به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

تولید عصاره زعفران با جدیدترین تکنولوژی

کارخانجات برای تولید جدیدترین عصاره زعفران از تکنولوژی روز دنیا بهره می‌گیرند. محصولات نوین از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 تولید عصاره زعفران با جدیدترین تکنولوژی

خرید مطمعن عصاره زعفران به صورت اینترنتی و حضوری از سایت ما

همانطور که شما هم می‌دانید، زعفران یکی از پردرآمدترین محصولات در ایران به شمار می آید. یکی از پراهمیت‌ترین ویژگی برای عصاره زعفران، طبیعی بودن و ارگانیک بودن آن است.

در پروسه تولید عصاره زعفران عوامل متعددی می‌توانند تاثیرگذار باشند. هرروزه شاهد تولیدات هرچه بیشتر عصاره زعفران در بین تولیدکنندگان هستیم.

برندهای قدیمی‌تر و معتبر‌تر سعی دارند تا محصولات خود را به نوعی در بازار عرضه کنند تا رضایت همیشگی مشتریان خود را به دنبال داشته باشند.

این در حالی است که بسیاری از تولیدکنندگان به دنبال تولید عصاره زعفران با کمترین هزینه و بیشترین سودآوری هستند.

 تولید عصاره زعفران با جدیدترین تکنولوژی

بخاطر کیفیت خوب یک برند برخی مشتریان سال‌ها فقط از آن برند خرید می‌کنند، که این را می‌توان موفقیت آن شرکت دانست. شرکت‌ها و برندهای بسیاری در بازار فعالیت می‌کنند اما چنین برند‌هایی در بازار تولید عصاره زعفران بسیار موفق‌تر خواهند بود.

تولید عصاره ناب زعفران با بهترین دستگاه‌های اتوماتیک

تولید عصاره زعفران با دستگاه‌های مخصوص و تمام اتوماتیک صورت می‌پذیرد. ایران در بین سایر کشورها بزرگ‌ترین تولید‌کننده و صادرکننده زعفران و سایر فرآورده‌های آن می‌باشد. تولید عصاره زعفران با بالاترین کیفیت حائز اهمیت است.

 تولید عصاره زعفران با جدیدترین تکنولوژی

تولیدکننده‌ها سعی دارند تا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به روز بتوانند بهترین کیفیت را به مشتریانشان ارائه دهند. تولید کننده‌های عصاره زعفران، عصاره زعفران را با استفاده از جدیدترین و مجهزترین دستگاه‌ها تولید می‌کنند.

تولیدکنندگان باید به پروسه‌های تولید عصاره زعفران دقت فراوانی داشته باشند زیرا جان و سلامت انسان‌ها در گرو این مواد غذایی می‌باشد. برای خرید عصاره زعفران با بررسی  همه جانبه شرکت های پخش را انتخاب کنید.

مراکز متعددی برای این کار وجود دارد. اما بهتر است اگر به دنبال عصاره زعفران خوب می‌گردید، آن را از شرکت‌های معتبر خریداری کنید.

فروش آب زعفران برای کترینگ‌ها

کترینگ‌ها از مشتریان اصلی آب زعفران محسوب می‌شوند. فروش این فرآورده پرمصرف برای این اصناف همراه با تخفیفات ویژه‌ای خواهد بود.

کترینگ‌ها مراکز تولید غذا برای مسافران قطار و هواپیما می‌باشند. طبیعتا استفاده از مواداولیه سالم و باکیفیت رمز موفقیت این مراکز خواهد بود.

تولید جدیدترین عصاره زعفران توسط شرکت‌های داخلی باعث کیفیت بالای آشپزی شده است. استفاده از این محصول باعث هرچه خوش‌طعم‌تر شدن غذا‌های سنتی می‌شود.

تمام فرآورده‌های زعفرانی مصرف زیادی در زمینه آشپزی دارند. استفاده از این محصولات می‌تواند بر رونق کسب‌و‌کار‌ بیافزاید.

کترینگ‌ها به‌عنوان یکی از عرضه‌کنندگان غذا محسوب می‌شوند. این مراکز باید با استفاده از مواد گیاهی و ارگانیک، سلامتی را در بین مردم رواج دهند.

تولید جدیدترین عصاره زعفران در ایران

تولید جدیدترین عصاره زعفران در ایران، باعث افزایش تقاضا از سوی کشورهای خارجی شده است. صادرات این محصول می‌تواند ارزآوری خوبی را برای کشور به‌دنبال داشته باشد.

کارشناسان در پروسه تولید عصاره زعفران، بعد از قراردادن گل درون دستگاه، به آن گاز ازت اضافه می‌نمایند. این کار سبب خروج گاز اکسیژن و اعمال فشار بر روی گل برای عصاره‌گیری بهتر می‌شود.

این فرآورده از غلظت مناسبی برخوردار بوده و مصرف آن بسیار به‌صرفه است. امروزه اکثر قنادی‌ها و رستوران‌ها از چنین محصولاتی به‌جای کلاله خشک استفاده می‌کنند.

قیمت مناسب فرآورده‌های زعفرانی باعث شده تا امکان خرید آن برای تمام متقاضیان مهیا شود. تمام ابن محصولات خوشبختانه از زعفران مرغوب تهیه شده‌اند.

امروزه شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید فرآورده‌های زعفرانی مشغول به فعالیت هستند. این مراکز برای موفقیت در زمینه کاری خود از برترین روش‌ها استفاده می‌کنند.

زردبند بزرگترین تولیدکننده عصاره زعفران در خاورمیانه بوده که توانسته محصولی درخور مصرف‌کننده را عرضه نماید. محصولات این شرکت در بازار‌های جهانی به‌فروش می‌رسد.

سفارش فرآورده‌های زعفرانی در حجم عمده

مشتریان عمده به‌دلیل پرداخت بهای زیاد، به‌دنبال خرید محصول از مراکز معتبر هستند. این عزیزان می‌توانند برای ثبت سفارش از طریق این سایت اقدام فرمایند.

طبعا موادغذایی جزء پرمصرف‌ترین محصولات محسوب می‌گردند لذا سرمایه‌گذاری در این زمینه سودآور خواهد بود. اما انتخاب نوع محصول از اهمیت بسزایی برخوردار است.

فرآورده‌های زعفرانی را می‌توان یکی از گروه پرمصرف در بین خوراکی‌ها عنوان کرد. دنیای این محصولات بسیار گسترده بوده و می‌توان آن‌ها را در گروه چاشنی‌ها، ادویه‌جات، رنگ‌دهنده‌ها، نوشیدنی‌ها و غیره مشاهده نمود.

شرکت‌های تولیدی در ساخت هرکدام از این محصولات از درصد مشخصی زعفران استفاده نموده‌اند. هرچه میزان کلاله بکاررفته بیشتر باشد، کیفیت و قیمت آن بالاتر خواهد بود.

آب زعفران جزء محصولات پرمصرف بوده که در اشکال و بسته‌بندی‌های مختلف در بازار موجود است. رنگ طلایی و خیره‌کننده زعفران را می‌توان هنگام مصرف این فرآورده مشاهده نمود.

اخذ نمایندگی فروش عصاره زعفران

علاقه‌مندان به اخذ امتیاز نمایندگی فروش عصاره زعفران، می‌توانند از طریق سایت فرانیز اقدام نمایند. تقاضا برای عرضه این فرآورده همواره بالا بوده لذا فروش آن درآمدزا خواهد بود.

نمایندگی‌ها جزء مراکز فروش معتبر محسوب می‌شوند چراکه باعث ارتباط بین مشتری و کارخانه می‌شوند. خرید از این مراکز باعث اطمینان از اصالت کالای خریداری شده خواهد شد.

با تولید جدیدترین عصاره زعفران تعداد نمایندگی‌های فروش این محصول زیاد شده اند. زعفران در فرهنگ غذایی بیشتر استان‌های کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

شیرینی یکی از خوراکی‌های محبوب در بین انسان‌ها می‌باشد. برخی از شیرینی‌ها در تمام مناطق پخت می‌شوند و محبوبیت خاصی دارند.

شیرینی بهشتی زعفرانی یک نمونه از این موارد بوده که از عطر و طعم فوق‌العاده‌ای برخوردار است. استفاده از زعفران در پخت آن سبب تولید یک خوراکی بی‌نظیر شده است.

قنادی‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف هزینه‌ها و برخورداری از خواص طلای‌سرخ، عصاره زعفران را به‌صورت عمده سفارش می‌دهند. طبعا نرخ این محصول در حجم بالاتر، مناسب‌تر خواهد بود.

تولید جدیدترین عصاره زعفران با دانش روز

تولید جدیدترین عصاره زعفران با بهره‌گیری از دانش روز میسر است. طبعا با گذشت زمان و انجام تحقیقات پیشرفته‌تر بر دانش افراد افزوده می‌شود.

یک تولید‌کننده موفق باید در زمینه کاری خود تمام اطلاعات مربوطه را کسب نماید. این امر زمانی محقق خواهد شد که هدف تولید محصول، رضایت مصرف‌کننده باشد.

افزایش فروش و در پی آن افزایش تولید در گرو رضایت مشتریان است‌. با عبوری در بازار می‌توان شاهد عرضه برندهای تولیدکننده یک محصول مشابه بود. اما مشتری محصولی را برمی‌گزیند که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشد.

زعفران ایرانی در جهان بی‌همتا بوده لذا فرآورده‌های آن نیز بسیار مرغوب هستند. این موضوع سبب افزایش سفارشات از سوی کشورهای خارجی شده است.

نحوه عصاره‌گیری زعفران در داخل کشور

شرکت‌های تولیدی برای عصاره‌گیری زعفران از دو روش استفاده می‌کنند که در ذیل به اختصار توضیح داده می‌شود؛

  1. پرکولاسیون: در این روش، حلال پودر زعفران الکل اتانول ۸۰ درجه ‌می‌باشد. زعفران آسیاب شده باید به مدت ۴۸ ساعت در داخل الکل بماند. عصاره حاصل از غلظت بالایی است.
  2. تولید جدیدترین عصاره زعفران به روش سرد: در این روش برخلاف گزینه اول، نیازی به استفاده از حرارت نیست. عصاره‌گیری از طریق تخریب دیواره سلولی و استخراج مواد موجود در آن صورت می‌پذیرد.

روش دوم بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای مزایای زیادی بوده که در ذیل به چند نمونه اشاره می‌کنیم؛

  • عدم حرارت دهی باعث استخراج تمام مواد مغذی می‌شود.
  • مدت زمان عصاره‌گیری در روش سرد، ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. این موضوع سبب کاهش آلودگی میکروبی در پروسه تولید می‌شود.
  • کیفیت محصول نهایی در این روش بسیار بالاتر از روش اول است.

بسیاری از آشپزان معتقدند که باید زعفران را به اندازه نیاز روزانه دم داد. بهترین عطر زعفران را می‌توان در این حالت مشاهده نمود.

معمولا در هنگام آشپزی نمی‌توان اندازه دقیق موردنیاز را تخمین زد به‌همین دلیل مقدار اضافه خاصیت خود را از دست می‌دهد. در صورتی‌که با استفاده از عصاره زعفران مقدار مصرف کاملا مشخص می‌باشد.

غلظت بالای این فرآورده باعث صرفه‌جویی در مصرف هزینه‌ها می‌گردد. می‌توان با استفاده از ۵ قطره از عصاره زعفران یک بشقاب برنج را تزئین کرد.

مصرف این محصول برای رستوران‌ها بسیار به‌صرفه خواهد بود. این اصناف می‌توانند به‌صورت آنلاین برای سفارش عمده اقدام نمایند.

تمام فرآورده‌های زعفرانی خواصی مشابه طلای‌سرخ را دارند و از قیمت مطلوبی برخوردار هستند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه