به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

خرید زعفران ارزان قیمت در جشنواره تخفیفات تابستانه

زعفران چاشنی معطر و خوش رنگ و لعابی است که زینت بخش هر نوع غذا و خوراک می تواند باشد و نه تنها در غذا بلکه در انواع شیرینی جات و حلوا و نوشیدنی ها، شربت و نبات و … نیز استفاده می شود. زعفران در مناطق مختلفی پرورش می یابد که زعفران کشت شده در قائنات از بهترین انواع آن می باشد. از آن جایی که محصول این گل جزو چاشنی های گران قیمت محسوب می شود پس خرید آن با قیمت پایین بسیار مناسب خواهد بود. خرید زعفران ارزان قیمت در جشنواره تخفیفات تابستانه با قیمتی بسیار مناسب انجام می گیرد که می توان بهترین نوع زعفران را در مقدار مورد نیاز و با بهترین قیمت از آن تهیه نمود.

خرید زعفران ارزان قیمت در جشنواره تخفیفات تابستانه

خرید زعفران درجه یک در بازار مجازی

خرید زعفران درجه یک در بازار مجازیاین ادویه در حالت کلی با واحد گرم وزن شده و بسته بندی می شود و قیمت آن نیز بر همین اساس محاسبه می گردد، فروش هر گرم زعفران بر اساس قیمت و مظنه روز بازار انجام می شود که می توان قیمت روز آن را از بازار و اینترنت استعلام نمود، البته زعفران کاشت هر منطقه نیز قیمت و کیفیت مخصوص خود را دارد که در قیمت گذاری نهایی محصول لحاظ می شود.

خرید زعفران درجه یک در بازار مجازی نیز رونق دارد و می توان سایت های فعال مختلفی در این زمینه یافت، سایت هایی که به طور مستقیم این ادویه را از طرف کشاورز عرضه کرده و قیمت بدون واسطه را پیشنهاد می کنند تا سایت هایی که محصول برند های مختلف را با انواع بسته بندی در گرماژ گوناگون عرضه می کنند. در این سایت ها می توان زعفران برند های معروف و با سابقه را در کنار برند های جدید مشاهده کرده و با مقایسه قیمت ها و موارد مورد نظر اقدام به انتخاب و خرید نمود.

سایت های فروشگاهی در زمان های مشخصی نیز اقدام به ارائه تخفیف به محصولات فروشگاهی می کنند که این مواقع بهترین زمان جهت ثبت سفارش از آن ها خواهد بود.

تعدادی از برند های خاص نیز سایت فروش و فروشگاه زعفران اختصاصی خود را دارند که محصولات خود را با قیمت درب کارخانه عرضه کرده و خریدی بسیار مقرون به صرفه را پیشنهاد می دهند.

فروش ویژه زعفران کادویی در بازار

فروش ویژه زعفران کادویی در بازاراین محصول در بسته بندی های متفاوت و اوزان مختلف به بازار عرضه می شود، از
بسته های یک گرمی گرفته تا بسته های بزرگ و فله ای؛ بسته های بسیار کم حجم آن اغلب در مغازه های سوغاتی فروشی عرضه شده و فروش بسیار بالایی
دارند.

فروش ویژه زعفران کادویی در بازار و فروشگاه های اغلب شهرها انجام می پذیرد که در شهرهای توریستی و پر رفت و آمد این فروش چندین برابر انجام می گیرد. از آن جایی که این چاشنی از سوغات و کادو های معروف ایرانی به شمار می رود چنین چیزی هم دور از انتظار نباید باشد.

ارائه یک بسته بسیار شیک و زیبا از زعفران به عنوان کادو در سفرهای خارج از کشور و سفرهای کاری ممکن است تاثیر بسیار عمیقی بر روی روابط داشته و بسیار تحسین بر انگیز خواهد بود همین طور توریست ها استقبال زیادی از خرید این کالا می کنند..

فروشنده انواع زعفران فله ای در اصفهان

فروشنده انواع زعفران فله ای در اصفهانزعفران به طلای سرخ نیز در میان مردم شهرت دارد چون از محصولات ارز آور و صادراتی ایران بوده و مصرف کنندگان و خواهان بسیاری در سطح جهان دارد و به این جهت به فروشگاه های عرضه کننده آن فروشگاه طلای سرخ نیز گفته می شود.

در خانه زعفران ایران می توان انواع این ادویه مانند محصولات تولیدی شهرهای مختلف و انواع قسمت های گل از جمله دسته، پوشال، سرگل را که با قیمت و کیفیت متفاوت عرضه می شوند مشاهده نمود.

قسمت سرگل زعفران خالص ترین، خوش عطر ترین و رنگ ده ترین قسمت گیاه بوده و  قیمت بیشتری نیز دارد و می توان گفت مهم ترین و ارزشمند ترین بخش گل می باشد، ولی قسمت های دیگر گل هر کدام مصارف و خواص مربوط به خود را دارند.

خریداران و خرده فروشان می توانند تمامی انواع زعفران با قیمت های گوناگون را از فروشنده انواع زعفران فله ای در اصفهان با قیمت مناسب تهیه کنند.

فروشگاه زعفران ارزان قیمت با درجه کیفیت های مختلف

فروشگاه زعفران ارزان قیمت با درجه کیفیت های مختلفشرکت ها و کارخانه جات با خرید این گل از کشاورزان به صورت مستقیم و سورت و بسته بندی آن با دستگاه های مکانیزه و بهداشتی، محصولات خود را عرضه می کنند، قیمت خرید گل زعفران ۹۷ با سال 98 متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند:

  • نیروی کار
  • هزینه کاشت
  • وضعبت آب و هوا
  • حمل و نقل
  • تورم
  • و…

قیمت نهایی این ادویه به غیر از برند و وزن، در فروشگاه های مختلف نیز متفاوت است، فروشگاه زعفران ارزان قیمت با درجه کیفیت های مختلف، لیست متنوعی را به خریدار ارائه می کند که حق انتخاب های بسیاری در آن وجود دارد، ممکن است قیمت زعفران ۱۰ گرمی یک برند با همین مقدار محصول یک برند دیگر بسیار تفاوت داشته باشد که در این صورت خریدار می تواند مناسب ترین انتخاب را بر اساس بودجه خود انجام داده و رضایت کامل داشته باشد.

نوع بسته بندی از جمله :شیشه ای، طلقی، پلاستیکی، نایلونی، مقوایی و … نیز هر کدام به نوعی بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر گذار می باشد، چنان چه هر چقدر بسته بندی چشم گیر تر و پر زرق و برق تر قیمت عرضه نیز همان قدر بیشتر است.

خریدار زعفران در مشهد

خریدار زعفران در مشهدشهر مشهد از شلوغ ترین و پر توریست ترین شهرهای ایران است که سالانه میلیون ها نفر از آن جهت زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) دیدار می کنند و زعفران نیز از معروف ترین سوغاتیان آن می باشد که افراد زیادی به خرید این محصول در مشهد مبادرت می کنند.

فروشگاه های بسیار زیادی به عرضه انواع زعفران در مشهد می پردازند که به همین دلیل می توان هر نوع زعفرانی مناسب هر نوع بودجه از آن تهیه نمود، از ارزان ترین تا گران ترین.

مرکز پخش زعفران پاکتی بهرامن در پایتخت

مرکز پخش زعفران پاکتی بهرامن در پایتختشرکت های متنوعی از قدیم الایام به عرضه این گل به صورت بسته بندی می پردازند که شرکت بهرامن از با سابقه ترین و معروف ترین برندهای تولیدی زعفران درجه یک در کشور بوده و محصول خود را در انواع بسته بندی های استاندارد و بهداشتی تولید کرده و محصولات آن تقریبا در تمام سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای استان ها و شهر های کشور یافت می شود. مرکز پخش زعفران پاکتی بهرامن در پایتخت فعال بوده و متقاضیان می توانند سفارشات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری در آن ثبت نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه