به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

اخرین قیمت رنگ زعفران درجه یک

آخرین قیمت رنگ زعفران درجه یک و غلیظ

قیمت رنگ زعفران در بازار براساس چه عواملی تعین می شود؟ بازار خرید رنگ زعفران درجه یک چگونه می باشد و از چه شرایطی برخوردار است؟ در هنگام انتخاب انواع زعفران درجه یک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
زعفران رنگ بسیار زیبا و دل نشینی دارد که از آن برای رنگ پذیری غذا استفاده می شود. رنگ زعفران در دسته رنگ های طبیعی قرار می گیرد که در مقایسه با رنگ های شمیایی هیچ گونه خطری برای افراد ندارد.

راهنمای انتخاب زعفران درجه یک

در زمان انتخاب رنگ زعفران بهتر است به نکات زیر توجه کنیم:

  1.  رنگ زعفران: سریع ترین عاملی که در هنگام انتخاب زعفران توجه ما را به خود جلب می کند، رنگ آن است. رنگ این محصول قرمز می باشد و اگر آن را به صورت پودری خریداری می کنید، حتما به رنگ آن توجه کنید.
  2. شکل زعفران: بهتر است زعفران را به صورت رشته ایی خریداری کنید تا از کیفیت آن مطلع شوید. زعفران پودری از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار نمی باشد.
  3. بافت زعفران: یکی دیگر از موارد بسیار مهم در انتخاب زعفران، بافت آن می باشد. برای این مورد زعفران را در انگشتان خود بشکنید و به آرامی مالش دهید، اگر خشک و شکننده باشد، از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر بافت زعفران به حالت نرم باشد به این معناست که در هنگام بسته بندی برای افزایش وزن محصول آن را مرطوب کرده اند.
  4. طعم و عطر زعفران: در هنگام انتخاب زعفران، مقداری از آن را در دهان خود بگذارید اگر طعم شیرینی داشت، نشان دهنده جعلی بودن آن می باشد. زعفران اصل از طعم تیز و تندی برخوردار می باشد و عطر بسیار زیادی دارد.

عوامل موثر در قیمت رنگ زعفران

قیمت رنگ زعفران در بازار به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • کیفیت زعفران
  • شهر تولید کننده آن
  • نحوه عرضه زعفران به بازار
  • میزان تقاضا زعفران در بازار

با در نظر گرفتن همه این عوامل، شرکت ما به عنوان تولید کننده رنگ زعفران درجه یک، محصولات خود را با قیمت منصفانه ایی به بازار عرضه می کند.

بهترین مایع زعفران ایرانی

عرضه رنگ زعفران درجه یک براساس نیاز مشتری

شرکت‌های بازرگانی رنگ زعفران درجه یک را باتوجه به نیاز مشتری به دو حالت مایع و پودری به بازار عرضه می‌نمایند. این محصولات برگرفته از بهترین نمونه زعفران می‌باشند و بسیار مرغوب هستند.

زعفران گیاهی معطر و خوش‌رنگ بوده که توانسته نظر سرمایه‌گذاران را به خود جلب نماید. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در ایران بر پایه بهره‌برداری از این محصول بنا شده‌اند. بخش اعظمی از مراکز تولید در شهرهای زعفران‌خیز مشغول‌به فعالیت هستند تا بتوانند محصول موردنیاز خود را به‌راحتی دریافت نمایند. شهرک صنعتی توس واقع در خراسان یکی از مناطق تولیدی فرآورده‌های زعفرانی در کشور است.

رنگ زعفران یکی از مشتقات زعفرانی بوده که دارای درجه‌های کیفی متفاوتی است. طبعا کیفیت این محصول تحت تاثیر ماده اولیه آن خواهد بود. نوع مایع این فرآورده متقاضی بیشتری دارد چراکه نیازی به آماده‌سازی ندارد. مصرف‌کننده باید قبل از استفاده از رنگ پودری آن را به مدت ۵ دقیقه دم دهد تا رنگدانه‌های آن از هم باز شوند.

دستیابی به فرآورده‌های زعفرانی باکیفیت امری آسان می‌باشد. امروزه می‌توان با مراجعه به سایت‌های فروش حجم دلخواه از محصول موردنیاز را خریداری نمود.

آیا می‌توان زعفران را در گلخانه‌ پرورش داد

زعفران گیاهی نیمه‌گرمسیری بوده که در خیلی از مناطق کشور شرایط لازم برای رشد را ندارد. کشاورزان این مناطق با کسب دانش لازم می‌توانند برای پرورش این گیاه اعجاب‌انگیز در گلخانه اقدام نمایند.

چین ابداع‌کننده کشت گلخانه‌ای در دنیا می‌باشد. اقلیم این کشور با گیاه زعفران سازگاری ندارد لذا تولید طلای‌سرخ در آن به‌وسیله گلخانه‌ انجام می‌گیرد. هزینه اولیه راه‌‌اندازی اسکلت مجموعه بالا بوده ولی در طی سال‌های بعد با برداشت زعفران می‌توان آن را جبران کرد. قبل از اقدام برای انجام این پروسه باید تمام جوانب کار را به‌خوبی سنجید.

کشت زعفران در گلخانه‌ به دو روش هیدروپونیک و ایروپونیک انجام می‌گیرد. رطوبت و دمای گلخانه باید براساس روش کشت تنظیم گردد. کارخانجات بخشی از زعفران برداشت‌شده در گلخانه را خریداری می‌نمایند تا بتوانند از آن رنگ زعفران درجه یک تولید نمایند. میزان مراقبت در این نوع از کشت بالا بوده لذا طلای‌سرخ تولیدی بسیار مرغوب خواهد بود.

کشاورزان می‌توانند پیاز این گیاه را به سه روش خاکی، گلخانه‌ای و خانگی کشت نمایند. بهترین زمان برای کاشت، تابستان بوده و فصل گلدهی آن در اواخر پاییز می‌باشد. یکی از دلایلی که باعث ترغیب زارع به پرورش زعفران می‌گردد نیاز آبی پائین است. ۳ الی ۴ بار در سال به‌همراه بارش‌های زمستان تا‌مین‌کننده نیاز گیاه می‌باشد.

خرید رنگ زعفران برای قنادی‌ها

قنادی‌ها برای پخت شیرینی‌های زعفرانی نیازمند رنگ زعفران درجه یک هستند. این اصناف می‌توانند برای سفارش آنلاین این محصول در حجم عمده و با بهترین شرایط ممکن اقدام نمایند. شیرینی‌ یکی از خوراکی‌های محبوب در سراسر دنیا می‌باشد که دارای تنوع بالایی در پخت است. زعفران با رایحه و رنگ بی‌نظیر خود توانسته در ترکیب مواد شیرینی جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

قیمت رنگ زعفران تحت تأثیر نوسانات بازار تعییر می‌کند لذا مشتری تمایل دارد قبل از خرید از نرخ آن آگاه شود. این موضوع از طریق سایت‌های فروش محقق می‌شود چراکه تمام مشخصات همواره به‌روزرسانی می‌گردد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه