به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید کارتنی چای سبز زعفرانی سحرخیز صادراتی

خرید کارتنی چای سبز زعفرانی سحرخیز صادراتی، یک خرید به صرفه است. در ادامه برای خرید این محصول شما را راهنمایی می‌کنیم.

 خرید کارتنی چای سبز زعفرانی سحرخیز صادراتی

اهمیت چای سبز زعفرانی

چای سبز زعفرانی سحرخیز به شکل عمده و غیر حضوری قابل ارائه به تاجران محترم فعال در این حوزه می باشد. کافیست یکبار از محصولات متنوع این شرکت خریداری کنید تا جزو خریداران همیشگی این مجموعه باشید.

امروزه خرید و فروش چای سبز زعفرانی در کشور ایران با شکوه هر چه تمام تر صورت می گیرد. کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان زعفران و دیگر محصولات تهیه شده از آن در کل جهان می باشد. توجه داشته باشید که زعفران ایرانی در بهترین شرایط آب و هوایی کشت و به مرحله توزیع رسیده است.

 خرید کارتنی چای سبز زعفرانی سحرخیز صادراتی

پرفروش ترین محصولات سال ۱۴۰۰

به طور کلی می‌توان گفت چای سبز زعفرانی جزو پرفروش‌ترین محصولات سال ۱۴۰۰ می باشد. از این رو همواره و به شکل مداوم به کشورهای مختلف صادر می گردد.

چای سبز زعفرانی سحرخیز در طول سال ۱۴۰۰ فروش فوق العاده ای داشته است. لازم به ذکر است که این محصول خوش عطر جزو محصولاتی است که از سوی مشتریان به آن توجه زیادی می شود.

 امروزه شاهد رونق خرید عمده این چای سبز با رایحه زعفران از سویی تاجران در سراسر ایران هستیم.

ایران اصلی‌ترین صادرکننده زعفران

زعفران به صنعت صادرات ایران کمک شایانی کرده است. اصالت باعث شده است که همه‌ کشورهای جهان، مشتری زعفران ایران باشند. زعفران از چاشنی‌های محبوب است که هر غذایی را خوش عطر و طعم می‌کند.

علاوه بر اینکه زعفران به عنوان یک افزودنی غذا به حساب می‌آید، خواص درمانی زیادی دارد. پزشکان زعفران را به‌عنوان یک درمان خانگی، توصیه‌ کرده‌اند.

کسانی که مشکل دیابت دارند، می‌توانند با استفاده‌ درست از زعفران، دیابت خود را کنترل کنند. زعفران شادی‌بخش  و انرژی‌زاست. اگر اهل ورزش هستید، شربت زعفران می‌تواند انرژی زیادی به شما بخشد.

ایران اصلی‌ترین صادرکننده زعفران

کافی است قبل از شروع ورزش مقداری از زعفران را در آب خنک حل کنید و این شربت انرژی‌زا را نوش‌جان کنید. اگر قصد دارید در دوران کرونا، سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید، زعفران را به برنامه غذایی خود اضافه کنید.

این ماده  به علت خاصیت آنتی اکسیدانی که در خود دارد می‌تواند باعث بهبود عملکرد سلول‌های گلبول سفید شود.بسیاری از کشورها دنیا زعفران را به علت خواص درمانی، خریداری می‌کنند.

صنعت داروسازی هم از خواص این داروی گیاهی بی‌بهره نبوده است. یکی دیگر از استفاده‌های زعفران، ساخت عطرهای خوش‌بو است. کشورهای مختلف از اسانس زعفران را ایران برای ساخت ادکلن‌های برند خود استفاده می‌کنند.

فروش اسانس زعفران هم به اندازه زعفران رواج دارد. کشورهای خاورمیانه همیشه برای خرید چای زعفرانی اقدام می‌کنند.

چای زعفرانی

چای با طعم زعفران، محبوب‌ترین مدل چای در بین ایرانیان است. به طور حتم اگر به کافه یا قهوه‌خانه‌ مراجعه کرده باشید، چای زعفرانی یکی از مواردی است که حتما در منو قرار دارد.

چای زعفرانی علاوه بر طعم ‌خوبی که دارد، برای درمان بیماری‌های مختلف می‌توانید استفاده کنید. زعفران طبع گرمی دارد و اگر مشکلات مرتبط با سردی مزاج دارید، این مدل از چای درمان خوبی برای شماست.

از طرفی چاه سیاه هم طبع سردی دارد و ترکیب چای با زعفران، می‌تواند طبیعت چای را خنثی کند. برای تهیه چای زعفرانی، ابتدا آب را به جوش آورید، سپس یک قاشق چای خشک را به قوری اضافه کنید.

زعفران ساییده شده را به میزان کمی اندازه گیری کنید و به محتویات قوری اضافه کنید. می‌توانید برای اینکه چای خود را خوش عطر و طعم کنید، گلاب هم در ترکیبات چای قرار دهید. می‌توانید برای صرفه‌جویی در وقت، خرید چای زعفرانی را امتحان کنید.

خرید چای زعفرانی

برای خرید چای زعفرانی، ابتدا بهتر است برندهای تولید کننده آن را بشناسید. سحرخیز یکی از برندهای خوش نام و نشان است که چای زعفرانی را تولید و عرضه می‌کند. پیشنهاد ما به شما خرید چای زعفرانی سحرخیز است.

سحرخیز مقادیر متفاوتی از چای زعفرانی را به صورت بهداشتی در پک پلاستیکی قرار می‌دهد. چایی سحرخیز به طور معمول در کارتن‌ها محکم قرار دارد که از خرد و پودر شدن آن جلوگیری می‌کند.

خرید چای زعفرانی

حتما در هنگام خرید، به آرم سحرخیر و سلامت کالا توجه داشته باشد. برای خرید چای زعفرانی سحرخیز می‌‌توانید به فروشگاه‌های سراسر کشور مراجعه کنید.

سحرخیز با طراحی وب‌سایت مخصوص برند خود، کار را برای همه مشتریان آسان کرده است. شما می‌توانید با بازدید از سایت سحرخیز، این محصول را سفارش دهید. سایت سحرخیز تمامی محصولات جانبی زعفران تولیدی را در سایت خود به نمایش گذاشته است.

انواع چای زعفرانی سحرخیز

سحرخیز، چای زعفرانی را در دو مدل مختلف تولید کرده است. چای فله که برای استفاده روزانه و به فروش می‌رسد. چای زعفرانی کیسه‌ای، ابتکاری دیگر از شرکت سحرخیز است که برای یک داشتن یک چای فوری، مناسب است.

در مسافرت یا محل کار خود می‌توانید چای زعفرانی کیسه‌ای را سریعا در لیوان چای آب‌ جوش قرار دهید. برای خرید چای زعفرانی می‌توانید هم به صورت کیسه‌ای و هم به صورت کارتنی امتحان کنید.

خرید چای سبز زعفرانی سحرخیز

پزشکان چای سبز را برای درمان پیری و افزایش آرامش تجویز‌ می‌کنند. چای سبز، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است که برای سلامتی و شادی پوست بسیار موثر است.

جلوگیری از سرطان و افتادگی پوست از دیگر فواید چای سبز است. سحرخیز دمنوش زعفران و چای سبز را در یک بسته‌بندی ۱۰ تایی به صورت کیسه‌ای به فروش می‌رساند.

خرید چای سبز زعفرانی سحرخیز

برای استفاده از این دمنوش می‌توانید یکی از کیسه‌ها را داخل آب جوش قرار داده و به مدت ۳ تا ۵ دقیقه زمان دهید تا دم بکشد. دمنوش زعفران و چای سبز از دندان‌های شما در برابر پوسیدگی مراقبت می‌کند و برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش مفید است.

دمنوش‌ها چای سبز و زعفران به صورت فله با بسته‌بندی بهداشتی توسط شرکت سحرخیز به فروش می‌رسد. اگر مصرف این دمنوش‌ها در زندگی روزمره شما بالا است، به صورت کارتونی خریداری کنید.

خرید کارتونی چای سبز و زعفران، به صرفه‌تر از خرید کیسه‌ای است. چای سبز زعفرانی را هم می‌توانید از سایت سحرخیز هم به صورت کارتنی و  هم به شکل کیسه‌ای تهیه کنید.

برای بهتر شدن طعم دمنوش‌خود، می‌توانید نبات یا عسل را به عنوان شیرین‌کننده استفاده کنید. برای خرید چای زعفرانی، هم می‌توانید چای سیاه و هم چای سبز را انتخاب کنید.

صادرات چای سبز زعفران سحرخیز

دمنوش‌هایی که در ایران تولید می‌شود، برای کل جهان  دلنشین است و به همین علت صادرات این محصولات رونق زیادی دارد. در کشورهایی مانند چین و ژاپن استفاده از چای سبز بیش‌تر از چای سیاه است.

 شرکت سحرخیز از تولید تا عرضه چای سبز زعفران را بر عهده گرفته است. شرکت سحرخیز با قدمت بالا از مرحله تولید تا عرضه چای سبز زعفران را بر عهده گرفته است.

صادرات این محصول به کشورهای مختلف، علاوه بر سودی که به همراه داشته است نام ایران را پر آوازه کرده است. صادرات شرکت سحرخیز فقط به چای سبز زعفرانی محدود نمی‌شود، سبد صادارت این شکرت بسیار گسترده است.

زعفران، زرشک، انواع دمنوش‌ها و چای‌‌ها با عطر مختلف، از سری محصولاتی است که از کشور عزیزمان به تمام نقاط جهان صادر می‌شود. چای سبز زعفرانی علاوه بر اینکه خستگی‌ها را از بدن شما دور می‌کند، برای سلامتی هم بسیار موثر است.

بهتر است همین الان برای خرید این چای اقدام کنید تا تاثیر آن را بر روی زندگی روتین خود مشاهده کنید. اگر طعم چای سبز دلخواه شما نیست، می‌توانید خرید چای زعفرانی را امتحان کنید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه