های بالایی را برای دو طرف مهیا ساخته است.

البته مواردی وجود دارد که تاجران و صادر کنندگان باید به شکل کامل بدان پایبند بوده تا ارسال محموله های تجاری بدون مشکل پیش رود، که در ادامه مهم ترین آن ها بیان می شود:

  • مرغوبیت بالای کالا مطابق با استاندارد های مقصد
  • دریافت گواهی نامه های مربوط به سلامت و کیفیت
  • دو زبانه بودن کلیه مدارک (انگلیسی و عربی)
  • صدور فاکتور فروش
  • لیست اظهار کالا
  • الصاق برچسب کالا به شکل دو زبانه

مسیر های انجام صادرات زعفران به عراق

روش های سریع صادرات زعفران به عراق

در راستای ارسال محموله ها به شکل رسمی بهتر است از طریق گمرک ها صورت بگیرد. چرا که همتایان عراقی بسیار بر این مورد حساس بوده و ترجیح می دهند همه امور از مبادی قانونی پیگیری شده و از فیلتر های نظارتی عبور نماید.

حتی مناسب می باشد که برای این کار یک مجموعه معتبر در امور بین المللی را در نظر گرفته و مسائل مربوط به انتقال محضولات تا کشور مقصد را بدان ها واگذار نمود.

صادرات زعفران به عراق از مبادی غیر رسمی

روش های سریع صادرات زعفران به عراق

منظور از وجه غیر رسمی بودن به معنای قاچاق نیست. بلکه به شیوه خروج کالا از مسیر های مسافری می باشد که در اصطلاح از آن به عنوان تجارت چمدانی یاد می گردد.

صادرات زعفران به عراق از این مسیر هم می تواند پیگیری شود و هیچ مانعی ندارد. اما باید به اصول و قوانین مترتب بر آن تسلط کامل داشت و با آگاهی وارد چنین مسیری شد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه